Cemal Süreya

1.9K 22 2
                                    

O Beni Herhalde Sevmiş! Oysa Ben Onu Her Halde Sevmiştim.

Unutsun beni demişsin, bu bana imkansız geliyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor.

Çok yoruldum sevgili; daha fazla yorma beni. Ben fazlasıyla ödedim zaten, uğrunda kaybettiklerimin bedelini.

Düşenin dostu olmaz’ derler kimileri. Sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi.

Aslında ayrılıklar değilde, Gidenin sevmediği halde ‘ Seviyorum ‘ demesi en çok koyuyor insana.

Cevap veriyorum Zamanla herşey geçer diyen akıllılara; “Geçen tek şey zamandır anlayan, anlatsın anlamayanlara.

Keşke şöyle yapsaydım belki severdi deme. O senin için ne yaptı da sevdin sanki ? Akıl işi değil, gönül sevdimi gerisi bahane.

Güzelsin sevgilim. Ama çok yakından.

Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata.. Varsın yara içinde kalsın dizlerim, Yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.

Biliyorum Sana Giden Yollar Kapalı.

Bazen öyle yorar ki aşk insanı, bıktırır hayattan.. Ve kapayınca gözlerini birdaha açmak istemez insan.

Uzaktan seviyorum seni.. Kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan.. Sadece seviyorum.

Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.

Kalbinde katarakt mı var be sevdiğim,söylemeden de göremiyor musun bendeki bu aşkı

Hiç durmadı aşk dursa bile dünya,insanlar sevdiler hep bazı insanları….

Öylesine sevdim ki seni,öylesine sensin ki!Kuşlar gibi cıvıldar,tatdırdığın acılar…

Parmak uçlarıma hapsettim seni,dokunduğum heryerde seni hissediyorum,canım yanıyor..

Ben atımı böyle dört nala sürüyorum ya, Yetişmek için mi, Bilmem, Kaçmak için mi? Ya sen? Neden sende tehlike anlarına bunca hazırlıksız olma özeni? Bir şey var, Ancak makilerin orda söyleyebilirim, Keşke yalnız bunun için sevseydim seni…

En olmayacak günde geldin tazeledin ortalığı alıp kaldırdın bu kutsal ekmeği düştüğü yerden..

Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi..

Kim istemez ki mutlu olmayı ? Ama mutsuzluğa da var mısın?

Ama kadınlar, Tanrım… Öyle sevdim ki onları, gelecek sefer dünyaya Kadın olarak gelirsem, eşcinsel olurum.

Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin.

Sana seni seviyorum dediğim kadar, Anneme peki anneciğim deseydim; Hazırdı cennetteki yerim.

S’onsuzluk istemiştim ben aslında; ama S’yi biraz sessiz söylemişim galiba.

Her ölüm erken ölümdür.

Göz göze gelebilirseniz, ipi kopmuş bir uçurtma, hızla uzaklaşır bakışlarından.

Küçükken anneme mezarlıktan korkuyorum dediğimde ‘ölüden değil, diriden kork’ demişti. Zamanla anladım ki; annem yine haklıydı.

Oyuncağın kırıldı diye üzülme çocuk.. Büyüyünce kalbin paramparça olacak.

Annesinden dayak yediği halde, yine Anne diye ağlayan bir çocuktur aşk.

Cemal Süreya SözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin