Chemie

167 6 0
                                    

Na chemii jsem doběhla jen tak tak. Asi deset vteřin než přišel učitel.
U: Takže dneska budeme dělat takový experiment. Budete ho dělat ve dvojicích, dvojice vyberu sám.
Takže Kánská s Maxou........................Popelková a Linhart..
J: Cože?
U: Slyšíš snad špatně? Myslím že jsem to řekl dost nahlas. Měl by jsi si dojít na ušní chlapče.
J: To ne. Jen chci říct, že já s Popelkovou prostě nebudu!
U: A pročpak ne?
J: Je příšerná! To budu mít radši neomluvenou hodinu
No tyvole. Debil jeden, ale tak ať si neomluvenou hodinu klidně má, alespoň nebudu muset poslouchat ty jeho připomínky.
U: Prostě spolu budete ve dvojici a tečka.
Janek protočil očima.
Dělali jsme spolu teda ten experiment.
Jenže Janek do mě omylem drknul loktem. Já tam zrovna lila něco ze zkumavky, jenže jsem tam toho vylila moc. No..a vybouchlo to, bylo to všude kolem.
U: Popelková, Linhart! Co to děláte?
J: Já nic. To ona!
T: Co meleš? To on do mě drknul
U: Nehádejte se. Oba dva to tady budete po škole uklízet.
Ach jo..takže tady budu muset trčet s Linhartem.
Po chemii byly nějaký další hodiny a ty proběhly v pohodě.
Potom jsme šli s Jankem uklízet. Byli jsme zticha a uklidili jsme to. Pak jsme šli pryč.
Janek zatáhl za kliku.
J: Co s tím sakra je?
Bylo zamčeno.
T: Počkej.
Zkusila jsem to taky, ale nic. Byli jsme tady zamčení!
J: Ten učitel je fakt debil. Nejdřív nás nechá po škole a ani nenahlásí nikomu, že tu jsme a pak nás tady zamknou.
T: Hmm..a co teď?
J: Asi budeme muset vylízt oknem
T: Oknem?
Ty nejnižší okna jsou i tak docela vysoko nebo jako ne nějak vysoko, ale já s mou nešikovností..ale nevím jak jinak bychom se dostali pryč.
J: Máš snad lepší nápad?
T: Hmm. Ne
J: Tak fajn. Já vylezu první a pak tě chytím
T: Fajn
Šli jsme k jednomu oknu. Janek ho otevřel a seskočil ven.
Potom byla řada na mě. Skočila jsem a Janek mě chytil. Dopadla jsem na zem. Držel mě za boky a chvíli jsme si koukali do očí. Janek se ke mně začal pomalu přibližovat. Já jsem ale ucukla.
T: Musím jít. Spěchám na bus!
A rozeběhla jsem se pryč. Fakt jsem to nechápala. Nejdřív mě nenávidí a pak mě chce políbit! Ještě o chemii říkal, že se mnou v žádným případě nebude ve dvojici a pak mě chce líbat. Asi měl jen slabou chvilku. Já se v něm fakt vůbec nevyznám...
















Já tě miluju!Kde žijí příběhy. Začni objevovat