Dün saat 3 civarlariydi ben amcamlara gidiyordum karanlikda korkmuyo deildim birden bisey farkettim arkamda bir kadın vardı ve ben ona taraf döndüğümde saklaniyordum korkmamak için yavaşca kaçıyordum. Karşıma 2 tane köpek çıktı ne yapıcağımı bilemeden bir taksiye bindim. Ama malesef param yoktu şöför çok sinirli birine benziyordu, Ve ben sakin bir şekilde param olmadığını söyledim. Çok sinirli bir şekilde bana döndü ne demek param yok dedi arabadan kaçdım halbuki arkamdan araba ile kovalıyordu ben napicagimi bilmeden kaçıyordum çünki hem kadın kovalıyordu hem de şöför benim sadece tek yaptığım şeyse kaça kaça Dua okumakti aklıma gelen tüm duaları okuyordu.birden bisey farkettim önümde o,kadın vardı arkama dönüp kaçmak isterken şöförü gördüm bana yaklaşıyorlardi ben kestirmeden kaçdım ama hala kovaliyolardi nihayet amcamlara evine geldim ama sonra bişey farkettim amcamlar evde yoktu bu evi bana emanet etmiştiler ve bundan5 yıl önce bebekleri o evde ölmüşdü gerçekten çok korkmuştum. Girmek istemiyodum ama bir tarafdanda onlar geliyodu. Ben eskiden 3 harflilere inanmiyodum ama şimdi inanamaya başlamışdım.Sonra bir karar aldım. Yan komşularına gitmek komşuları beni çok iyi ağırladi. Artık korkmuyodum çünki yanimda büyükler vardı.Ben nerde uyuyucam diye sordum. Ama yinede korkum başladı çünki bana amcakarının evinde uyuyacaksin dedi.