Nasıl olur?

5 2 1
                                    

Sabah uyanmak bile işkence benim için. Emin olun sizinle dalga geçen sizi hor gören bir grup insan topluluğu olsa sizde sabah uyanıp o işkence yuvasına gitmek istemezsiniz.
Bu gün okulun son günü ve 3 senedir olduğu gibi  yine benim için hazırlanmış işkence edici şakalar var. Ve ben yine rezil olacağım özellikle Aren'e.

Aren...

3 senedir aşık olduğum kız. Fakat o bilmiyor. Çünkü beni senelerdir eziklemekle meşgul. Eğer ona aşık olduğumu söylersem onun eline dalga malzemesi vermiş olurum.

Lanet olsun saat 07:30... okul vakti... karne vakti... şaka vakti...
REZİL OLMA VAKTİ...

Okula istemeye istemeye gitmek zorundayım. Son senye güzel bir başlangıç yapmak istiyorum. Tabi her sene böyle oluyor bu " Gelecek sene her şey daha güzel olacak Aras..." diyor devamlı iç sesim. Fakat her sene tekrarlamak zorunda kalıyorum bu cümleyi. Bıktım artık.

Okula doğru yürümeye başladığımda arkamda duyduğum korna sesiyle irkildim. Arkamı dönüp baktığımda okulun en zengin züppesi Zafer'i gördüm. Düşünebiliyor musunuz ya arkadaşlarını bile parayla satın alıyor salak herif.

"Ne o Velet? Otobüse verecek paranda mı yok. Atlada götüreyim."

Yaptığı iğrenç eziklemeden sonra  arkasındaki züppelerde kahkaha atmaya başladı. Ben zenginim diye bağıran arabasıyla yanımdan uzaklaştı.

"Sikerim senin belanı. Göreceksiniz lan hepiniz bir sonraki sene hepiniz göreceksiniz."

Ne saçmalıyorsun sen iç ses? Kendime geldiğimde okula yürümeye devam ettim. Kendimi gerçek erkek bile hissedemiyorum. Kızlar bile beninle alay ediyor. Bahçeden içeri girdiğimde uğultular yükselmeye başladı;

"Velet geliyor gençler."

Neden velet? Yeter artık. Bir an önce lanet olası karneyi alıp eve gitmek istiyorum. 3 ay boyunca okuldan kimsenin yüzünü görmek istemiyorum. Aren'in karşıdan havalı havalı geldiğini gördüm. Bütün kızlar onu kıskanıyorlar ve tartışmasız Aren'in peşindeler, benimde kapılmam normal tabi. Aren doğal olarak okulun zengin züppesinin peşinde. Zafer onu defalarca aldattı ama Aren bunu kabullenmek istemiyor.

Nerede kaldı şu lanet olası hoca. Bir an önce gelsin ve dağıtsın şu karneleri. Bu gün yeterince rezil oldum zaten. Sonunda geldi. Neredesin be adam?

Karneler sırasıyla dağotılıyordu ben artık Aren'e nasıl daldıysam ona bakmaktan gözümü alamıyorum resmen adımı ikinci defada duyabilmiştim.

"Aras Dinç. Gel oğlum al karneni" bu adam benim daha çok rezil olmamı istiyor galiba.

"Aferin. Yine birincilikle bitirmişsin okulu ailen seninle gurur duyuyor olmalı

Bütün sınıf kahkahalara boğulurken ben yerin dibine giriyordum boğazım düğüm düğüm olmuştu. Utanç dolu ifademle ilerlerken ön taraftaki kızın ayağını uzatmasıyla yere kapaklanmam bir oldu. Herkes gülmekten yarılıyordu resmen. Bu senenin son zilinin çalmasıyla birlikte  herkeskoridora hücum etti. Ben herkesin çıkmasını bekledim. Koridora yöneldiğimde en son hatırladıpım şey Zafer'in piç gülüşüydü.

Gözlerimi açtığımda her yer bulanıktı. Herkes başıma toplanmış gülüyorlardı yine tertemiz rezil olmuştum. Zafer olduğunu düşündüğüm kişi elinde gözlüğümü sallandırıyordu. Kitapların yüzüme geçirilmesiyle bayılmış olamlıyım.

Zafer alaylı bir gülüşle gözlüğümü fırlattı " Yeni sene daha güzel olacak  Velet üzülme" diyerek oradan uzaklaştı.

Hassiktir yaaa. Gözlüğümün camını kırmış. İbnenin evladı.

Her sene olduğu gibi notlarıma ve birinciliğime sevinememiştim bile. Hatta ağlamaklı bile oldum diyebiliriz. Erkekler ağlamaz moduna girmeyin hemen. Size söyledim ben bile bazen erkek olduğumdan şüpheleniyorum.

Eve geldiğimde direk odama çıkıp kendimi yatağa attım. Yeter artık.

Size göstereceğim. Herkes Aras, pardon VELET kimmiş görecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VELETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin