[ Fotoğraflar bir türlü eklenmedi. Bir sonraki bölüme gif koyup telafi edebilirim bence. :) ]Siz onlar için çalışırken sizden hoşlanan Monsta X:
Shownu:
-StarshiT(jdkjkkdj)'teki yeni koreografsın ve tabi ki onlara koreografilerinde yardım ediyorsun.
-O sürekli seni izliyor olurdu ama ne zaman sen bunu fark etsen hızlıca bakışlarını kaçırırdı.
-Bazı geceler pratik odasında 'tesadüfen' seninle karşılaşırdı.
-Kendi başına prova yaparken kendini yaraladıktan sonra (sen) Shownu sana dışarı çıkmayı teklif ederdi.
Wonho:
-StarshiT'in spor salonunda idoller için çalışıyorsun.
-Wonho sık sık spor salonuna gelir ve kendi spor rutini için senden tavsiyeler ister.
-Sana sık sık iltifat ederse kızarmaya başlardın.
-Bir yıl boyunca yaptığı iltifatların ardından size öğle yemeği için dışarı çıkmayı teklif eder.
Kihyun:
-Aslında Kihyun için çalışmıyordun ama StarshiT ekibinden biriydin.
- Seninle 7/24 flört ederdi hatta bunu herkesin önünde yapardı.
-Sana her gün kahve alırdı ve bunu sana göz kırpmalar ve ufak sarılmalarla verirdi.
-Sana çok da önemli bir olay değilmiş gibi çıkma teklifi eder ama aslında içinde bombalar patlar.
Minhyuk:
-StarshiT'te vokal koçuydun ve Minhyuk çıkış yapmadan önce ona ekstra dersler vererek çokça yardım ettin.
-Çıkış yaptıktan sonra şirkette seni hiç görmedi ama bir yılın ardında seni tekrar görürdü.
-Sana doğru yürür,sarılır ve onun için yaptığın her şey için teşekkür ederdi.
-Ve sana korkusuzca çıkma teklif ederdi.
Hyungwon:
-Çıkış yaptıklarından beri onlarla birlikte olan arka plan dansçılarından biriydin.
-Sana hata yapmasan bile hata yaptığını söyleyip pratiklerde seninle konuşmak için her şansı kullanırdı.
-Yaptığın ''hata'' için 565451 kere özür diliyor olurdun.
-Sen yeteri kadar özür diledikten sonra sana öğle yemeğine gitmeyi önerirdi.
Jooheon:
-StarshiT'in şarkı yazarlarından biriydin dolayısıyla birlikte stüdyoda sık sık vakit geçiriyordunuz.
-Klavyeyi kullanırken 'yanlışlıkla' eline dokunurdu.
-Senin üşüdüğünü gördüğünde ceketini sana verirdi.
-Yeni albümü bitirdiğinizde sana çıkma teklifi ederdi.
Changkyun:
-Onun kişisel makyözüydün.
-Seni aynadan izler ve gözlerinin içine derin bir şekilde bakarak aklının karışmasını sağlardı.
-Sana göz kırpar ve sen odaya girdiğinde seni kontrol ederdi.
-Showdan sonra McDonalds'a gitmeyi teklif ederdi ama sana sanki pahalı bir restoranttaymışsınız gibi davranırdı. (Centilmen ve kibar olurdu anlamında.)
Çeviri yaptığım hesap: @ daily_shownu