- cuatro

65 4 2
                                    

" w-who are you? macam mana saya boleh ada kat sini? kenapa awak culik saya? " tanya Evelyn lalu matanya berair menahan tangisan yang hampir pecah akibat takut.

dia terasa macam kenal sahaja wajah ini tapi tak ingat siapa.

Evelyn mengundur ke belakang dengan perlahan-lahan kerana dia tak selesa berada dekat dengan lelaki itu.

" shh, don't cry. it's hurting me when saw you crying " balas lelaki tersebut lalu berjalan kehadapan Evelyn yang mengundur lalu mengesat air mata Evelyn yang mengalir di pipi dengan lembut.

" t-tolong, hantar saya balik. s-saya t-takut, hiks " balas Evelyn lalu menangis tersedu-sedan.

" sorry to say la chérie, but apa yang aku nak aku akan dapatkan which mean, aku nak kau dan aku dah dapat! aku takkan sesekali lepaskan kau " balas lelaki tersebut lalu berjalan keluar dari bilik tersebut.

" btw, my name is Blake. Blake Kyle, remember me la chérie? " ujar Blake lalu tersenyum sinis.

' B-Blake? ' ujar Evelyn berkata dalam hati sambil duduk di tepi katil memeluk lututnya, kepala disembamkan di lutut lalu menangis dengan badannya menggigil ketakutan.

Blake keluar dari bilik tersebut lalu mengunci pintu itu dari luar.

Blake berpaling ke arah anak buahnya yang berdiri di sebelah pintu bilik Evelyn berada.

" hantarkan dia makanan. kalau dia taknak makan, just call me " kata Blake lalu berlalu pergi.

" si señor " balas anak buahnya lalu menundukkan kepala sedikit.

Blake turun ke tingkat 1 lalu duduk di sofa sambil merenung televisyen dihadapannya lagak mahu menerkam orang.

" BAAA ! "

" aku tak terkejut la, sial " balas Blake dingin ke arah seorang lelaki.

" ala kau ni, dengan adik sendiri kot. cubalah pura-pura terkejut. dah macam orang bodoh je aku ni hiks " balas Jake Kyle, iaitu adik kembarnya lalu duduk di tepinya.

" eh? kau bukan dah memang bodoh asal ke? ish ish, takkan baru tahu? " ujar Carl,

" babi punya member " gumam Jake sambil menjeling Carl.

" btw macam mana dengan perempuan tu ㅡ " pertanyaan Jake terhenti apabila menerima jelingan maut oleh abangnya.

" i-i mean, Evelyn. ha Evelyn, macam mana dengan dia? terkejut tak jumpa kau? haha mesti muka dia macam pontianak en bila tengok muka buruk kau HAHAHA " kata Jake lalu ketawa terbahak-bahak.

" muka buruk ni la serupa dengan kau, dasar anak babi tak sedar diri " balas Blake, pedas sungguh kata-katanya.

" asal semua orang hambar sangat harini? kenapa taknak layan aku? kenapa layan aku kasar macamni? aku ni bukan kawan korang ke? " Jake hanya mencebikkan bibirnya,

" eh kau kan babi, mana boleh layan lembut-lembut " balas Carl

" sial punya Carl " gumam Jake sekali lagi

" asal muka monyok ni? nak susu eh? meh aku bagi susu " tanya Jake kepada Blake.

" kau ada susu ke, Jake?! asal aku tak tahu ni! " tanya Carl ke arah Jake.

" asal celupar sangat mulut kau! kau ingat aku perempuan ke bodoh! eyy aku takleh lah dengan kau ni! dari tadi lagi cari nahas dengan aku. haa ambik kau! " balas Jake dengan kegeraman lalu membaling bantal kusyen ke arah Carl.

malangnya,

Buk !

" ugh, babi mana yang baling bantal ni? " tanya Ryan dengan nada menahan marah apabila bantal yang dibaling oleh Jake terkena  mukanya apabila dia sedang menyiapkan kerjanya di sofa bertentangan dengan Blake & Jake manakala Carl duduk di sebelah Ryan,

Ryan mengangkat bantal yang dibaling oleh Jake tadi keawang-awangan.

" err, Carl! Carl yang baling! aku tak bersalah! " kata Jake dengan muka tak bersalah & menggelengkan kepalanya.

Ryan memalingkan wajah tampannya ke arah Carl yang sedari tadi hanya senyap

" asal kau tengok aku? " tanya Carl

Ryan masih lagi merenung Carl dengan muka psychonya.

" t-tak! bukan aku yang baling! Jake la yang baling! sumpah, kau tak percaya tanya si Blake ni! " balas Carl mempertahankan dirinya dari dimarahi & dipukul oleh Ryan

kerana dia pernah merasa bagaimana dipukul oleh Ryan Marcus, pft. seminggu tak hilang woo kesan pukulan

" ask my bro " Blake bangun menuju ke arah Jake lalu menepuk bahu Jake dan berkata,

" i wish you goodluck, bro " bisik Blake lalu naik ke tingkat atas menggunakan lif.

maklumlah, rumah tu 4 tingkat & berada di tengah-tengah hutan.

dibawah rumah itu pula, terdapat tempat seni mempertahankan diri, belajar menembak & cara menghack juga disitu lah tempat mereka berbincang untuk menyerang pihak musuh atau bahasa mudahnya, dipanggil markas.

Black Swan Markas.

" bro! help me! " ujar Jake kepada Blake yang sudah meninggalkan dia.

" come here, babi. daddy is coming HAHAHAHA rawr! " Ryan tergelak jahat lalu bingkas berdiri menuju ke arah Jake manakala Carl sudah melarikan diri kerana takut dengan amukan Ryan.

" AHHHHHH "

la chérieWhere stories live. Discover now