Elimin kucağımdan kayarak düşmesiyle korkuyla uyandım ablamın koltuğunda. Geceki kıyafetlerimle üzerimde ince bir pikeyle.
Elimden geldiğince doğruldum. Başımın ucunda bi kova vardı yerde ise hap kutusu.
Ayağa kalkıp elime masada duran telefonumu aldım. Telefonu cebime atıp mutfağa geçtim. Hızlıca mutfakta bir yudum su ile kurumuş boğazımı ıslattığımda biraz olsun kendime gelmiştim. Telefonumda yüksek ses şarkı açıp nakarata çekerek daldım ablamın odasına.
"Uyan güzel aç gözünü,
Dinle aşığın sözünü
Vermişim sana özümü
Benim aykızım, sultanım."Yatağın içine iyice girmeye çalıştığında üzerine doğru atladım. O ise sessiz olmam gerektiğini söyleyip duruyordu.
"Abla, kahvaltı lütfen." Dedim kafamı onun kolları arasına sokmuşken. Şarkı çalmaya devam ediyordu. Son sese getirip odadan bağırarak çıktım.
Mutfağa geçip dolabı karıştırırken büyük ihtimalle ablamın saklamaya çalıştığı pudingi buldum. Bir elimde kaşık bir elimde son kase puding ile Aykız'ım diye bağırırken karşıma dikilmişti.
Öcü görmüş gibi korkup elimdeki son kase pudingi yere düşürdükten saniyeler sonra ablam küfürler ederek mutfağa girmişti.
"Berfu bi taraflarına sokucam ama o telefonunu." Dedi sinirle Peri'nin yanından geçerken.
Evet, Peri evdeydi. Bizim evde... Ablamın evinde.
"Sabah, sabah, herkes geceden kalmayken. Ne bu enerjin Berfu?" Dedi Peri gülerek. Şaşkın ve duraksamış bedenim sanki yeniden enerji yüklenmiş gibi bir anda sarsıldı. Sanki saçım yumuşacık okşanmış gibi yana yattı boynum. Dudaklarım benden habersiz gülümsedi.
"Aşık oldum ben ondan."
Şimdi, durum değerlendirmesi yapmak lazım. Kusura bakmayın anime gibi bölüp duruyorum ama farkında mısınız Peri bizim evde?
Geceye dair bir şey hatırlamamamın sebebi oralardan Uraz'dan aldığım bir sigaralık olduğuna emindim. Bir de ablamın Peri ile oturması sırasında bana susmam için alkol vermeleri de etkilemişti tabii.
Peri dün geceki kıyafetleriyle değildi. Hatta bunun ablamın çeyizinden bir pijama takımı olduğundan neredeyse eminim. Bana kendi kıyafetlerinden bi gecelik bile vermeyen ablam Peri hanıma niye böyle yapmıştı ki?
Tamam, tamam konumuz o değil. Peri kim ve ben onu niye hatırlamıyorum? Ha bi de ben niye Peri'ye aşık oldum?
Ablam beni hırpalayarak cam kase kırıklarından ve yere bulaşan pudingten uzaklaştırırken Peri ile kapıda dip dibe kalmıştık.
"Eee, dedim umursamazca. Elimi enseme koyup o muhteşem hot boy face'imi paylaştım Peri'yle.
"Sık sık gelir misin buraya?" Dedim sanki bi bara ya da kafeye geliyor mu diye sorar gibi. Gayet ciddiydim. Ablamın evini kastediyordum.
"Her akşam gelirim." Dedi Peri. Güldü, ablam da güldü. Ama ben gülmedim...
#KalbiDengem
Bu gece nasılız bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar Başa
RandomKaç yaşındaydım, bir kaç yeni dikilmiş ağaç yaşındaydım. Hayatımın en büyük ayrılığını yaşamıştım. En büyük kaybım... Ya da ben öyle zannediyordum.