"O" Sizin İçin Ne Demek?

77 8 4
                                    

Minhyuk: O, benim için gerçekten anlamı çok farklı olan bir insan. Her zaman yanımda olan, benden küçük olmasına rağmen kötü hissettiğim her anımda, anne sıcaklığı ile beni saran kişi. Ayağım takıldığında düşmemem için destek olan, düştüğümde ise bana elini uzatan ilk insan.

Wonho: Nasıl anlatılır ki? Hani bazen bir insan sizi sevmese dahi, iliklerinize kadar ona olan sevginizi hissedersiniz ya... O, benim için öyle bir insan. Tabii ki sevgim karşılıksız demiyorum. Hepimiz onun biricik arkadaşları, ailesiyiz ama emin olduğum tek bir konu var ona olan katıksız sevgim ölene kadar devam edecek.

Shownu: Güçlü biri. Her zaman ayakta durmayı başaran, her şeye rağmen gülümsemesi ile bana güç veren kişi. Bizim için elini taşın altına sokmuş ve bunu defalarca da olsa asla çekinmeden yapacak bir insan. Bunu söylemekten utanıyorum fakat örnek aldığım kişi. Utanç verici olan, onu örnek alıyor olmak değil; kendimden yaşça küçük bir insan kadar olgun davranamıyor olmam.

Jooheon: O, benim gün ışığım. Karanlık tarafta olmamıza rağmen ışık olup yolumuzu aydınlatan bir fener. Yol gösteren kuzey yıldızı. Kaybetmeyi göze alamayacağım hazinem.

Changkyun: Açıkçası, pek insan sevmeyen biri olduğumu belirterek, onun için ölüme kafa atabileceğimi söylemek istiyorum. İyi biri değilim, hiç olmadım ve belki de asla olmam. Hepimiz böyleyiz fakat o, bataklığa düşmüş bir melek.

Hyungwon: Onunla tanıştığım ilk günü hatırladığımda hala iliklerime kadar titriyorum. Korkmuştum. Ben kendi kanımın içinde boğulurken gelip baş ucuma çömelmişti. Yüzündeki gülümseme o kadar güzeldi ki korkmuştum. Ölüyordum ve o beni cennete götürmeye gelmişti. Tabii sonradan, kendime yeni geldiğim halde, başımda dırdır etmesini saymazsak, iyi bir insan. Her zaman neşe saçar ve bizi bir şekilde güldürmeyi başarır.

Kihyun: O... O, elimden tutup beni aydınlığa çıkaran kişi. Bu şehrin karanlık tarafında olsak bile, bunu katlanılabilir hale getiren kadın. Felaket bir sondan beni kurtarıp sıcacık kollarının arasında 'her şey güzel olacak' dediğinde, her şeyin güzel olacağına beni inandıran kişi. Boğazımıza kadar batmış olsak bile ayağa kalkabileceğimize bizi inandıran, bir gün hep birlikte bu hayattan kurtulacağımıza dair bize umut veren sevgili arkadaşımız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Are You There? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin