Dalsza historia z poprzedniego rozdziału
Baran - Ashido Mina (przypomnienie)
Poszłaś do parku biegać, a ona też, jak i ty. I ona, nie zwróciłyście uwagi, jak biegniecie, i (niechcący) na siebie wpadłyście.
(Tak serio, to za cholere nie miałam pomysła na to QwQ)
(Klaso IA cho na wyżerke huehuehue)Byk - Aizawa shota (przypomnienie)
Zaczepiła cię, banda złodzieji, i zaprowadzili cię w ślepy ciemny zaułek. (Później wiecie co, próbowali okraść, i zrobić tobie krzywde, najwiekszą swoimi inwidualnościami.) Ale Eraser Head, miał właśnie o tej porze, zmiane, na patrol. I jak przechodził obok tego zaułuku, gdy ty, próbowałaś sie obronić, ale nie potrawiłaś, i wystarczyło ci krzyczeć jedynie o pomoc. Czekając na jakieś szczęście, i że cie ktoś uratuje. Aizawa usłyszał twój głos, i pobiegł w strone zaułuku na ratunek tobie.
Bliźnięta - Minoru Mineta (przypomnienie qwq)
W skrócie ekghem! (Nie miałam pomysłu, nie bijta mnie, okejjj?)
POV MINETA
Przechodziłem sobie spokojnie przez park do sklepu, ponieważ, mój ojciec mnie tam wygonił. No ale spoko, pooglądam sobie dupeczki spacerkiem. Hehe, no i tak szedłem, i zobaczyłem zajefajną lasencje. No nie powiem, kształty to miała zarąbiste, no i...
POV [T.I]
Zauwarzyłam że gapi sie na mnie jakiś chłopak w moim wieku.. CHYBA W MOIM WIEKU. Wygląda jak jakiś dzieciak.. Tak myślę ponieważ jest mega niski, na moje oko gdzieś z Metr? Ale nie ocenia się książki po okładce, prawda? No, ale nie ważne. Dokładniej TEN KTOŚ, przyglądał sie moim kobiecym kształtom, DOTEGO ŚLINIŁ SIE JAK PIES DO MIĘSA (lub do kości? Okey, I don't know what I mean -,-). I to mnie wkurzyło, podbiegłam do niego, i przywasoliłam mu mocnego plaskacza, aż ślad został na jego policzku.
(JEŚLI JESTEŚ CHŁOPAKIEM TO TUTAJ)
No po prostu, przyłapałeś Minoru na podglądaniu dziewczyn. No i żeby było miło wyje... przywalileś mu (tutaj jest Family friendly kontent okej?)(Jeśli jesteś zboczuszkiem mrau 😏)
(To poglądałeś razem z nim kolego)Rak - Yarouzo Momo (przypomnienie qwq)
Po prostu wpadliście na siebie w centrum galerii.
Lew - Sero (przypomnienie)
Sero sobie trenował, i złapał cie swoją taśmą, bo myślał że jesteś jakąś złoczyńcą (a ty go podglądałeś(aś)! Nie ładnie 😏
Przyłączam sie do stalkingu mrau 😏)
Panna - Inko Midoriya (przypomnienie QwQ)
Pani Inko, zrobiła zakupy, ale że jej było za ciężko, a nie chciała dzwonić po swojego syna Izuku. Pomogłeś(aś) Pani Midoriyi, i odprowadziłeś(aś) aż pod sam dom.
I pani Inko, tak ci dziękowała, że zaprosiła cię na Herbatke.Waga - Endervavor (ty wiesz co tu bedzie, ekghem "przypomnienie")
Endervavor wkurzony, cie po prostu zagadał, bo szukał swojego syna. (Todoroki, powodzenia, nie wiem co chce od ciebie qwq)
Skorpion - Tsuyu Asui
Zapoznała cię, twoja kuzynka z Tsuyu.
Strzelec - Monoma Neito!
Monome, spotkałaś w swojej szkole, na zakończenie roku szkolnego.
Później, Monoma sie z czegoś śmiał z kolegami, i do ciebie zagadał, a dokładniej. Suche flirty, oraz sie nabijał ;-;
Aż ty wkońcu, kupiłaś w kiosku jakąś butelke z wodą, zapytał sie, po co ci ona, a ty na niego tą ciecz z butelki wylałaś. (Brawooo, autorka jest dumna z ciebie, zagoni Aizawe żeby ci 6 w dzienniku później dał ùwú)Koziorożec - Autorka qwq (ty to masz za przeproszeniem, przesrane)
Ekghem
Autorka sie przyczepiła do kasjerza, i go pociska, i ty żeby nie zrobiła obciachu sobie (większego i dziękuję!), odciągasz ją, i przepraszasz kasjerza. A Autorka ci mówi, że przyszła kupić podpaski, a on nie chce jej sprzedać podpasek, a ma okres (powodzenia ze mną qwq)
Wodnik - Todoroki Shoto OwO
poznałaś sie z Todorokim na jakimś Festiwalu.
Ryby - nikt ;'c
(nie smutaj że nikogo nie poznałaś/eś. Autorka da ci ciasteczka i kakaułko, przytuli i pocieszy)
.•°♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡°•.
A więc, jaki jest wasz znak zodiaku?
Jeśli chcecie, to zadajta mnie jakieś pytanka, i na nie odpowiem.Miłego dzionka, nocy, wieczoru (?)
WSZYSTKO BYŁO LOSOWO
.•°♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡°•.