|4|

1.4K 98 107
                                    

"Dur Taehyung! Bekle biraz lütfen..." onun oflayarak geri yerine oturmasına bakarken dudaklarımı büzdüm. Onu daha fazla bekletmemek için hızla çantamdan aynamı ve makyaj çantamı çıkartmıştım.

Havuza gireceksin, neden makyaj yapıyorsun diye sormayın. Dün akşam yeni iki tane sivilcemin çıktığını görmüştüm. Onları kapatmam gerekiyor, insanlar beğenmezdi yoksa.. biliyordum işte.

Suya dayanıklı olan kapatıcımı sivilcelerimin üzerine sürdüm. Kapağı kapatıp onları biraz yaydım yapay görünmemesi için. Geriye çekilip tüm halimle kendime bakıp gülümsedim. Kaşlarımı düzelttikten sonra dişlerimi kontrol etmiştim.

"Tamam, hazırım!!" Taehyung bana bir bakış atıp ayağa kalktığında ben de derin bir nefes alıp havuzun önüne geçtim. Kamerayı bana doğrulttuğunda gözüm yan masadaki telefonuma kaymıştı. Gözlerim büyürken ellerimle dur işareti yapmıştım ona.

"TAEHYUNG! Bekle bildirimleri kapatayım, çok mesaj yazar bizimkiler." Mırıldanıp telefonun oraya minik adımlarla gitmiştim. Onu uçak moduna alıp tekrar geldiğimde havuzun başına senin sinirli gözlerini görmem ile mahçupça bakmıştım yüzüne.

Tekrar kamerayı yüzüme doğrulttuğunda derin bir nefes aldım. "3! 2! 1! Kayıt." Onun sayması ile aklımdaki cümleleri toparlamış ve derin bir nefes almıştım. Yüzümde kocaman bir gülümseme oluşmuştu.

"Hepinize merhaba arkadaşlar, kanalıma hooooşgeldiniiz!~" tavşan dişlerimin belli olduğuna emindim. Kafamı hafif yana eğdim. "Bugün sizlerle tamı tamına 24 saat boyunca havuzda kalacağım! Bu videoyu çekmeme yardımcı olan Hilton Otel başkanlarına çok ama çok teşekkür ediyorum. Eğer siz de isterseniz, bu havuz haftanın 7 günü sabah sekizden akşam beşe kadar açık. Bir de dışarda havuzu var. Ama hava şartları biraz kötü olduğundan ve ben de hasta olmak istemediğimden kapalı havuzda çekmeye karar verdim bu videoyu." Ellerimi birbirine çarptım.

Taehyung videoyu durdurduğuna dair bir işaret verdiğinde konumumu değiştirmiştim. Tekrar kaydetmeye başladığımızda yüzümden düşmeyen gülümseme ile kameraya bakmaya devam ediyordum. "Şimdi o zaman.. izninizle atlayacağım. Üzerimdeki bornozu çıkartayım..." ellerim belimi tamamen saran iplere gidip çözmüştü onları. Havluyu vücudumdan çıkartıp bor şezlonga atmıştım. "Ve şimdi isee, atlayalım!!" Gülerek havuza doğru koşmuştum. Taehyung'da kamera ile beni takip ediyordu. Havuza atlayınca biraz bekleyip geri yüzeye çıkmıştım.

"Su gerçekten çok güzel ve ferahlatıcı. Ama günün sonunda öyle söyler miyim, bilmiyorum. Şimdi ben biraz yüzeyim, sonra da birkaç şey daha yaparız!" Kamera tekrar kapandığında suyun üzerinde durup üzerini çıkartan Taehyung'a baktım. Su altı çekimleri yapacaktık biraz.

Gözlerim yeni yeni gelişmeye başlamış karın kaslarına kitlenmişti. Hoş duruyorlardı. Gözlerimi kaçırıp etrafa bakındım bir süre. Suda hissettiğim hareketlilik ile tekrar bakışlarım ona dönmüştü. Kenara yaklaşıp onun yanında durmuştum. Kameraları ayarlarken, koca gözlerim ister istemez merakla ne yaptığını incelliyordu.

Durup bana tip tip bakması ile gözlerimi ona çevirmiştim. "Başlayalım?" Sorması ile gülüp kafamı salladım. "Başlayalım."

|| ||

"Yoruldum.." mırıldanarak söylediğim şeyi yanımda uzanan beden de onaylamıştı. Çekimler bitmiş lâkin fazlası ile yorulmuştuk. Yaklaşık 4-5 saattir çekim yapıyorduk. Editlendiği zaman ise bu video sadece on beş dakikaya inmiş olucaktı. Değer miydi aslında bu kadar yorulmamıza? Para lazımdı sonuçta ve bu da benim gelir kaynağımdı. Değmesi gerekiyordu.

Uzandığım yerden kalkıp şezlongların ordaki havlumu almıştım. Üzerimi yavaş yavaş kurulayıp saçlarımı ellerimle karıştırdım. Özel eşyalarımı alıp bir kabine gitmiş ve giyinmiştim. Taehyung'ta benim yaptığımı yaparken, otelin içindeki bir oturma yerine oturacağımla ilgili onu kısaca bilgilendirmiştim. Dediğimi yapıp ordaki koltuklara kendimi attığımda aklıma gelen bizimkilerle telefonumu elimealmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐂𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚𝐦𝐚𝐧 📽| 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin