Four

24 5 0
                                    

"Jae sayang janganla buat Tae macam ni..sorry pasal dulu tu"lelaki itu terus meraih lengan Hyunjae.

Flasback

"okay class..sebelum kita start cikgu nak umum yang class kita ada pelajar baru..sila masuk"pelawa guru itu.Semua di dalam kelas mula bising apabila seseorang masuk kelas itu.

"OMG!"Mira terus mencucuk lengan Jae apabila gadis itu sibuk termenung.

"sila perkenal diri"
"Hi..saya Lee Taeyong..selamat berkenalan"

Dengan itu kepala Hyunjae automatic mencari empunya suara.matanya membuntang.
'Kenapalah malang datang lagi'bebel gadis itu dalam hati.Taeyong tersenyum apabila mata dia bertaut dengan gadis itu.

"Taeyong awak boleh duduk dekat sebelah Hyunjae"kata guru itu lagi.'sial!'gadis itu hilang arah tumpuan.
Makin dekat,makin ditutup muka Hyunjae dari lelaki itu.

"Hi sayang..kuatkan jodoh kita"

----------------

"Stop it Lee Taeyong! We are over okay..jangan kacau saya la"marah Hyunjae.
"No sayang!i still love you"
"but i don't anymore!" Suasana makin tegang akibat pergaduhan itu.Ramai pelajar yang menyaksikan drama diantara Hyunjae dan Taeyong.

Makin erat pegangan Taeyong.
"sakitla! Taeyong lepasla"
berkali kali Gadis itu minta dilepaskan.

Bbuk!penumbuk dilepaskan.
Taeyong terdorong ke belakang.

"kau pekak ke!dia kata lepas kan!"marah seseorang."Taehyung"tangan Hyunjae ditarik.

"nasib baik aku sempat datang..kalau tak mesti putus tangan kau"gurau Taehyung untuk tenangkan gadis itu.
Mereka duduk di bangku berdekatan."Taehyung..thank you"Taehyung tersenyum.

"Nah aiskrim..patutnya untuk jimin tapi aku malas nak balik kelas..aku bagi kau la"

Senyuman diberi."Nanti aku bagitahu hyung kau pasal ni..aku taknak kau kena kacau lagi"
Gadis itu hanya menganggukkan sahaja.

------------
Story bru nak panaskan enjin guys.
jangan pelik kalau author suka update memalam buta😂

[H]𝑲𝑰𝑵𝑮 𝑶𝑭 𝑩𝑬𝑼𝑻𝒀 / 𝐾.𝑇.𝐻 Where stories live. Discover now