Suasana yang agak sepi menemani mereka di meja makan."Ehem!so kau terus duduk dekat korea ke Taehyung?"Jimin memulakan perbualan."Yes and maybe aku pindah dekat perumahan ni jugak"balas Taehyung sambil menghabiskan sisa makanannya.
"Asal senyap ni Jae..selalu mulut tu bergerak je"Hyunjae menjeling abangnya tatkala dirinya disindir.Suasana kembali sepi.
"Okayla memandangkan Jae pun takde topik nak cakap hyung straight to the point..mulai minggu depan hyung akan....."
----------------------
"Weh hensem gila mamat tu"
"yang sebelah dia tu jodoh aku"gosip mula kedengaran apabila dua orang jejaka melangkah masuk sekolah itu.
"Ugh!i hate so much"
"then start to like it cause you going to live like this everyday Park Hyunjae"sindir lelaki itu."memandangkan kitorang ni macho plus hensem..kau hadap la ya Jae"
Gadis itu mula hilang sabar."Yah Park Jimin!Kim Taehyung! jangan perasaan boleh tak..menyampah"balas Jae lalu mempercepatkan langkahnya ke class.'kena sampuk apa anak kim tu..first time jumpa bukan main lagi malu-malu kucing..bila dilayan selalu dia bawak keluar tanduk pulak'bebel gadis itu dalam hati."nasib hensem"
"apa yang hensem!"
"kau hensem!"latah Jae."aku tahu aku hensem..tak payah puji la..malu kite"
"berangan je kerja kau Taehyung"satu cubitan dilepaskan.Dia mengerang kesakitan."lain kali jangan berangan tengah jalan..buatnya langgar orang"bebel Jimin."Yelah yelah..pergilah kelas tu"
"nak check dulu adik hyung yang tembam ni"habis pipi Hyunjae dicubit kuat oleh Jimin."Hyung!!"laju sahaja Jimin menarik lengan Taehyung untuk lari."Merah dah pipi pau aku ni"marah gadis sambil mengusap pipinya.
"Jae!"belakang tubuh gadis itu dipeluk.Nasib tak melatah buat kali kedua."bestla..hyung kau sekolah sini"kata gadis itu."Mira..dia datang buat bagi disaster je dekat aku"mereka terus melangkah ke dalam kelas."dah la hensem..lagi lagi kawan hyung kau tu..macam perempuan pun ada"puji Mira."Hehe..kau akan menyesal bila kenal dia"
Hyunjae hanya mampu ketawa apabila Taehyung dipuji.✩✩✩✩
YOU ARE READING
[H]𝑲𝑰𝑵𝑮 𝑶𝑭 𝑩𝑬𝑼𝑻𝒀 / 𝐾.𝑇.𝐻
Romance[2020 DEBUT STORY] "𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐧𝐠𝐨𝐤 𝐥𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐢𝐤 𝐤𝐞?" 'KIM TAEHYUNG' "𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐞𝐫𝐥𝐚𝐦𝐩𝐚𝐮 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐢𝐤 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐣𝐚𝐝𝐢 𝐥𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢..𝐬𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢 𝐝𝐢𝐠𝐞𝐥𝐚𝐫 '𝐆𝐀𝐘'..𝐣𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐚𝐤𝐮" 'PARK HYUN J...