Perspectiva Sol-Neum
Suntem în cafeneaua noastra preferata,asteptandu-le pe Soo si Ying,alaturi de fratele lui Ying,Jay. Din cate imi amintesc Jay are 24 de ani si o iubeste mult pe Ying. Ciudat e ca nici Ying si nici Soo nu ne-au mai sunat pana azi,cand ne-au anuntat ca vin in Seoul si ca ne vedem la cafeneaua din centru..cafeneaua noastra preferata cu caini.
In maxim 30 de minute de asteptat,fetele intra pe usa cafenelei,cuprinzandu-ne intr-o imbratisare stransa. Jay e si el in spatele lor.
Jay:Fetelor eu am plecat. Hu,sa mai vii in Incheon okey?
Ying:Nu mai mergi in China?
Jay:Ai inebunit? Imi lipsiti prea mult..in plus,China e prea mare si ma pierd in Beijing chiar si dupa 4 ani de stat in China..
Ying:*il imbratiseaza pe Jay si il lasa sa plece*
Jay:*ii saruta fruntea surioarei sale mai mici si pleaca*
Eu:Ce s-a intamplat in Incheon?
Soo:Pai...I.N mi-a mărturisit ca ma place,si desigur ca l-am iertat pentru nervii facuti! *Chicoreste*
Eu:OwO si tu Ying?
Ying:Pai...asa a facut si Lee Know,iar eu am facut ca si Soo l-am iertat.
YoYo:Deci,gata cu certurile si nervii cu ei?
Ying:Da :D
Eu:Pai e bine atunci. Baietii au venit si ei inapoi in Seoul?
Soo:Desigur ca da si vor veni si ei aici in cafenea!
Ying:Si ca tot vorbeam de ei,uite-i aici!
Lee Know:*o îmbrățișează pe Ying*
I.N:*o îmbrățișează pe Soo*
Bang Chan:*o îmbrățișează pe YoYo*
Han:*ma îmbrățișează pe mine*
Eu si YoYo:*inghitim in sec si ne uitam una la alta*
Bang Chan:YoYo?!
YoYo:Hm?
Bang Chan:Te...plac...
YoYo:*ramane fara cuvinte si roseste*
Bang Chan:*chicoteste si ii da pupic pe frunte si unul pe obraz*
YoYo:*chicoteste rosind si mai tare*
Eu:Te faci ca o rosie YoYo*zambesc si chicotesc uitandu-ma la ea*
Han:*isi plaseaza buzele pe fruntea mea* Fii iubita mea Solneum...
Eu:V-vorvesti serios?
Han:Da =D
Eu:Bine...i'm your girlfriend
Han:Yes! *Imi saruta toata fata*
YoYo,Soo si Ying se uita la mine,si la Han incepand sa chicoteasca.. baietii radeau de reactia lui Han apoi le intreaba si pe fete daca vor sa fie their girlfriends. Fetele spun ca da astfel,ajungant toate sa ne dam seama ca suntem iubite de idolii pe care si noi ii iubim.
3 ore mai tarziu
Perspectiva Soobyung
Suntem in oras cu baietii,tinandu-ne de mana si razand,astfel ajungand si la un restaurant,unde ne comandam cate ceva de mancare. Chelnerita aduce comenzile destul de rapid,ceea ce e chiar foarte bine pentru ca toti 8 eram infometati..de ce 8? Ei bine,ceilalti membrii ai trupei au mers alt undeva pentru a ne lasa sa stam doar noi,cuplurile. *Rad* Sunt chiar draguti..nu avem cum sa nu-i iubim.
Dupa ce mancam platesc baietii,si mergem intr-un parc de unde ne luam cate o înghețată. Eu imi i-au de capsune,Ying isi ia cu pepene galben,Sol isi ia cu vanilie iar YoYo isi ia inghetata cu aroma de scorțișoară. Baietii desiguri isi iau inghetatele la fel ca ale noastre si ne plimbam pana la lac.
Okey m-am oprit brusc pentru ca nu stiu ce sa mai spun dar promit ca maine vin cu doua capitole putin mai lungi,si mai bine gandite. Byeee🥰
CITEȘTI
Hate or Love - Yang Jeongin / Lee Minho✅
Fanfic(✓Completed) Lee Know: Dar vreau sa ne cunoaștem.. Eu: Eu nu vreau sa ne cunoaștem! Lee Know: Dar- Soo: TU NU AUZI CA NU VREA SA VA CUNOASTETI?! I.N: Dar tu vrei sa ne cunoaștem? Soo: Nici vorba! Lee Know: Dar ce v-am făcut? Eu: Ce ne-ați făcut? CE...