Özet;
Etrafa baktığımda kimse yoktu. Bende daha gelmemiştir diye düşündüm. Taehyung'u beklerken çiçek toplamaya karar verdim. 15 dakika sonra arkamda bir ses duydum. Gelenin Taehyung olduğunu sandım ama aslında gelen kişi....
Özet and...
Gelenin Taehyung olduğunu sandım ama aslında gelen kişi menejerimmiş.
Mn: Jennie hanım burada ne işiniz var?
Al ışte ne diyecem ben. Taehyung'la bulusucam diyemem. O yüzden ne yapmalıyım.
Jn: Bir arkadaşımla bulusacagim. Senin burada ne işin var?
Mn: Eşimle gelmiştim. Eve giderken sizi gördüm. Bir sorun yoksa ben gideyim.
Jn: Tabii gidebilirsin. Arkadaşım şimdi gelir. Görüşürüz.
Mn: Görüşürüz.
Menejerim gittikten 5 dk sonra Taehyung'u gördüm. Bana doğru yürüyordu. Allah var çok yakışıklı. Bunun sevgilisi çok şanslı olmalı. Aklimdaki düşüncelerden kurtuldum.
T: Merhaba.
Jn: Merhaba
T: Sen Jennie olmalısın değil mi?
Jn: Evet benim. Taehyung?
T: Evet benim. Tanışmamız bittiyse sana bir şey sora bilrmiyim?
Jn: Tabi gel yürürken sor.
T: Tamam.Yürümeye başladık. Acaba bana ne soracaktı.
T: Şey.. Sakın yanlış anlama merak ettiğim için soruyorum. Şey yanına gelen kişi kimdi? Çünkü yakalanmak istemiyorum da
Jn: Yok sıkıntı yok. O benim menejerimdi.
T: Sen ne dedin? Benden bahsetmedin değil mi??
Jn: Hayır senden bahsetmedim. Arkadaşımla buluşacağımı soyledim.
T: Ha tamam. Bende korktum.Yaklaşık 1 saat Taehyungla konuştuk ve yürüdük ardından beni evimin yakınlarında indirdi. Ve kendi evine gitti.
5 gün sonra
TaehyungBugün ödül töreni var. Ve ben çok heyecanlıyım. Inşallah Jennie ile konusabilirim. Instagrama resjm atmaya karar verdim. Ha bu arada yani buluşmamız dan sonra Jennie'yle konusmamiza devam ettik.
tae_k
tae_k:ARMY Bugün için hazır mısınız!?!?!💜💜
+900k❤ +100k💬
k: Oha fotoğrafa bakarken babam yanımdaydı. Bu Kim diye sorguya çekti. ASIL SORUN OLAN ŞEY BABAMIN TAEHYUNG'A ÇOCUKTA TAŞ GİBİYMİŞ DEDİ. Ben babamdan korkmaya başladım.
s: Taehyung kalbime iyi gelmiyorsun!!🌟
Taeninaski: Taehyung OPPA bunlar ne diyor?! Bundan sonra yorumlarını kapatirsan sevinirim!!
↪j: Ne boş yaptın aqP_jmn: Ooooo Taehyung bu haller ne ben bile erkek halimle düştüm.
↪n: OHA OHA Vmin Real!!!😍😍😍😍😍jennierubyjane bu gönderiyi beğendi.
Jennie
Taehyung'un attığı resimle ağzım açık kaldı. Oğlan çok yakışıklı lan. Jennie sen nediyorsun ya. Ay kendi kendime konuşmaya başladım. Herneyse... Bir anda beni sahne için beni çağırdılar. Hemen son hazırlıkları yaptım. Ve sahneye çıktım.
Ertesi Gün
Dün geldiğim gibi kendimi yatağıma ve uyudum. Sabah kalktım. Kızların hala uyuduğunu görünce hemen onlara kahvaltı hazırlamaya başladım. Kızlara krep yaptım. Bir an arkamdan biri sarilinca ödüm bokuma karıştı.
Ls: Unnieeeeee bize krep mi yaptın. Yaaaaağğğğ yerim seniiiiğ...
Js: Wow Jennie sen erken kalkarmiydin yaa Kkkk
Rs: Ne bagiriyorsunuz ma- aaaa Unnieee bize krep mi yaptın.
Jn: Yok Rose ebenin körünü yaptım. Hadi gelin yemeye başlayalım yoksa soğur ona göre.Dedim laf ile Rose ve Lisa masaya koştu ve hemen yemeye başladı. Jisoo Unnie de yerine geçince yemeğe başladık. Ben yaparken atistirdigim için fazla yemedim. Kızlara afiyet olsun dedikten sonra salona geçtim ve oturdum. Elime telefonu alıp resim atmaya karar verdim.
jennierubyjane
jennierubyjane: Dün çok güzeldi BLINK Sizi seviyorum 💜💜
+900k❤ +30k💬
j: Jen çoook güzelsin 💛 Sana aşık oldum.
Jennieninkocasi1: Jennie aşkım gelemedim özür dilerim. Ama istersen acısını çıkartmak için beni dovebilirsin😎😉
↪antilerpokturgerisihoştyr: Sen s*ktir ben giderim. Hadi karşim yoluna✋sooyaaa__: Jennie koş hemen gel mutfağa!!
↪jennierubyjane: Ne oldu Unnie!?!?!
↪sooyaaa__: Ebenin körü oluyo çabuk gel buraya
Tae_k bu yorumu beğendi.
Tae_k bu gönderiyi beğendi.Jisoo Unnie öyle yapınca koşarak mutfağa gittim. Herşey normal gözüküyordu.
Jn: Unnie beni cagirdin ne oluyor burada?
Js: Çok safsın Jennie azıcık mantıklı ol. Yan odadasin bişey olsa ses duyarsin değil mi??
Jn: Offff inanamıyorum. Herneyse beni boşuna cagirmadin herhalde değil mi??
Ls: Unnie bize bulasiklari yıkarken yardım edermisinnnn~
Jn: Ha- lafimi kesen telefonumun calmasiydi.
Hemen telefonu elime aldım. Arayan....Arkadaşlar bu bölüm diğer bölümlere göre daha uzun oldu. Ama umarım beğenmişsinizdir.
Kendinize iyi bakın
HOŞÇAKALIN💜💜
JELIBON🍼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taennie♡ İNSTAGRAM ♡
FanficBLACKPİNK üyesi Jennie ve BTS üyesi Taehyung'un instagram da tanışıp birbirlerine aşık olmaları... NOT: 《 Grupta başka shiplerde içerir. MeSeLa⬇ Jirośe♡♡ Jinsoo♡♡ Liskook♡♡ Ve bizim için en önemlisi...⬇⬇⬇⬇ TAENNİE ♡♡♡♡♡ İYİ OKUMALARRRR♡♡♡♡