Sambungan...
Aliya keluar dari bilik rawatan . Tinggallah alilicia. Keadaan sunyi seketika...ali cuba untuk memecahkn kesunyian.
Ali: alicia...
Alicia: ye.
Ali: terima kasih sebab setiasa tunggu aq.
Alicia: so..itu saja.
Ali: alicia..aq tau kau takut masa dark kawal aq. 😔
Alicia: ali aq nk tanya kau mcm mn dark bleh kawal kau?
Ali: aq tk tau..tapi yg aq tau aq penuh dengan perasaan benci, marah dan stress.
Alicia: aq rasa tulah sebab dark keluar.
Ali: ha'ah lah sebab dark penuh dengan perasaan benci. Tapikan...
Alicia: tapi ape ?
Ali: haih..aq takut bila nk blik nanti mesti ayah aq pukul lagi. Lepastu ayah aq nk khawin lain.
Alicia: jadi kau terima lh?
Ali: tk..lepastu dia tampar pipi aq. Aq tau pompuan tu saja nk habiskan duit ayah aq. Bila aq cakap perkara sebenarnya tapi apa yg aq dapat ialah tamparan.
Alicia: aq harap kau bersabar ye.
Ali: dh lama aq sabar alicia...dh lama.
Alicia: tapikan masa tu dark tk kawal kau ke?
Ali: ada lh tapi aq tahan je. Takut sebab dark aq kena halau.
Alicia: tk pe ali nanti kau akan dapat kasih sayang seorang ayah juga.
Ali: betul jugak tu.
alicia: kau ni tk pernah berubah kan.
Ali: he..he..he.. *sambil garu belakang tengkuk*
Di dalam bilik itu penuh dengan gelak ketawa oleh dua sahabat. Tanpa mereka sedari ada yg melihat karenah mereka.
"Aq akan hancurkan hubungan korang dan selepas korang berpisah alicia akan jadi milik aq. * kata ??? Sambil gelak sinis. Lalu ??? pergi dari situ sambil berkata"ceh"
Alamak siapa ??? . Mesti korang tahu kan. Sila comment dan vote ye.
Kepada pembaca
YOU ARE READING
Sensara
ActionKepada pembaca jika mahu tahu apa kisahnya sila bacanya....selamat membaca.