Pov Amy.
We lopen terug naar Daan zijn huis. we blijven allemaal bij hem slapen. ik als enige meisje vind ik niet echt heel erg. ik mag de jongens allemaal heel erg. rein had zeker gelijk. ik kijk Rein glimlachend aan. als hij ziet dat ik kijk lacht ie ook. Daan is een speciale jongen. hij is zo lief en zeker niet lelijk. Op dat moment komt hij naast me zitten. 'interessant ben ik he' ik merk dat ik staar wenk ik mijn blik af en voel dat ik bloos. Daan keert mijn hoofd weer naar hem. 'grapje' ik kijk hem glimlachend aan. rein komt aan de andere kant van mij zitten. 'Amy morgen als we weer naar huis gaan hebben we nog een week vakantie zullen we dan gaan schaatsen ?' Ik kijk hem aan en knik dan. 'leuk wij gaan mee' zegt Owen. ik zie rein met zijn ogen rollen en dan fake lachen. "Uhm ik denk dat rein en ik zelf even wat samen willen doen" hij kijkt me dankbaar aan. 'ik wil zoveel maar dat gebeurt ook niet dus morgen gaan we met ze alle' zegt Nils lachend die Owen een por in zijn zij geeft. rein zucht en slaat een kussen tegen zijn hoofd aan. "niet doen gek! Straks gaan je mooie haartjes eraan" ik pak het kussen van rein af en leg hem op Daan zijn schoot. "Nils zet jij even een film op?" Ik leg mijn hoofd op Daan zijn schoot en mijn benen over Rein. Nils kijkt me aan en haalt een wenkbrauw op. 'excuses mai' hij slaat een hand voor zijn mond en gooit een kussen naar me hoofd. ik vang hem net optijd en gooi hem terug. lachend ga ik overeind zitten. 'spel spelen?' Zegt Daan die een fles vast houd en zijn wenkbrauwen wiebelt. "ja dag zorg eerst maar dat er nog twee meiden bij komen anders ben ik de gene die al het zoen werk met allemaal moet doen" Daan kijkt me glimlachend aan. 'alleen met mij is genoeg' ik schud mijn hoofd lachend.
Pov Rein.
Geïrriteerd kijk ik naar Daan. 'alleen met mij is genoeg' Daan komt met zijn hoofd dichter naar die van Amy. "uh Daan regel eerst nog wat meiden" hij kijkt me geïrriteerd aan. ik geef hem wat flik je me blik en hij grijnst vies. hij weet toch dat ik Amy leuk vind?!
HEEEYY IK HEB 2 ROLLEN NODIG VRIENDIN VOOR NILS EN VOOR OWEN! MAAR DAN MOET JE WEL EEN GOED IDEE HEBBEN VOOR DE STORY DE BESTE TWEE KRIJGEN DE ROL GEEF JE NAAM EVEN OP ERBIJ