Biliyorum çok yakışıklıyım ama bu kadar belli etme güzelim
Diyip nefesini boynuma doğru üfledi. Ve bana göz kırparak gitti. Resmen olduğum yere çivilendim. Ne kadar egolu ya. E tabi bu kadar yakışıklı olmanın sonuçları 1 egolu olmak.
Dua ne oldu? Hadi gel sınıfa gidelim. İyi misin?
Evet evet iyiyim sadece başım döndü biraz.
Sınıfa doğru yol almaya başladık. O sırada berk önüme çıktı. Berk benim ve asyanın kankasıdır. Kısacası cok yakın arkadaşız.
Nasılsınız kızlar? Gelin sınıfa geçelim.
İyi valla. Hadi gel.
Sınıfa girdiğimiz an ben şook. Allahım bu ego yığını bizim sınıftamı şimdi. Benden büyük değilmi lan o. Kesin sınıfta kalmıştır. Masallah sürtülerde etrafına dolanmış. Bizim sınıfın bir numaralı sürtüğü hande zaten çocuğun agzına girecek. Allahım ya ne sacma bir tablo. Ay banane ne yaparlarsa yapsınlar. Sırama doğru yol aldığımda yeni çocuğun gözleri beni buldu. Bense gözlerimi devirip sırama geçtim.
Az sonra hoca geldiğinde herkez yerlerine geçti.
Evet gençler. Sanırım okulumuza yeni gelen biri var. Sizin sınıfa kayıtlı olmuş. Evet yeni çocuk kendini bize tanıtır mısın?
Herkezin gözü yeni çocuğa kaydığında benim de gözüm ona çevrildi.
Ben Ateş Demir. 18 yaşındayım. 1 sene sınıfta kaldım. Ondan dolayı lise 11 okuyorum.
Tamam Ateş teşekkürler oturabi-
Hoca oturabilirsin demeden ates zaten yerine oturmuştu. Hoca afalladı ama sonra kendini tekrar düzeltip ders anlatmaya başladı. Birinin bakışlarını üzerimde hisettiğim an başımı sağa cevirdim. Ates bana o kadar keskin bakıyordu ki vicudumun her yerini ağır ağır süzmeye başladı. Bende bundan aşırı utanıp rahatsız olduğum için herimden istemsizce kıpırdadım.
Zil çaldı. Ve ben tabiki başımı gömüp uykuya dalmaya çalıştım. Ama olmuyor ya çok sıkılıyorum. Evemi gitsem. Yok yok annem yine azarlayacak kesin. Sol tarafıma baktığımda asyada başını sıraya gömmüştü.
Asya ben iki dakka lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp geleceğim.
Neden?
Başim ağrıyor da ondan
Tamam canım sen git. Zilin çalmasına az kaldı. Cabuk dön.
Tamam balıımmm...
Asyaya gülümseyip lavaboya doğru ilerlemeye basladım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayacağım an bir ses duydum.
Ah..
Oh..
Oha ya hangi edepsiz bu sesleri çıkartıyor. Zaten lavaboda ben tek varım. Kapısıda aralık zaten. Acaba baksam mı? Banada bişey yaparlarsa! Yok ya gizlice bakacağım. Yavaşça kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıya yavaşça yaklaştım. Evet şimdi kapinin yanindayim. Kalbim zaten atmaktan nefes nefese kaldı. Başımı yavaş yavaş kapi aralığına yaklaştırdım. Aman allahım! Bu... bu... yeni çocuk. Ateş! Ve Hande! Allah belanızı versin. Ateş klozetin üstüne oturmuş. Handeyse okul eteğini aşağıya kadar indirmiş ateşin kucağında oturup öpüşüyorlar. Iyy allahın belaları. Daha fazla anlatamayacağım sanırım. Kafamı yavaş yavaş çekmeye başlayacaktım ki...
Bir çift göz bana dönünce olduğum yere çivilendim. Ayy yakalandım. Hemen kaçmam lazım. Lavabodan çıkıp koşmaya başladım. Lanet olsun. Herkez derse girmiş ya. Ne diye bakıyorum ki. Arkama baktığımda ateşin peşimden geldiğini görmemle adımlarım dahada hızlandı. Aniden kolumu yakalayıp beni duvara yapıştırması bir oldu. Elini belime koyup beni kendine yapışrırdı. Bana yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Ben ne kadar onu itsemde odun yerinden kıpırdamadı. Nefesi dudaklarima değdiği an nefesimi tuttum.
Ne işin vardı orda?
Gözleri gözlerimi delip geçecek gibi bakıyordu. Galiba sinirli. Aman siniri batsın. Hem okulda böyle edepsiz birşey yapıyorlar hemde sinirleniyor. Ama ondan korkmamam lazım. Kendimi korkak gösteremem.
Bunu sana açıklamak zorunda değilim. Hem okulda edepsizlik yapıyorsunuz hemde sinirleniyorsun.
Derin bir nefes aldı.
Kızım beni çıldırtma. Bak cevap vermezsen az önce yaptığım şeyleri senin üzerindede denerim. Aslında baya zevkli olur bence ne dersin?
Duyduğum kelimeleri önce idrak edemedim. Ama sonra anlayınca gözlerim aniden açıldı.
Ya sen ne pislik bir adamsın. Egoist manyağın teki. Edepsizlikte gerçekten sınır tanımiyo gibisin!
Aynen öyle güzelim ya soruma cevap ver yada seni evime zorla götürüp az önce söylediğim seyleri yaparım.
Tamam be!
Bu arada benimle düzgün konuş. Beli meli konuşma yoksa gerçekten altıma alırım ona göre...
Bu ne tür bir manyak allahım. Kas yığınının teki ya. Kendini ne zannediyor. Ama gözleri çok kararlı bakıyor. Beni kaçırsa kimsenin ruhu duymaz.
Başım ağırdığı için elimi yüzümü yıkayacaktım. Tam çıkacaktım ki sizin edepsiz seslerinizi duydum. Merakıma yenik düşüp baktım işte!
Bu son sözleri söylerken hayliyle utanmıştım. Yanaklarım yanmaya başladı bile.
Atesin dudağı hafifçe kıvrildı.
Hıı. Anladım gidebilirsin bücür...
Beni rahat bıraktı.Ne bücür mü? Aramızda bir yaş var. Hatırlatırım!
Ama sen benim için bücürsün. Hadi git.
Sende git hamdenin yanına kız cağız şimdi zevkten cayır cayır yanıyordur.
Beni tekrar kendine çekip elini belime koydu. Belimdeki eli yavaş yavaş belimi sıkmaya başladı. Bana yavaş yavaş yaklaşmaya başladı.
Ne o kıskandın mı? Onun yerinde sen olmayı isterdin değil mi?
Hayır tabikide. Sen çok ahlaksı-
Cümlemi tamamlamadan dudaklarıma yapışması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÇOCUK
RandomYa sabır hem egolu hem yakışıklı ama bu kadar da fazla birinin ona haddini bildirmesi lazımdı. Fakat bu kişi benmiyim bilemiyorum. Çünkü onun gibi bir kas yığınının karşısında aşırı güçsüz duruyorum. "Ne o güzelim sanırım bana bu kadar bakmanın bir...