AŞK MI? NEFRET Mİ?

313 27 22
                                    

Aşk seni yazıyormuş
Bilmeden kaderime kazıyormuş...

Ayşeden
Evet yıllar geçmişti ve tam 5 sene sonra tekrardan memleketime ve aileme kavuşacaktım ama herşey çok değişmişti en başta da ben 1 kişi olarak ayrılmıştım buradan ama şimdi 3 kişi olarak dönüyordum. O beş yıl bana çok şey katmıştı. Heyecanla ailemin yanına gitmeyi bekliyordum.

Keremden
Her zaman olduğu gibi erkenden kalktım hafızamı kaybetmişcesine telefonuma baktım bir arama bir mesaj daha sonra kendime geldim ben maalesef ki  evliydim bir çocuğum  olucaktı daha önemlisi üzerinden 5 sene geçmişti.

Ve kerem böyle konuşurken bir anda derya uyandı
Derya-kerem sen yinemi erken uyandın
Kerem-evet erken uyandım
Deryayla evlenmek zorunda kaldığımdan beri hep erken uyanıyodum ona ihanet etmiş gibi hissediyorum ama aslında asıl ihaneti o bana yapmıştı.

🔴Flashback
Kerem-Onun bana ihanet ettiği günden sadece 1 gün geçmişti kendimde değildim. Eve hiç gitmemiştim o bar benim o bar senin geziyordum o gün ona çok kızmıştım o bana ihanet etmişti oysa ben onun için hayatımı bir kenara koydum neyse ben o gün ödeşmek için çok hırslıydım ve bir kız buldum o kızda deryaydı onunla akşam takıldık sonra ona geçtik ve işte oldu bişeyler ben tam hatırlamıyorum. Sabah derya uyanmadan gittim ama derya tam 2 saat sonra evi bastı hemde babam evdeyken ve tabiki bende babamdan günlük dozumu aldım bu sayede, babamda bir şekilde deryayı sakinleştirip gönderdi. Aradan bir hafta geçti biraz durulmuştum işten eve evden işe gidip geliyordum. O gün derya şirkete geldi ve herkesin içinde ben hamileyim bebeğimin babasıda kerem Yiğiter dedi. Tabi inanmadım en başta kim bilir kimden diye ama DNA testinden sonra herşey değişti bebeğin babası gerçektende bendim.

İşte böyle ben de mecburen acil bir şekilde evlendim üstelik daha adını yeni öğrendiğim biriyle ama hiç böyle bir şey hayal etmedim onunla hep beraber yaşayacaktır ama o ne yaptı beni başkalarıyla aldattı ona her ne kadar nefret dolu olsamda galiba hâlâ aklımda kalbimde onun için yaşıyorlardı.

Ayşeden
Evet sonunda memleketime geldim gerçekten çok özlemişim havası bile bir başka tabi duru ve berrak ilk kez canlı bir şekilde görüyorlardı onlarda çok heyecanlıydı neyse biz bir taksiye bindik ve ailemin yanına gidiyordum onlara sürpriz yapacaktım haberleri yoktu ve doğru cafeye gittik. Tabiki yol boyunca duru ve berrak da beni soru yağmuruna tuttular. Ve cafeye gelmiştik bavulları bir kenara koyup aynı müşteriymiş gibi annemin yanına gittim annem sesimden tanımış olucaktıki hemen kafasını kaldırıp bana baktı. Duru ve berrak da hemen toprak abimin yanına gittiler biz özlem giderdikten sonra eve gittik (meloşların evine hepsi beraber kalıyor) Ayşe'ye yemekte neden Türkiye'ye dönme kararı aldığını sordular o da Amerika'daki başarısını duyan çok önemli bir hasteneden teklif geldiğini  söyledi hemende kabul ettim dedi herkes çok sevinmişti. Ama Ayşe onlarla aynı evde kalmayacaktı hem çalışacağı hastaneye çok uzaktı hemde artık onun bir ailesi daha vardı onun için Ayşe ev tutup oraya taşınmaya karar verdiğini söyledi herkesde anlayışla karşıladı.

Keremden
Ben kahvaltı yapmadan çıktım. Çünkü psikolokta randevum vardı .tam 2 senedir herkesde habersiz psikolojik tedavi görüyordum. Ve bugün son seansın vardı artık bu serüvenide noktalıyordum. Neden psikolojik destek aldığımıda söyleyeyim aşırı alkol bağımlılığı ve onu unutmak için ve galiba herşeyi başarmıştır ama onu unutmayı başaramamıştım. Her neyse seansın bitti ve şirkete gittim içeri girer girmez Ceyda koştu geldi yanıma.
Ceyda-kerem sen niye buraya geldim
Kerem-ben burada çalışıyorum ya
Ceyda- ya toplantı vardı ya hani
Evet toplantı vardı ve ben tamamen unutmuştum hemde kardeşler cafede orası ünlü bir yerdi bu yüzden sahibinin kim olduğunu gayet iyi biliyordum onlarla karşılaşmamak için onların şuanda o şubede olmadığı yere gidicektim.

Ayşeden
Sabah uyandık ailece kahvaltımızı yaptık tabi berrak ve duru halâ uyudukları için onlar bizimle beraber yemediler kahvaltıdan sonra herkes işine gitti bende ikizleri uyandırıp onlara kahvaltı hazırladım. Bugün ev bakıcaktım ve ardından çalışmaya başlayacağım hastaneye gidicektim. ikizleri de yorulmamaları için cafeye bırakıcaktım hem defnede oradaydı (yaz tatili olduğu için okul yok) ikizler kahvaltılarını bitirdikten sonra onlar hazırlandılar bende o sırada masayı toparladım ardından arabaya binip cafeye gittik. Annemlere kolay gelsin dedim sonra kızlara uslu durmaları için bir kaç uyarıda bulundum. Ardından dün konuştuğum emlakçı aradı beni  ilk bakacağımız evde bekliyormuş bende eğer daha fazla oyalanırsam geç kalacağımı anladım ve hastaneye götüreceğim evrakların bir kaç tanesini dolduramadığım için hızlıca bir kalem alıp doldurdum ardından herkesle vedalaşıp hızlıca cafeden çıkıyordum ki bir anda telefonum çaldı arayan Eda idi büyük ihtimal yanında feyzada vardı hemde görüntülü arıyordu onlar benim Türkiye'de olduğumu bilmiyorlardı ben de hemen bekletmeden açtım benim cafede olduğumu döndüğümü anlayınca çığlık attılar. O sırada bende hızlıca arabaya gidiyordum ve bir anda biriyle çarpıştım elimdeki bütün evraklar kağıtlar yere düştü ve telefonunda maalesef kapatmak zorunda kaldım hemen yere düşen kağıtları toplamaya başladım ki...

Keremden
Her ne kadar onların orda olmadığını bilsemde içimde bir garip his vardı. Hemen geç kalmamak için hızlıca arabaya binip yola çıktım. Cafeye geldiğimde geç kaldığımı anladım ve hiç istemeyerek hızlanmaya başladım ama bir yandan da ayaklarım geri geri gidiyordu bu ortakları da hiç anlamıyordum koskoca İstanbul'da o kadar cafe var ama illa burayı istiyorlar onu da  geçtim şirkette konuşalım ne konuşucaksak bu cafe nereden çıktı. Her neyse bir yandan saatime bakıyordum ve gittikçe hızlanıyordum o sırada birine çarptım ve yere kağıtlar dökülmüştü birde bu eksikti hemen yardımcı oldum ve hanımefendiyle toplamaya başladık ki...

İlk bölüm böyleydi umarım beğenirsiniz hatalarım olabilir bunlar için kusura bakmayın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın düşüncelerinizi çok merak ediyorum.
867 kelime 💫

AFİLİ Hayeller ve Hayatlar(!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin