10.

63 4 8
                                    

Ko sm se zbudila sm se uredila, pojedla zajtrk in šla od doma. Šla  v studio kjer sm nardila kr sm pč mogla. Ko sem prišla domov so bli tm moja starša, Lejla in njena starša. Lejla ni zgledala dobre vole tko da sklepam da nism v težavah.
_: am hej kaj se dogaja
_mami: am srček usedi se nekaj ti morava povedati
_: am okej
_: am maja ti nisi... am...
Slej ko prej po mogla zvedt. Je rekel oči mami.
_m: ti nisi... najina... hči
_: kaj zajebavata se Ane
_oči: ko bi se vsaj
_: in kaj pa Lejla s tem pa njeni
_o: Lejla je tvoja dvojčica. Obe sta posvojeni
_:KAJ! Pa sej si sploh podobni nisva
_m: dvojajčni dvojčici sta
Presedem sem na kavč. Po minuti tišine stečem ven na pou objokana. Kmalu za mano priteče Lejla.
_l: tut mene je šokiral ko sm zvedla
_: vsazga bi
_l: maja oprosti za vse grde stvari k sm ti jih nardila pa rekla
_: ampak zakaj si mi vse to nardila pa rekla
_l: moja ne prava starša sta me prsila. Drgač bi me vrgla na cesto
_: pa to z Alexom
_l: tut starša. Pa ne me prašat zkj ker nimam pojma. Js mam itak Jacka.
_: uou kaj. Sam čak če moja starša nista moja starša pol to pomen da Jack ni moj daljni bratranc. Eh zame bo vedno moj bratranček. Pa koga briga.
_l: torej sva zdj prjatlci. Ou pa tvoji ne pravi starši me bojo posvojil.
_: ja zdj sva frendici. Hej mam eno idejo
_l: poslušam
_: kaj če bo zdj poiskale najine biološke starše. Pa, a socialna ve za tvoja dva pač kaj delata
_l: dons so zvedl in greta u zapor. Pa js se čist strinjam da poiščeva najine biološke starše.
Nato se objameva kot sestri in greva nzj v hišo. Kok se ti loh hitr vse spremeni. Naslednji dan se odločm da pelm Lejlo v studio.
_: čak Lejla ka pa vse tiste prevare
_l: starša. Am maja
_: ja
_l: midva iz Jackom sva končala
_: why
_l: nvm. Reku je da je najdu drugo k ga ne bo prevarala pa neki
_: pa si mu povedala...
_l: ja (me prekine)
Po končanem pogovoru vstopiva in vsi naju začnejo čudn gledat.
_: družba, predstavljam vam mojo sestro dvojčico in preden kdo reče da si nisva podobni povm da sva dvojajčni.
Nato jim poveva čelo zgodbo in na koncu Zach ves objokan zleti (sej veste kaj mislm) v svojo sobo. Pa ne ker bi ga ta zgodba prizadela ampak zarad preteklosti.
_l: pogovort se morm z njim
Kmalu za tem je Lejla vsa objokana zdrvela ven.
_: kaj si ji reku
_z: da nej zgine da ji nč ne verjemam
_: pa zkj si tako do nj. Sej ni ona kriva da so ji ne pravi starši grozil
_z: lej vi ji loh vrjamete js ji pa ne pa če vam je prou al pa ne. Itak pa nvm zkj ji je tok mar zato sej ma Jacka.
_: ce morš že vedt nista več skp. In to ne zrd nje ampak zrd njega. Če se ne greš takoj pog. z njo ti bom roko zlomila pa me čist briga kako bo to vplival na skupino. Od tebe je odvisn. Takoj ko sm rekla to je steku za Lejlo. Pa tok da veste, sposobna sm enmu zlomnt roko če sm jezna nanga. Ko sm šla vn sem vidla neki kr meje kr mal presenetl. Ampak ne tok.

Hvala ker ste prebral 10 del moje zgodbe. Če vs zanima kaj je vidla Maja in kaj se bo zgodil naprej berte naprej al pa počakite nou del. Pa komentirate, kritizirate pa lajkite.
Skate Girl 😁

love at first sight (slo)Where stories live. Discover now