Kendimi bir ormanda buldum. Çamurun içindeydim, elimde bir hançer vardı dehşete girerek elimden fırlattım , hemen çamurdan kurtularak ayağa kalktım. Etrafıma göz gezdirdiğimde , hiç görmediğim bir yerde olduğumu gördüm. Etraf çok güzeldi , kelebekler rengarenk , çiçekler yemyeşil , etraf apaydındı , hayatımda hiç bu kadar güzel bir yer görmemiştim. Küçük bir nehir vardı. Sanki gerçek değildi etraf bir resim gibiydi , inanılmaz derecede muhteşemdi. Arpa boyunda mantarlar vardı. Hayretler içerisindeydim. Birden üzerimdeki kıyafetlere baktım , üstümde bunlar yoktu ki , kıyafetlerim farklıydı, hiç böyle giyinen birini görmemiştim.Bu inanılmazdı , en son hatırladığım uyuyor olmamdı. Bu bir rüya idi , fakat gerçek gibiydi. Gözlerim etrafı süzerken bir ses duydum , etrafıma baktım fakat kimse yoktu. Garip olanda buydu , kimse yoktu. Yürümeye , etrafıma bakmaya , anlamaya başladım. Etraf çok garipti. Çok güzel bir yerdi fakat korktuğumu fark ettim. Birden bir ses duydum ve daldığım düşüncelerden sıçrayarak kurtuldum.
- Tanrıça buraya gel ! Evine gel !
Ses korkutucu değil tam aksine yumuşatıcı narin ve güzel bir sesti fakat ben daha da korkmaya ve şaşırmaya başladım. Etrafımda 360 derece dönmeye başladım. Çok şaşırmıştım , bu ses bana mı sesleniyordu ? Yoksa başkasına mı ? Fakat benden başka kimse yoktu ki ...
- Aaaa ! Merhaba , bana mı seslendiniz acaba ?
Aptalca bir soruydu , tanrıça diye seslenmişti ama ben tanrıça değildim.
- Evet sen , Tanrıça sana sesleniyoruz evine ve özüne geri dön.
Neydi bu ses ? Delice korkuyordum , daha çok şaşırıyordum. Ben tanrıça falan değilim ve böyle saçmalıklara kesinlikle inanmazdım. Cevap vermem gerektiğini düşündüm.
- Üzgünüm ben tanrıça değilim ve tanrıça diye birşeyin olduğunuda düşünmüyorum.
Söylediklerim bana çok mantıklı gelmişti.Fakat ses yükselerek bağırdı.
- Hayırrr ! Sen tanrıçasın , bizi kurtaracak tek kişisin, kendini bul sana yalvarıyorum.
Ses önce çok kızgındı ve sonra üzgün , çaresiz ve zavallı gibiydi. Hiç görmediğim kişiye acımıştım. Sanki bana muhtaçtı ama ne yapabilirim ki ses hakkında tek bildiğim bu bir kadın sesiydi.
- Üzgünüm ama size nasıl yardımcı olabilirim ki ?
- En yakın zamanda anlayacaksın.
- Neyi anlayacağım ?
- En yakın zamanda öğreneceksin , hoşçakal tanrıça...
Ses artık yok olmuştu ama ben rüyamdan hala uyanmamıştım. Anlamaya çalıştım ama niye kafamı yorayım ki bu sadece bir rüya...
Uyandığımda ıpıslaktım deli gibi terlemiştim. Hemen yorganı üstümden ittim. Hiç kalkasım yoktu ama bugün okulun ilk günüydü gitmem gerekirdi. Yataktan kalktığımda dehşet bir şey gördüm. Ayaklarım çamurluydu ! Bu da neydi şimdi , titremeye başladım , çığlık atmak istiyordum fakat şoktaydım. Hemen tuvalete koştum ve kıyafetlerimle banyo yaptım. Çok korkuyordum, aman Tanrım ! Nasıl böyle bir şey olabilir ki sadece rüyaydı. Nasıl olabilirdi bu , aklımdaki düşünceyle tepe taklak oldum. Demekki rüyam gerçekti. Gerçekten o ormana gitmiştim , o çamura girmiştim ve duyduğum o ses aman Tanrım ! hepsi gerçekti. Banyodan çıktım , giyindim ve herşey normalmiş gibi davranmaya çalıştım. Aşağıya indiğimde annem ve kız kardeşim uyanmış , kahvaltı yapıyorlardı.
- Tatlım uyandın mı ? Hemen yanımıza gel inanılmaz bir şey oldu.
- Ne ? Ne oldu ?
Gerçekten çok merak etmiştim. Belkide hepimize aynı şey olmuştu , belki burası büyülü bir evdi. Hemen tabağımı alıp oturdum.
- Tatlım dün dediğimi hatırlıyor musun?
- "Aaa evet , hani şu saçma rivayet " dedim.
- Saçma değil gerçek o lütfen anneme inan çünkü sevgili ikizim çok garip bir şey oldu.
Alice konuşmaya başlamıştı çok heyecanlı görünüyordu ve bende onun ne diyeceğini merak etmiştim.
- Ben ve annem aynı rüyayı gördük. Bir ormandaydık ve bir ses senin tanrıça olduğunu söylüyordu. İnana biliyor musun ? Senin gibi pasif bir kız...
Dalga geçer gibi gülmeye başladı. Ben korkmaya , titremeye başlamıştım. Masaya boş boş bakıyordum , şok olmuştum. Rüyam gerçekten doğruydu.
- Ahh evet gerçekten komikti ama fazla garipti herhalde yeni evden olsa gerek. Ee sen ne rüya gördün ?
Annemin dediğini duyamamıştım.
- Heyyy ! Tatlım iyi misin?
- Aaa evet iyiyim.
- Eee ne gördün rüyanda ?
- Hiç sadece bir "Rüya" işte sanırım uçan kediler görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇA
Novela JuvenilBir gün tanrıça olarak uyansaydınız... Bella'nın annesi ve babası boşanmıştır. Artık annesi ve ikiziyle başka bir şehire taşınır. Yeni okuluna çabuk alışamayan Bella , Scott ile tanışır ve ona bağlanır. Fakat ikizi ile başı derttedir. Sanırım iki ka...