Oiiioii!
A 17 éves Louis, hatalmas rajongója a 25 éves Brit énekesnek; Harry Styles-nak.
Úgy tűnik a szerencse rá mosolyog, hiszen úton legjobb barátja otthona felé, meglátja a férfit, akit annyira csodál. Le is szólítja Őt, egy közös kép reményében.
Beszélgetésük során kiderül, hogy Harry az új videóklipje forgatása miatt utazott Doncaster-be, csupán 1 hétre.
A sztárnak megtetszik a fiatal fiú ártatlansága, s megszállottsága, amit ki is használ.
Louis megbízik benne. Neki adja magát, viszont titkos szeretője közel sem az, akinek Ő gondolja.Vajon Harry beleszeret a fiúba, vagy csak kihasználja?
Elválik a feleségétől csak miatta, vagy megpróbálja eltusolni az ügyet?
Képes lemondani a szerelemért a csillogásról, vagy inkább marad a csodás fényűző életénél?Na és Louis?
Képes ellenállni a csábításnak, vagy vállalja a következményeket?
9 hónap, vagy egy örökkévalóság?
A család, vagy a drogok?
Harry, vagy a halál?
Nos srácok, aki ismer az tudja, hogy a könyveimbe sajnos nem fektetek elég energiát, hiszen csak hobbiként, vagy esetleg egy hosszú munkanap utáni kikapcsolódás reményében kezdtem el írni, soha nem gondoltam volna hogy ennyi embert fog érdekelni ez az egész.
Ez az könyv viszont komolyabb, több ok miatt jött létre.
Szeretném, ha tanulnátok a rengeteg hibából amit Louis, vagy épp Harry elfog követni. Szeretném, ha nem dugnámk homokba a fejünket és észrevennénk, hogy nem minden rózsaszín és vattacukor illatú..Sem unikornisos..
Mellesleg, ezzel szeretném fejleszteni a "tudásomat" s magamból a legjobbat kihozni, nem szeretnék senkinek csalódást okozni.Csak ehhez a könyvhöz (!!) Hetente, mégpedig szombatonként fognak részek érkezni. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog nektek, én nagy reményeket fűzök hozzá.
All the love! Xx. L.
TPWK!❤️
YOU ARE READING
Medicine /l.s/ +18!
Fanfiction!!!! FIGYELEM !!!! -boyxboy! -Korkülönbség! (8) -Férfi terhesség! -Szex! -Drogok, Gyógyszerek! A könyv teljes mértékben az Én képzeletem szüleménye! A szereplőknek kizárólag külső tulajdonságait használom fel, bármilyen fajta megegyezés a véletlen m...