1 hafta sonra
San elindeki ilaç torbasıyla koşarak evin bahçesine girdi. Ardından aynı hızla kapıya gidip anahtarla açtı.
Hızlıca Wooyoung'ın olduğu odaya gitti. Kapıyı açıp içeri girdiğinde yatakta yatan Wooyoung'ın yanına gitti.
"Woo,ilaçlarını getirdim. Hadi aç gözlerini."
Ses gelmemişti. Oda da sadece San'ın nefes alış verişleri duyuluyordu.
Aklına gelen şeyle beraber korkuyla gözleri büyüdü.
Odadaki dolap ve çekmeceleri arayacakken aynanın önündeki küçük boş torbaları ve bir mektup gördü.Yavaşça ilerleyip mektubu aldı ve açtı.
Merhaba Wooyoung.
Bunca zaman sonra böyle bir şey beklemiyordun, biliyorum.
Ama bu olacak bir şeydi. Er ya da geç olacaktı.
Biliyorum bana kızacaksın.
Belki üzüleceksin. Belki ağlayacaksın. Benim gibi biri için o güzel göz yaşlarını dökme tamam mı? Lütfen ağlama veya üzülme.
Ben bunun gibi değerli duygular için fazla değersizim.
Seni çok sevdim San. Gerçekten sevdim.
Hayatının geri kalanını seni mutlu edecek biriyle geçir.
Beni unut.
Her zaman seni izleyeceğim ve mutlu olduğunu gördükçe bende mutlu olacağım.
Seni seviyorum San.
Her zaman da seveceğim.Göz yaşları hala akmasına rağmen burukça gülümseyip Wooyoung'ın cansız bedeninin yanına uzandı ve sıkıca sarıldı.
Onu çok seviyordu ve hayatı boyunca da sevecekti.
_____
Merhaba!
Bu benim ilk ship kitabımdı.
Umarım beğenmişsinizdir!Sanırım biraz acemice oldu ama çokda kötü olmadı gibi kgkg
Umarım severek okumuşsunuzdur.
Şimdiden yorumlarınız ve oylarınız için teşekkür ederim.Diğer kitaplarda görüşmek üzere ^^
WooSan ile kalın~🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokaına / WooSan
FanfictionBen bunun gibi değerli duygular için fazla değersizim... 22.06.2020 - 22.06.2020