Kim taehyung...Engtik nge rawn chhuah i tum I room ah khan i inkhung hlen dawn nge College kal tur in ilo chhuak dawn..
Taetae bawihte lo chhuak la Jungkook hian a nghahna che a rei tawh a nia..
Aww...aw...awww.. ka hria lawm Nuu..ka rawn chhuak dawn...
Hneawm Jungkook lah hi hmanhmawh thei si,mi ngah thei lo lutuk mai,min tur cheng zel,in siam zawh ve hma2 ninawm lutuk...
Jk-Kim Taehyu...
"jungkook ka hria ka rawn chhuak dawn au reng suh"
Jk-Hmanhmawh ve tache College ah hmuhtur tha pawh i nei loh kha...
Room a tang a chhuah pah chuan,,,"Ka hria ka hria,khatilam zawng khan min fiam ziah chu Jungfuck..
Jk-Nute...Tae in tawngkam mawilo a hmang
"Jungkook i tawngthei lutuk"
Mom-Taetaeee...
"Nu ka hria jungkook hian ka thin a ti rim a lawm a tawngthei si"
Mom-Kal tawh rawh u,in in ti buaipeih si,taetae i tawngkam fimkhur tawh la,Kookie nangpawh taetae tibuai renglo la,a naupang chhia si,rawn in ti tap haw suh ang che u...
Jk-Awle Nute Juhyun..
mom-Taetae..
Hneawm ka nu lah hi jungkook duat si,in ti fel tak a ka sawi ve leh angai ang chuu...
"Awle,ka awm tha ang Nu"
mom-a tha e kaltawh ruu..
Jungkook&taehyung
Nihman nuam le Nu..Jungkook lah hi Anu hi nu ti ve ringawt zell...An induat bik si...
Awle Kan in sawifiah a nga,Ka hming chu Kim Taehyung ani a,kum 20 ka ni,Kim chhungkua a tang a seilian ka nia a,College ka 3rd year na chiah ani,Ka pa hi Dr.Kim kwang-sun ani a,Ka pa hi Korea ran a hospital lian ber ah thawk in Radiologist ani..ka nu hming chu Mrs.Kim Juhyun ani a,Ka nu chuan zirtirtu hna a thawk thin a mahse Inlam ah a a tul a vang in A hna bansan in inlam a enkawl ani,U mipa 1 ka nei a,min duat in min care thei hle,k u hming chu Kim Namjoon ania,Ka pa hnungzui in a tet te a tang a,a nih chak Doctor ni a,Cancer specialist ani,Ka nu leh pa ka u te hian min care thei em2 a ka duh a piang chu Min tihsak an tun hram2 zel,Ka hmangaih em2 vek ani..
Jungkook nen hian Kan tet te a tang in,in thenawm kan nia,Jungkook nen hian kan inkawm thin a,Primary school kan kal lai a tang tawh in kan in zui a,Min chhan ziah tu ani,ka kawlh em2 a hlauh ka nei hran lo,mipa dang hi ka in tihbuai pui peih hle a,mahse a te zawk ka nih thin vang in a tawp ah Ka tap zawk leh ziah,Mahse jungkook hian buaina ka neih chuan Min chhan ziah a,chu2 ka inlak huai na 1 ve ani..
Kan in kawmngaih em2 a mahse jungkook hian min tih buai a min chhaih hi nuam a ti a,ka huat ngat phei chuan,Min fel tap peih si,Jungkook nu leh pa te hian min duat em2 a,ka nu leh pa te pawn Jungkook hi an duat hle bawk..
Jungkook hi Jeon chhungkua a tang a seilian an ni a,khawsa thei ve tak chu ani,Jungkook hi an fa neihchhun ani a,an duat hle bawk..
Jungkook Pa chu Mr.Jeon jae-hyuk ani a,Jeon make-up company lian tak tak neitu an ni...Jungkook nu chu Dr.mrs Jeon hye-kyo ani a,Jungkook nu paeh hi doctor ve tho niin ka Pa thawhna hospital ah Eye specialist in a awm ve bawk..
Kan chhungte ve2 hian min koh duat nan Taetae min ti thin Jungkook Min phuah sak ania,jungkook hian min duat in min chhan viau mahse Min ti tap in min ti thinrim peih hle bawk a nuam tih kha ani ve miau a,
Jungkook hi chu Kookie tiin kan ko vek a,heihi keima phuah sak ve thung,kan naupan lai in hming inphuah ang kan tia,kan in phuah ve ngat kha ania,a tir chuan Kan 2 chauh in in koh kan phal a,mahse a rei zel a,chhungten min ko ve ta ani..
Time skip 9am
"Jungkook nangchu i tlan chak thei lutuk a,I bike khalh ah ka chuang tawh miahlo ang"
jk-i chuang tawh lo ang maw taetae..
"Awww,rum zet chuan ka ti hmak a"
jk-i chiang maw
"Ka kal dawn"
jk-Haha taetae i thinrim hian i cute zia hi i hrelo mai2 a tin ni
"I sual anihchu,ka kal dawn"
jk-awawaw Min nghak lawk la,ka bike te hi hei kan park tha ve phawt anga..
"Hmanhmawh rawh,i sual si,i ler si"
jk- ler kha min ti ve ziah suh tae
Ler tih hi a haw ve thlawt,a ler reng bawk ani,Bialnu hi engzah nge a neih tawh anga,a then tawh ang,a then phei chu a kawp vel hepa ler zia hi chu a...ka sawitam peih lo in la hrezel mai ang..
"Ka boss i nilo,ka duh2 dan in ka ko thei che"
jk-chiah maw ka nau taetae
"keiai jungkook kum 1 chauh in i upa aw,inla upa viau suh,Ka nau min ti tawh bawk suh"
Ninawm lutuk keiai kum 1 chauh in a upa sia in la upa bik lutuk mai..
A bike park that hnuchuan hmanhmawh leh harh tih hriat tak hian a rawn tlan zuang phei awr2 anihchu..
ka bul a rawn thlen chuan Ka nghawng ah a kut chuan rawn kuah vak in..
jk-Ler min ti leh ang maw,ka nau i nia ka nau ka ti thei lo che maw sawi rawh..vatin
"jungkook min thlah rawh"
"ler min ti leh dawn em"
"I sual si"
"i ti leh angem sawiphawt la"
"ka hrelo"
"vat in" tihleh a ai na in min kuah a..
"Awaw kookie. min ti na a nia,ler ka ti tawh lo angche"
"kha2 animai,min thlah riai pah chuan a ti a,ka hmui ti pawrh tar pah chuan hnuai lam ka en reng a,engmah ka sawi duh lo,
" taetae ka ti na tak2 che ami"
ka lu ka thing hna2 a
"Taetae i tha em,ka tihpalh aw,taetae tihnat che ka tum lo ania"
Min tihnat hi chu a duhlo ve chiang ani,a hlauthawng zawk ah hian a tang leh ziah zui..Ngawi reng chuan ka lu ka thing leh..ka biang ah rawn dawm chuan"Taetae a rawn ti a"ka biak a dawm na chu a rawn kuai dak a,
Keichu nuih in sum tak hian hmui ka lo pet a,ka hmai sen vek chuan nuih ka lo insum🤣Jungkook tih hlauhthawn hi chu a nuam ve chiang ani..
"Kim taehyung min bum animaw"
"Ka nghawng a i kuah nat man phuba nihkha bleee"Room lam pan chuan ka tlan phei nghal.
" i va han sual tak em...Tlaiah i hredawn khawp"
"Tae tlan muang rawh i tlu nge" a rawn la ti zui lawm2...
Tobe conti..
Min lo chhiar sak leh ru aw,chuan vote and comment kha a pawimawh😅😁😁chhiar nuam in tih hram ka beisei🤗🤗
YOU ARE READING
The Story of my life(Taekook)
RomanceTet te a tang a in kawm in,a ruk a in hmangaih tawn ve ve in an ti lang duh lo ve ve a,An in hmangaih tawn tih an inhriat chhuah ve ve hnu chuan a tlai tawh si (Min lo chhiar sak leh vek ru aw😘)