Κεφάλαιο 4- Σου το υπόσχομαι

6 0 0
                                    

Η νύχτα πέρασε τόσο αργά και βασανιστικά, μέχρι που σκέφτηκα να κοιμηθώ έξω από το σπίτι σου Άμπι μου, αλλά ξέρω πως αυτό θα ήταν τελείως ανατριχιαστικό. Δεν θέλω να σε παρακολουθώ. Δεν είναι κάτι που μου αρέσει, αλλά πως θα είμαι 100% ότι θα ταιριάξουμε? Πρέπει να ταιριάξουμε. Είμαι σίγουρα ο κατάλληλος για σένα, και αν δεν είμαι θα φροντίσουμε να γίνω.

Έφαγα κάτι στα γρήγορα και ντύθηκα για να έρθω να σε δω. Έφτασα νωρίς έξω από το σπίτι σου, το ρολόι μου έδειχνε ακόμα 7 και δεν φαινόσουν πουθενά. Πάνω που άρχισα να χάνω τις ελπίδες μου σε είδα να ανοίγεις την πόρτα της κουζίνας. Ακόμα φορούσες τα χτεσινά εσώρουχα και το μαύρο κιμονό. Πόσο θέλω να χαϊδέψω το κορμί σου κάτω από αυτό το κιμονό. Έβαλες τον καφέ να ετοιμαστεί και τεντώθηκες παραπονιάρικα. Όταν θα είσαι μαζί μου σου υπόσχομαι να καταστρέψω κάθε ξυπνητήρι που θα τολμάει να σου χαλάει τον ύπνο. Κοίταξες το κινητό σου και ανέβασες μια σέλφι με την γλώσσα έξω. Μα γιατί να το κάνεις αυτό? Δεν χρειάζεται να σε βλέπει ο καθένας με τα εσώρουχά σου. Σου αρέσει η προσοχή που λαμβάνεις.

Δυο κουταλιές ζάχαρη στον καφέ σου. Μα φυσικά, γλυκός όπως εσύ. Και δυο φέτες με αβοκάντο, ντομάτα και σπόρους τσία... έπρεπε να το φανταστώ αυτό το κορμί απαιτεί και την κατάλληλη διατροφή. Μα ξαφνικά φεύγεις, πας να ανοίξεις την πόρτα, ήρθαν οι φίλες σου. Μα φυσικά και θα ήσουν η διάσημη της παρέας, όλοι σε αγαπάνε. Τους φτιάχνεις καφέ και αρχίζεις να μιλάς. Τι να λες άραγε? Λες να αναφέρεις πουθενά το αγόρι που σου έφερε τα λουλούδια εχθές? Ή δεν είμαι και τόσο συναρπαστικός? Πρέπει να ακούσω τι λες, αν βάλω μικρόφωνα στο σπίτι σου λες να είναι υπερβολή? Δεν νομίζω, θα τα βγάλω όταν θα έρθω να μείνω μαζί σου, θα είναι κάτι προσωρινό. Και θα είναι σίγουρα για το καλό σου.

Ναι θα βάλω σίγουρα μικρόφωνα. Μια κυρία στην πολυκατοικία σου άρχισε να με κοιτάει στραβά, ναι μάλλον δεν θα πρέπει να στήνομαι δυο ώρες έξω από το σπίτι σου. Δεν θα ήθελα να με περάσουνε για φρικιό. Και αυτός είναι και ένας καλός λόγος για να βάλω μικρόφωνα, δεν σε παρακολουθώ απλά σε φροντίζω και σε προσέχω.

Έπρεπε να φύγω πριν η γριά καλέσει την αστυνομία. Χαζεύοντας τις γύρω πολυκατοικίες περπάτησα προς το μέρος της. <<Καλησπέρα σας, πολύ ωραία τα σπίτια εδώ γύρω σκεφτόμουν μήπως αγόραζα κανένα διαμέρισμα. Ξέρετε μήπως αν πωλείται τίποτα?>> της είπα και χαμογέλασα, έδειξε να πείθετε εύκολα. Να είσαι πάντα ευγενικός με όλους. Τους καλούς ανθρώπους δύσκολα τους υποπτεύονται για άσχημα πράγματα.

Το χαμόγελό της ήταν εξίσου μεγάλο όταν άρχισε να μου μιλάει για την γειτονιά και πόσο καλή ήταν, πόσα πράγματα είχε να κάνω, ότι ήταν κοντά στο κέντρο και όλα αυτά που δεν με ένοιαζαν καθόλου. Προσφέρθηκε μάλιστα να με ξεναγήσει και να μιλήσει σε κάποιους που ήξερε για να με βοηθήσει να αγοράσω σπίτι. Θα είναι πάντα διαθέσιμη για μένα είπε. Αναφέρθηκε μάλιστα και στο γεγονός ότι είναι μόνη χωρίς συντροφιά και πως της θυμίζω τον γιο της που τον έχασε πριν μερικά χρόνια. Φυσικά και θα ήταν αγένεια να μην της δώσω τον αριθμό μου και να της πω να με καλεί όταν δεν ήταν καλά. Και να ένας καλός λόγος να περνάω πιο συχνά από εδώ. Μια γιαγιά, μόνη, χωρίς κανέναν στον κόσμο σίγουρα θα χρειαστεί βοήθεια κάποια στιγμή κι εγώ μπορώ να την βοηθήσω σίγουρα. Και άλλωστε οι τυχαίες συναντήσεις θα μας βοηθήσουν να γνωριστούμε καλύτερα δεν νομίζεις? Φυσικά και δέχτηκα. Μπορώ να βοηθάω μια γριά κάθε μέρα αν αυτό σημαίνει ότι θα μπορώ να σε δω. Και θα είναι και πιο εύκολο να μπω σπίτι σου μιας και τώρα μπορώ να μπαινοβγαίνω ανενόχλητος στην πολυκατοικία σου. Σύντομα θα είμαστε μαζί σου το υπόσχομαι.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jun 22, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Αννα μουNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ