Hej! Pewnie już każdy z was chodzi do szkoły, ponieważ zaczeła się już we wtorek 1 września. Mi niestety zaczeła się 3 tygodnie temu, ponieważ nie mieszkam w polsce, Dlatego rozdziały się pojawiają coraz rzadziej.Przepraszam też za moją Ortografie, ale jak już wiecie nie mieszkam w polsce.
Dla niektórych nowy rok szkolny się zaczyna okropnie, bo mogą być dla niektóeych popychadłem, po proszcie o pomoc kochani, spróbujcie pogadać z rodzicami nauczycielami, lub naprawde z bliskimi.Nie którzy wybierają się już do innej szkoły, do wyższej szkoły, mam na myśli (zawodówka, czy nawet Liceum). Miejcie udany rok szkolny w nowej klasie jak i w szkole, odtwórzcie się do innych, i zaprzyjaźnijcie się z innymi (gdyby dla mnie to było takie łatwe qwq) no i to tyle ode mnie.
Jeśli jesteś tym który gnębi innych, prosze przemyśl swoje zachowanie, bo to naprawde nie jest fajne, może tego kogoś możesz nie lubić, naprzykład: ma inną orientacje seksualną, pochodzi z innego kraju, ma inną religię. To naprawde nie ma nic do rzeczy, to też człowiek, a nie śmieć, też ten ktoś ma uczucia. Oczywiście nie wiem co ty czujesz, ale naprawde przemyśl swoje zachowanie.
To tyle ode mnie! Do następnego rozdziału!
~wiecznaczekolada