Jet berjalan ke arah cattus . Baru nya ingin mengambil bellbot...cattus telah pun mencakar tangan jet.
Jet: auch?!...jaga kau?! *kejar cattus*
Mulalah sesi kejar-mengejar diantara Jet dan Cattus. Semua orang hanya melihat Jet mengejar Cattus.....tanpa Jet sengaja nya memijak ekor cattus. Cattus mula mengamuk.... kini Cattus pula mengejar Jet.
Jet: TOLONG?!!!! Hu..hu..hu..😢 *lari sambil angkat tangan* (Skin)
(Author: eh bukan ke kau ada "jet"....asal tk terbang???)
Leon: perlu ke kita selamatkan dia?
Hali: tk payah...kita tengok macam mn pontesi dia. Klau dia kalah dia perlu minta maaf pada ali.
Leon: baik lh. (Skin)
Jet: Tolong lh...hu..hu..hu...aq mintak maaf tapi tolong....aku?!!! *kena gigit*
Ali: baik lh.* masuk dalam bilik latihan*(skin)
Ali: cattus~
Cattus: meow~ *jadi biasa**pergi ke arah ali*
Semua ejen/mentor: Apa?!!!
Ali: nah bakul ikan... (Skin)
Di Arena...
Leon: baiklah semua saya ingin kamu minta maaf pada ali....
Semua orang pun meminta maaf pada ali...namun apa yg mereka dapat.....
Ali: maafkan aq semua...aq tk bleh nak lupkan perkara tu...aq maafkan korang tapi aq tk kn jadi ejen.....
Leon: ta..tapi kenapa ali?
Khai: ali...kalau kau tk de sapa nk jadi teman aq ?
Ali: tk pe nanti kita call ye.
Khai: mmmr...*senyum sambil tahan naggis*
Bakar: kenapa kau nk berhenti ali?...
Leon:betul tu...kamu sangat berbakat ali...kenapa nk berhenti...
Ali: bu..buKAH KORANG YG NK AQ BERHETI....KORANG YG KATA AQ TK LAYAK ADA KT SINI ?!!! AQ DH LAMA SABAQ DENGAN KORANG TAPI.......ni yg aq dapat ......
Alicia: tapi ali....
Ali: maafkan aq alicia...
Jet: bukankh kau dh maafan kami kenapa kau nk berhenti....ye kami dh insaf.....
Ali: aq terpaksa korang....aq...cuma nk korang aman. Tanpa aq pun korang aman kn.
Bakar: tapi ali....
Ali: maafkan saya uncle kerana tk menjadi anak saudara yg baik....dan alicia..........
Alicia: ye ali?
Ali: aq harap kau tk cari yg lain...
Alicia: aq janji ! *hampir menanggis*
General: baiklah ali...saya harap kamu menjadi lebih baik di sana.
Ali: baik general..
Geetha: ali I.R.I.S dan yoyo?
Ali: saya sudah berikn kepada general.
Karya: agar kamu selamat di sana...
Ali: baik ejen karya.
Alicia: ali aq janji akan ingat kan kau ....
Ali: baiklh semoga kita berjumpa lagi....
Ali dan kembarnya hilang dari situ..(Skin)
Di tapops...
Laksaman: baiklah Leftenan....saya sudah siapkan tugas ini.
??? : baiklah letak di atas meja tu....aq nk tengok betapa sedih nya diorang kehilangan aq....
Laksamana: baiklah leftenan. *pergi*
??? : mmmmr....maafkan aq semua....maafkan aq sebab tinggalkan korang....aq janji aq akan datang semula dan alicia aq harap kau ingat janji kau...khai aq harap kau terima kenyataan.
Siapakh ??? adalh nya ejen mata? Sila comment ye....dan vote....bye guys.
YOU ARE READING
Sensara
ActionKepada pembaca jika mahu tahu apa kisahnya sila bacanya....selamat membaca.