00.02

108 18 28
                                    

Transtan önümde sallanan elle çıkmıştım. Ben önümde deli gibi el sallayan Taehyung'a 'ne yapıyor bu değişik' bakışları atarken o bana bir şeyler ima edermiş gibi bakıyordu.

Bakışlarını es geçip Jeongguk' a döndüm.

"Evet arkadaşınızla tanıştırmayacak mısın?"

Jeongguk yeni aklına geliyormuş gibi bir yüz ifadesine büründükten sonra eliyle karşımda ki meteoru işaret etti.

"Sarang Noona bu Seokjin Hyung."

Sonra elini bana çevirip Seokjin' e döndü ve sırıttı.

Bunlar niye iki de bir sırıtıyor?

"Seokjin hyung bu da Sarang Noona. Tabi sen daha iyi bilirsin ama..."

Son cümleyi kısık sesle söylediği için duymamıştım fakat Seokjin duymuş olacak ki kafasına geçirmişti.

O nasıl bir geçiriş mübarek çocuğun beyni aktı.

"Sarang ben kameraları hazırladım. Çekimlere çok az kaldı hadi hemen başlayalım."

Tae'ye dönüp hadi işareti yaparak koridoru gösterdim. Beraber bir süre yürüdükten sonra çekim alanına gelmiştik bile.

Çekimler yapılırken ben de onları izliyordum. Seokjin daha ilk saatten ilgimi çekmeyi başarmıştı.

Gerçi sadece benim değil herhalde...

Bakışlarım kapıya kaydığında konser seyredermiş gibi Seokjin'i seyreden çalışanlar vardı.

Benim çalışanlarım böyleydi de ben mi hatırlamıyorum?

Bakışlarımı seyredenler den çekip çekimlere geri döndüm.

_____________

Çekimler sonunda bitmişti ama benim son anda aklıma gelen şey aklımı kurcalıyordu.

Seokjin evli değil miydi?

Şirket mankenlerin evli olmasını istiyordu. Bekar olanlar alınmazdı.

Biliyorum, biliyorum patron benim ama bu kuralları da babam koydu ne yapayım?

Yanımda oturan Jeongguk'a döndüm ve dudaklarımı araladım.

"Jeongguk, Seokjin evli mi?"

Bunu beklemiyor olsa gerek ilk bi afalladıktan sonra tedirgin bakışlarını bana gönderdi.

"Doğruyu mu bilmek istersin yalanı mı?"

Hiç düşünmeden.

"Yalanı."

Derin bir nefes verdi...

Size bir sır... Jeongguk'dan bir sır öğrenecekseniz yalanı seçin...

"Seokjin hyung evli."

"Demek bekar..."

Başını öne eğdi ve kafasını belli belirsiz salladı.

"Jeongguk biliyorsun şirket ger-"

Sözümü kesip devam etti.

"Babanla konuş Noona lütfen, eminim ki bu erkek güzeli olan hyungumu sen de bırakmak istemezsin.."

Haklıydı. Şirkette onun gibi birine ihtiyacım vardı...

Hem ilk defa mankenlik yapmasına rağmen bir profesyonel gibi davranıyordu.

Acaba eğitim mı aldı?

Herneyse bunlar beni ilgilendirmez.

Hala cevap bekleyen Jeongguk'a döndüm ve babamla konuşacağımı söyleyip yanından ayrıldım.

Şirketten dışarı çıkıp arkalara doğru yöneldim.

Telefonumu cebimden çıkarıp rehbere girdim ve babamın ismine tıkladım.

Üçüncü çalışta açmıştı.

"Alo?"

"Alo baba?"

"Efendim kızım."

Umarım kabul ederdi.

"Baba ben şey diyecektim aslında..."

Sözüme devam edememiştim. Babamla ne kadar iyi anlaşsakta kurallı bir insandı ve şirketin kurallarını değiştirmeye hiç yeltenmezdi.

"Kızım söylesene ne oldu. Bir yerine bir şey mi oldu? Hasta mısın? Yoksa şirkette sorun mu var?"

"Yok baba ben iyiyim şirkette falan da sorun yok. Fakat..."

"Fakat?"

"Mankenlerimizden biri istifa etmiş ki zaten işden çıkarılacaktı çünkü çocuğu doğuyormuş."

"İyi de çekimleri nasıl yaptınız?"

"Şey... Jeongguk ve Taehyung'un tanıdığı biri varmış. Onu yaptık ama çekimlere az kalmıştı ve ben hiçbir şeyi sormadan direk çekimlere yönlendirdim ama..."

Lafını böldü ve.

"Seokjin den mi bahsediyorsun?"

Babam nereden biliyordu?

"Sen nereden biliyorsun?"

"Kızım Taehyung bana haber vermişti. Hem Seokjin'in babası benim eski sınıf arkadaşımdı. Çok iyi anlaşırdık. Arkadaşlığımız hatrına kıyak yaptım o çocuğa."

Deyip kahkaha atmıştı. Ben de onunla beraber gülünce biraz daha sohbet ettik.

Telefonu kapattığımda aklım da tek düşünce vardı...

Demek seninle daha çok görüşeceğiz erkek güzeli....

Offf bu aralar yb için bir sürü fikrim var.

Ama yazmaya üşeniyorum ehuehu

Ama yazmayı ve okurlarını sevdiğim için sık sık bölüm atmaya çalışıyorum.

İnş bölümü beğenirsiniz.

Babaaayy

사랑해♥️

𝗠𝗮𝗹𝗲 𝗕𝗲𝗮𝘂𝘁𝘆 || 𝙺𝚂𝙹 (𝓐𝓼𝓴𝓲𝓭𝓪)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin