moje postacie

248 10 20
                                    

zdjęcia się nie chcą wczytać .-.

Omszony Kamień

wygląd: Brązowa jasna pręgowana kotka. Ma jasno-zielone oczy. Jej pręgi są dużo ciemniejsze od reszty ciała. Jej pysk i brzuch są jaśniejsze. Posiada na uszach pędzelki. Łapy są ciemno-brązowe, prawie czarne.

charakter: Młoda kotka o gniewnym charakterze. Choć nie okazuje tego otwarcie nie cierpi wszystkiego co żyje. A nie, jednak tego co nie żyje też nie cierpi. Łatwo ją rozdrażnić. Swoją trójkę kociąt trenuje na wojowników nie znających litości i jej lojalnych podwładnych, którymi będzie manipulować. W młodym wieku już je szkoli. Mimo to nie uważa swych kociąt za zwykłe tło w jej historii-są dla niej piękne, silne i wyjątkowe. Kocha je mocno, lecz nie okazuje tego innym. Chce jedynie, aby byli jej lojalni i silni. TYLKO JEJ. Jeśli tego nie okażą to nie będą jej potrzebne do niczego i się ich najpewniej zrzeknie. Nie jest do końca wierna swemu klanu-czasami wychodzi na "długie polowania" na których szwęda się po terytoriach klanów.

19 księżyców

Przynależność i ranga: klan Skał, karmicielka


Burzowe Niebo

Wygląd: Szara wojowniczka. Na całym swoim ciele ma ciemniejsze pręgi. Jej oczy są intensywnie pomarańczowe. Ma szczupłą sylwetkę, chude łapy i bardzo puchaty ogonek. (tak, tyle wystarczy.)

charakter: Złośliwa kotka. Jest odważna i śmiała, tak bardzo, że często się pyszni. Twierdzi, że najlepiej by było gdyby zamiast obmyślać długo plan i od razu atakować, jej klan byłby lepszy. Nie lubi polowania, zdecydowanie woli być wojowniczką, a nie łowcą. Jest raczej typem samotnika.

42 księżyce

Przynależność i ranga: klan lilii, wojowniczka


Owcza Szyja

Wygląd: Duży śnieżnobiały kocur. Jest angorą turecką, ma heterochronię, ponieważ u tej rasy jest to dość częste. Jedno oko jest niebieskie, a drugie bursztynowe. Jego szyja jest gęsto obrośnięta długą sierścią. Ma bliznę na prawej łydce.

Charakter: Bezwzględny. Walka jest jego ulubionym zajęciem, lubi również misje, które przydzielają mu inni. Zdradliwy, nigdy się nie mógłby odnaleźć w stałym związku, żyje romansami szybko zmieniając partnerki lub partnerów. Często wychodzi za terytorium swojego klanu.

32 księżyce

Przynależność i ranga: klan skał, wojownik


Jastrzębia Burza

wygląd: Jastrzębia Burza to ciemno-brązowy kocur. Na swoim futrze ma cętki i rozetki. Jego lewe ucho jest odrobinkę naderwane,a ogon krótki. Ma ciemno-zielone oczy.

Charakter: a co dzień jest miłym kocurem. Często wspiera swoich członków klanu. Gdy ma jednak zły dzień lub nakręci się przy kłótni potrafi być naprawdę agresywny. Pod względem fizycznym raczej nie jest dobry.

46 księżyców

Przynależność i ranga: klan dębów, medyk


Krowie Skrzydło

wygląd: Krowie skrzydło to biała kotka w czarne łaty. Cała jej głowa jest czarna, poza białym pyskiem i uchem. Jej oczy mają limonkowy, prawie żółty kolor. Posiada dwie blizny: jedną na prawej, tylnej łapie a drugą na plecach. Jej lewe ucho jest nieco naderwane.

charakter: krowie skrzydło jest porywczą i niezrównoważoną kotką. Uwielbia walczyć i często jeśli jest jakaś bitwa, to ona w niej uczestniczy. Czasem staje się egoistyczna. Woli raczej samotniczy tryb życia.

39 księżyców

Przynależność i ranga: klan lilii, zastępczyni


Śnieżna Gwiazda

wygląd: Jest to biało-czarny kocur o wielkich barkach i przydługich kłach. Ma czarne uszy, ogon i łapy. Posiada szare oczy, a przez lewe oko przebiega blizna, ale widzi dobrze. Na prawej tylnej łapie i na plecach też ma blizny. Ma długie futro.

charakter: Niemiły i szalony. Nie lubi spokoju, gdy się coś nic nie dzieje, to on to zmieni! Pewny siebie i bardzo sarkastyczny. Nie lubi pomagać innym, jest samoukiem. Troszczy się jednak o swój klan i chce go zrobić potężnym. Nie wie co o litość podczas walki i nie oszczędzi nawet przyjaciela z innego klanu podczas walki.

32 księżyce

Przynależność i ranga: klan dębów, przywódca

🔮Za mgłą🔮WOJOWNICY RP🔮Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz