Jimin
Szerintem mindenki ismeri azt az érzést amikor egyszerre vagy 10en ordibálnak vele. Nem épp a legkellemesebb dolog a világon. Már fél órája próbáltam kiszűrni a rám zúdúló mérhetetlen mennyiségű szidalmazást, mikor végre benyitott az egyik koncertszervező és kijelentette, hogy utolsó esély az indulásra, ha el akarunk érni a soundcheckre.
Az autóban bedugtam a fülembe a fülhallgatómat, majd max hangerőre nyomtam a zenét. Mindenki mogorván nézett maga elé.
A soundcheck és a koncert nagyon kifárasztott. Az utolsó számnál már alig bírtam lépést tartani, mire leszálltunk a színpadról már zsongott a fejem. A rajongók nagyon kedvesek voltak, plüssállatokat lengettek és dobáltak be a színpadra. Az egyiket el is kaptam. Úgyhogy lett egy új Kooky plüssfigurám. Előadás közben éreztem, hogy a többiek haragszanak rám, így az összhang nem volt tökéletes, de minden tőlem telhetőt megtettem.
Az öltözőben még mindig fagyos volt a hangulat, míg Matthew be nem rontott.
- Van egy jó illetve egy rossz hírem.
Na erre aztán mindenki felkapta a fejét.
- A jó hír az, hogy Lou, mint minden este, ma is bement dolgozni. Tehát nem sejt semmit.
- Na várj- vágtam közbe- mégis mi bizonyítja hogy Lou tényleg utánunk kémkedik? Ez az egész csak fantáziálgatás. Semmi bizonyíték nincsen.
Matthew felemelte az ujját és rám nézett:
- A rossz hír az, hogy betört az irodába, ahol az adatokat tárolják és eltűnt az alkalmazottak listája. Tehát van bizonyíték.
Ezt nem hiszem el.
- Nem hiszem!- kiáltottam dacosan.- Lou nem tenne ilyet.
Matthew szomorúan nézett rám.
- Sajnálom Jimin, de itt van a videó...
És tényleg. A telefon képernyőjén feltűnt Lou ahogy beoldalazik az adattároló terembe, majd a táskájába gyömöszöl valamit amikor kijön. Igaz lenne? Tényleg így elárult? Lou? Az a lány akit én nem hagytam a padlón aludni? Hazavittem? Ki tudja, csak megzavarták mikor benyitottam az öltözőbe. Nem hogy nem volt ahol aludnia, csak kémkedett utánam.
-Sajnálom Jimin- szorította meg a karomat Jin.
Elrántottam a kezemet és a fotelbe roskadtam.
- Ettől függetlenül arra kérlek benneteket, hogy ne mondjatok neki még semmit. Ki szeretnénk deríteni melyik rovatnak dolgozik és milyen információkat sikerült kideríteni neki. Csak tartsátok rajta a szemeteket és ne mondjatok semmi fontos dolgot előtte.- sorolta a haditervet Matthew.- másfelől új autósofőrt kaptok, aki ki van képezve a testőrség feladat ellátására is. Ő Gordon.
A szemem sarkából láttam csak ahogy egy nagydarab, bajuszos fickó mellénk lép. Nem érdekelt semmi. Miért vert így át Lou? Mi haszna van belőle?
- Gyere Jimin- szólt hozzám Tae- ideje menni.
Lassan lépkedtem előre, közben tervet forraltam. Sőt, mit tervet, egyenesen bosszút. Ha már játszadozik az érzéseimmel, itt az ideje, hogy én is játszadozzak az ő szívével.
Lou
Takarítás után a fiúk hoz mentem. Kedvtelenül üdvözöltek, gondolom fáradtak voltak a hosszú koncert után. Különben is, az óra már éjfélt elütötte.
- Holnap szabadnapunk van - szólt Hobi. - elmegyünk egyet kirándulni. Lenne kedved velünk jönni?
- Igen! Nagyon szívesen!- válaszoltam. - De ugye visszaérünk nyolc előtt? Mert nekem munkanap van.
YOU ARE READING
Retúrjegy nélkül
FanfictionLou, a londoni lány a Fülöp szigetekre tart,mikor nem várt problémákba ütközik. A repülőn, bár még vannak helyek mégis ki van bérelve egy teljes szektor valakiknek. Lou ezt nem hagyhatja annyiban így felküzdi magát a repülőgépre. De mi van ha kamasz...