Klan lilii
Koty w tym klanie żyją na terenie dawnej rezydencji ludzi. Była ona na tyle duża, że ten mały klan daje sobie radę. Stary ogród jest pełen stawów. Ten klan jet świeży, powstał 2 lata temu. Koty polują tu głównie na ptaki nadwodne, ale powoli uczą się łowienia ryb. Mają raczej smukłą sylwetkę i nie są dobre w walce. KOLORY FUTER: wszystkie, ale najczęściej rude.
Klan Skał
Terytorium tego klanu to głównie skały. Jest to największe terytorium, co niestety nie znaczy, że są dobrze odżywione. Klan jest bardzo stary, a wszystkie opowieści o założeniu go to bardzo wiekowe legendy. Jest tam dużo drobnej zwierzyny, głównie myszy i gady. Gdy zapada głód koty polują na wszystko-łącznie z dużymi owadami. Są dość silne, w walce są raczej neutralne. Inne klany się ich boją, mówiąc o nich jak o silnych i bezwzględnych. KOLORY FUTER: Wszystkie odcienie szarego, bardzo rzadko czarne i białe. Mają bardzo długie pazury.
Klan dębów
Klan ten znajduje się w lesie liściastym. Znakiem szczególnym tego klanu jest brak głodu przez większość roku. Nikt nie wie kiedy powstał, prawdopodobnie ok. 15 lat temu. Koty polują na myszy, wiewiórki, nornice i ptaki. Często te koty padają ofiarą lisów i wilków. Jest to zdecydowanie klan, który umie dobrze walczyć, ALE nie są dobrze zbudowani. Po prostu kiedyś klan dębów często walczył i się to zachowało do dziś. KOLORY FUTER: wszystkie (najczęściej brązowe) oprócz ciemno-rudego. Zawsze koty mają tu pręgi.
CZYTASZ
🔮Za mgłą🔮WOJOWNICY RP🔮
Randomwojakowe RP z luźniejszą fabułką UwU 🍧-zapisy otwarte, rp nie rozpoczęte 💛-zapisy otwarte, rp zaczęte 🐟-zapisy zamknięte, rp zaczęte 🔮-rp umarło... okładka by @słonecznikowe-futro