✨🏳️‍🌈Coming Out🏳️‍🌈✨

766 100 10
                                    

I. F**king. Did. It...

Komolyan mondom guys, néha a coming out tényleg SOKKAL jobban sikerül, mint azt az ember eltervezné.
Itt dettó ez történt.
Ugye azt szinte sosem győztem hangsúlyozni a mi családunk mennyire homofób...
Az egyik (biszex) uncsitesómnak igazából már az elején el mertem mondani így a szexualitásomat, anyára viszont csak tegnap került sor, de legalább mostmár teljes mértékben biztos vagyok az identitásommal, ergo nem azzal kell kezdenem a mondatot, hogy: "Lehet".

Szóval a történet:

Tegnap elmentünk egy ilyen jópofa kis kocsmába (nem, nem b@szott be senki xD) és anya kapott egy "időt kérő" üzenetet a "Nagy Ő-től" és igen emiatt kissé maga alatt volt.
Én meg (esküszöm, hogy csak megnyugtatás céljából) mondtam, hogy végül is, nekem is volt egy crushom akivel úgy elkezdtünk nyitni egymás felé, but i was too bad for them (I mean everyone hates me why would I expect them to love me? :'D), meg mondtam neki, hogy sokszor qrwára úgy éreztem, h csak kiröhög a hátam mögött but still. (egyszóval elkezdtünk egymással depizni xD)
Aztán pedig anya feltett egy kérdést ami elől.... csak nehezen lehetne kibújni

"Fiú volt?"

Én meg így: hazudjam, h igen? Mondjuk ha nyílegyenesen odabökném, h nem mert ő agender, akkor azt se tudná mi a f@szt magyarázok... Meg amúgy is megkérdezné a nevét és akkor így: "Igen fiú és [lány név]-nek hívják.

Na igen, ez egy kissé eröltetett Coming out volt, de legalább ezen is túlestem. UoU

Ahhoz képest, hogy folytonos homofób beszólásokra voltam felkészülve, csak annyit kapok, hogy ma reggel el lettem keresztelve "Leszbi bébi"-nek xD meg még max annyi, hogy anya titkon remélheti, hogy a végén mégis valami fiúval jövök össze (habár sztem erre nem sok esélyem lenne mivel a napokban egyre többen néznek fiúnak xD)

Thank y'all for reading
Cicasztok~ ❤️🧡💛💚💙💜

~LGBTQ+ For Life~Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon