παρτ 1

540 24 70
                                    

(Authors note γαι τιυς αμπαλους το y/n σημαίνει your name)

Πιστευα πως σημερα θα ηταν μια φυσιολογική μερα, αλλα δεν θα μπορουσα να πεσω πιο εξω.....ω θεε γιατι σε εμενα?

Ολα ξεκίνησαν το πρωι που ετοιμαζόμουν για το σχολειο που θα μας πηγαιναν εκδρομη στην βουλη των ελληνων! ΟΜΓ!!!!! Εννοειται πως ημουν ενθουσιασμενη, υπηρχε πιθανότητα να γνωρισω το είδωλο μου!!! Την Νικη Κεραμεως☺☺♡♡!!

~Time skip στο οταν ειμαι σχολειο~

Χαιρεταω τις φιλες μου (δεν τις ονομαζω γτ χεστηκαμε) και μιλησαμε για την εκδρομη.
"Αν δω τον μητσοτακη θα του πατησω μια για ολα οσα μας εχει κατι να συνέλθει", ειπε η Φίλη2.
"Ugh WhaTever, εγω μια φωτο για το ινσταγκραμ θελω! Και ποτε θα ερθει το πουλμαν βαρεθηκα!!!!!", παραπονέθηκε η Φιλη1.
"Καλα σκασε τωρα. Y/n γιατι δεν μιλας τι σκεφτεσαι", με ρωτησε η Φιλη1.....τωρα τι να της απαντήσω δεν πρεπει να μαθουν πως εχω κρας στην Κεραμεως....θα με μισισουν!
"Εμμμμμμμ....οχι μωρε καλα ειμαι απλα ακομα ξυπναω"oof close save-

Μεσα στο λεωφορείο γινόταν ο κλασσικός χαμος. Αλλοι τσακωνονταν για τη μουσικη αλλοι απλα φωναζαν και οι καθηγητες κλασικα στα αρχιδια τους. Εγω όμως δεν προσεχα τιποτα απο αυτα.... το μυαλο μου γυρναγε γυρω απο την Κεραμεως, δεν μπορω να περιμενω αλλο!

Φτανουμε λοιπον και συντομα ξεκινησε η ξενάγηση (δεν την γραφω γτ χεστηκαμε). Καποια στιγμη τσι στο ακυρο η ξεναγος μας λεει "και τωρα παιδια καποιοι απο εσας θα εχετε την ευκαιρια να μιλησετε 1 on 1 με την υπουργό Παιδείας!!! Μπορουν μεχρι 3 ατομα. Ποιοι θελουν να πανε?"........
ΤΙ- ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ???? 1 ΟΝ 1 ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ???? ΟΜΓ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΓΩ???? ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ???!?!?!?

Σηκωνω δειλα το χερι μου εγω και αλλα 2 ακυρα παιδια. Με κοιτανε οι φιλες μου...."τι- γιατι?", με ρωταει η φιλη1, "Απλα θελω να της τα χωσω ξερεις...", "ετσι μπραβο δωσε πονο εεε", "u know it bruh"*fingerguns*, "μην το ξανακανεις ποτε αυτο", *me:disappointment*.

Οταν ρχεται επιτελους η σειρα μου με φωναζει η ξεναγος και μπαινω μεσα, η καρδια μου χτυπαει φουλ δυνατα δεν μπορω να το πιστέψω!!!

"Γεια σου αγαπητη μου περασε μεσα", μου ειπε η κεραμεως
Ο.
Μ.
Γ.
ΜΟΥ ΜΊΛΗΣΕ
ΠΟΙΟΥ
ΕΜΕΝΑ
ΟΜΓ
ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ

Θα πεθανω

"Εμ καλησπέρα σας κυρια κεραμεως"
"Κωψε το γλύψιμο μεταξι μας ειμαστε πες με Νικη"
"Κα-καλησπερα κυρια Νικη"
*she rolls her eyes*
" θ-θελω να σας πω πως-"
*i look deeply into her eyes*
Ηταν παντα τοσο εντονα καστανα;
Δεν την δικαιώνουν οι φωτογραφιες
"Σας θαυμαζω πραγματικα για την δουλειά σας και σας θεωρω ειδωλο μεταξυ ανθρωπων"
Τοποθετει το χερι της στο μπουτι μου

Ok now im freaking out-

"Δεν ειναι αναγκη να εισαι τοσο σβηχτη γλυκιά μου...αν και.....εισαι αξιολατρευτη*looks me deep into my eyes"
"Νικη I-", και πριν τελειώσω την κουβεντα μου ειχε πιεσει τα χειλη της πανω στα δικα μου.
Το φιλι ηταν υπεροχο (yeah um authors note παλι καλα που το γραφω για αστειο γτ #παιδοφιλιαγτφ) θα μπορουσα να μεινω εκει για πάντα αλλα κλασματα του δευτερολεπτου μετα χτύπησε την πορτα η ξεναγος για να βγω.
ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΤΗΣ Ε!!!!!
Πριν φυγω η Νικη με τραβαει πισω
"Μα τι-" μου εδωσε ενα χαρτι
"Ειναι ο αριθμος μου...παρε με (στο κρεβατι γιοχανα 2016)( ͡° ͜ʖ ͡°)"

What- did she just- im- omg-♡♡♡♡

Οταν βγηκα εξω ΚΑτα ΚΟΚΚΙΝΗ με ρωτανε οι φιλες μου τι εχω
"Τιποτα μωρε ειχε πολυ ζεστη εκει μεσα"με κοιταξαν περιεργα αλλα δεν υπεθεσαν κατι παραπανω.

Το υπολοιπο της ημερας ηταν φυσιολογικο αλλα στο πισω μερος του μυαλο μου ειχα εκεινο το χαρτί......

"Να την παρω η οχι"my mind wonders as I fell asleep....

Αυτο μην περιμενετε τπτ αλλο για τον τρυφ το εγραψα:)

Κεραμεως x Y/NWhere stories live. Discover now