[Hari hari pun berlalu dan Lina menjalani latihan dan perubatan mengikuti jadwal yang telah ditetap kan, of course Lina tak pergi hospital sorang sorang, mesti lah Tae teman dia]Urmmm👉👈 Tae...
Ye.
Lina nak tanya boleh?
Boleh, tanya la.
Selama Lina pergi perubatan ni, Tae tak pernah bosan ke teman Lina?
Kenapa pulak Tae nak bosan, Tae suka teman Lina, so Tae boleh tengok Lina sembuh didepan mata Tae.
Tapi kenapa?? Lina cuba ingat ingatan Lina yang dah hilang, tapi Lina tak dapat ingat pun pasal Tae.
Lina sayang, Tae tak akan bosan dengan Lina, even Lina tak dapat ingat memory kita yang lama, tu bukan masalah, kita boleh creat memory baru sama sama, ini baru sikit ujian yang kita dapat, akan datang nanti, mungkin ada banyak lagi ujian yang kita kena tempuh.
Hurm.. Lina harap, Lina boleh ingat balik memory lama tu..
Lina, Jangan paksa diri tu, tak pe kalau Lina tak boleh ingat, Kita boleh cipta kenangan Baru yang lagi sweet dari dulu..
Hurm.. Thank you, Tae..
Your welcome babygirl..
"Lebih kurang 2 bulan Lina menjali latihan nya, sekarang dia mula boleh berlajan sendiri tanpa bantuan"
Mama..
Ye..
Lina nak keluar kejap tau.
Pergi mana,sayang??
Lina nak jalan jalan je kat taman tu.
Ouh, mama bagi tau Tae erk.
Eh, mama. Tak payah la bagi tau dia, Lina cuma nak jalan jalan sorang sorang..
Betul, ni??
Betul mama..
Okay, hati hati..
Okay, mama.
"Lina pun berjalan keluar dari rumahnya, dan pergi ke taman berdekatan rumah nya"
Cantiknya pemandangan kat sini, kalau la aku boleh ingat memory aku, kenapa erk, memory aku dengan Tasha dah mula kembali, tapi kenapa memory aku dengan Tae tak da langsung, betul ke dia tu boyfriend aku, haish.. bisik hati kecil Lina..
"Sedang leka berjalan, Lina tanpa sengaja melaanggar seseorang"
Aduh..sakitnya..siapa yang langgar aku..ni..
Eh..maaf, awak okay??..
"Manusia tadi pun menghulurkan tangan untuk membantu Lina bangun akibat terjatuh tadi"
Ish, lain kali...
Eh..awak Lina ke..
Ha, ye... Kenapa..
Awak ingat saya tak??
Awak siapa??
Betul awak tak ingat??
Tak??
Saya Yoongi la, tak kan awak tak langsung??
Tak, saya tak ingat apa pun..hurm...maaf..
hurmm..tak pe..apa kata saya belanja awak makan..kita boleh sembang sembang..mungkin lepas tu awak boleh ingat saya balik..
boleh juga, Jom..
jom..
"Lina dan Yoongi pun pergi ke cafe terdekat, dan ye Yoongi menceritakan semua kenangan mereka"
YOU ARE READING
My idol is my future Husband
RomanceWei jom teman aku jumpa abg aku Siapa abg kau Manusia, ish banyak tanya plak..jom je la teman.. "KENAPA LA BANYAK SANGAT DUGAAN UNTUK AKU CINTAI DIA"