2. časť

163 16 4
                                    

Išla som otvoriť a tam stál Samo. Môj dodávač alkoholu. Poďakovala som sa mu, a išla to schovať do pivnice. Premýšľala som. Čo ak to pukne a budeme mať z toho problém? Čo ak na nás zavolajú susedia políciu, že robíme veľkú hluk? Možno by si aspoň rodičia uvedomili, že nejakú dcéru majú. Uvidíme, veď už zajtra to celé vypukne. Vošla som do teplej vane, a cítila som sa ako v siedmom nebi. Taký relax mi chýbal. Pustila som si pesničky z mobilu a nechtiac som zaspala. Zobudila som sa na studenú vodu, ktorá ma už chladila. Zapla som si mobil, a pozrela čas. Boli 3 hodiny ráno. Bola mi neskutočná zima, a tak som sa doumývala a ľahla si rovno do postele. Sníval sa mi tak úžasný sen. Bola som s rodičmi na dovolenke a mala som aj malú sestru Paulínku. Och bože, musel zazvoniť ten sprostý budík? Aspoň tam som bola naozaj šťastná. Rýchlo som sa obliekla, namaľovala, zbalila do školy a išla na autobus. Fuj, ako neznášam tieto autobusy. Musím sa chytať týchto špinavých týč, ktorých sa chytalo mnoho ďalších ľudí. V škole si musím ihneď umyť ruky. No konečne ju vidím, a nemusím tu byť sama medzi týmito smradľavými individuami. ,,Čaau Dia. Takže dnes prídeš hej? Včera mi Samo priniesol tie najpotrebnejšie veci na poriadnu party, a ostatok tuším, že donesú ľudia. Dúfam, že vieš na čo myslím. Nechcem to rozoberať tu, takto verejne.“ Dia bola ohúrená mojou energiou hneď takto zrána, lebo ma nestíhala vnímať. Iba prikývla. Vyučovanie sa nám začína o 8:00 a my chodíme 5 minút pred ním. Akurát.

Vyučovanie prešlo vcelku dosť rýchlo, až na nejaké bezvýznamné písomky a skúšania. Išla som rýchlo kúpiť nejaké občerstvenie a balóny. Prišla som domov, pripravila to a na celý dom som zakričala ,,Party môže začať.“ Obliekla som si krásne fialové šaty, ktoré mi boli nad kolená a čierne lodičky ku nim. Bolo pol 6, keď sa dovalila Dia. Nepočula som ju klopať, lebo pesničky som mala pustené na celý dom, ale prerušili sa mi keď mi volala. Privítali sme sa letmým objatím, a išli sme do kuchyne. Hneď si niečo naliala, lebo mala nervy na rodičov. Ledva ju sem pustili. Čo by som tu ja bez nej robila? Rovno by ma mohli zaviesť na psychiatriu. Ona je moja psychická opora. Bolo niečo po 7, a ľudí tu už bolo neúrekom. Zrazu ma niekto zozadu objal, a dal mi pusu na líce. Keď som sa otočila, tak som bola celá vystrašená. Bol to ten slávny Andrej. Celá znechutená som ho s falošným úsmevom privítala a objala. Usmieval sa od ucha k uchu. Chudák. Neviem čo očakával. Či sa po ňom celá hodím alebo čo. Ako keby nepoznal Michaelu Sokulíkovú. Prešla som do obývačky, kde zábava bola v plnom prúde. Keď som prišla ku stolu, tak som uvidela zapáleného jointa. Do riti čo to má znamenať? Dosť, že si tu niekto doniesol trávu, ešte to položí aj na stôl a zapálené? To naozaj nemyslia vážne. Zacítila som prvé náznaky únavy. Pozrela som sa na čas, a bolo len pol 11. Dokedy tu mám s nimi vydržať? Zrazu ma niekto potiahol za ruku, a už som sa ocitla v strede obývačky a tancovala s Jakubom. Bol to školský idol. Hm, ja som asi naozaj opačná, ale mne sa proste nepáčil. Myslel si, že je neviem aký veľký pánko. Všetky baby na mňa zazerali, keď videli, že s ním tancujem. Ach, ako rada by som sa s nimi vymenila. Prišla za mnou Dia. Bola som veľmi prekvapená ako vyzerala. Pozrela som sa na jej oči a stačilo mi. Bola sfajčená a celý čas ako za mnou išla, sa smiala ako blázon. ,,Mišička moja. Haha. Však môžem u teba prespať? Moji fotrovci by ma asi zabili, keby ma takúto vidia. Hahaha.“ Nečakala na odpoveď a išla znova za jej ,,skvelou" partiou. Bola som tu jediná ako tak triezva. Prišla som do kuchyne, a naliala si. Bola to moja party, a ja som si ju vôbec neužila. Prišiel ku mne Andrej celý vysmiaty. Neboli to žiadne vedľajšie účinky trávy, ale naozajstný úprimný úsmev. Chytil ma za boky a ja neviem prečo a z akého dôvodu, ale objala som ho. Asi som to proste potrebovala. Aj napriek tomu, že hudba bola pustená na celý dom, som počula zvonček. Išla som otvoriť dvere a keď som uvidela kto pred nimi stojí, nevládala som stáť na nohách a 15 centimetrových opätkoch.

Tak čo? Ako sa vám druhá časť páči? Čo si myslíte, že kto stojí pred dverami? Budem vďačná za každé prečítanie, vote alebo komentár. :)

Tajomné dievčaWhere stories live. Discover now