chapter-six

372 50 18
                                    

Tae in kawngkhar a hawn lai chuan Rose leh jungkook chu duhthawh zet hian Jungkook khumah chuan an lo in kiss a,,,Tae in khawngkhar a hawn ri an hriat chuan Khawngkhar lam chu Rang tak in an en vat a..Tae chu inthiam lo tih hriat tak hian a po ding zum zut a..Tae chu kal leh mai tum a a in her lai chuan Jungkook chuan lo ko in...

"Tae,,Khawngka kik na chang i hrelo ami" Zaidam hmel tak chuan a ti dam thliam a...

Jungkook in chutia a tih vang chuan A zak in a thinrim tel bawk a.."Ka tihpalh...i room ka luh dawn leh ka room ilo luh dawn in kik hmasak a ngai khan ka hre ngailo a,,,Chhunzawm ru"Tae chu in sehruh tung chungchang a in her a..Jungkook chuan lo ko leh in..

"Tae,,enge nita a"

"Engmah Nilo"

"Sawirawhhh tae,"

"Kan serthlum phun dun tur a kan chah kha alo thleng a,mahse i laklawh bawk sia kha..Joonie hyung ka sawm mai ang"

"Min lo nghak kan kal dawn nia"

"Jungkook in ti buai duhsuh ilo kal kher a ngailo ee"

Jungkook chuan mitko san euh chung chuan"Tae nichin a ka thusawi vang khan i thinrim em ni"

"Rim lo e...Mr.Jeon,,Chhunzawm ru,Joonie hyung min hruai tur in ka ti mai ang"

"Tae i thinrim anihkha,,Ka tello chyan kha serthlum kungkha i phun dawn lo,,chuan tu nen mah in phun lo ang"" Chungkook chuan Rose lam chu hawi in,"Babe tihtur ka nei sia,,Ka va thlah phawt ang che aww" tae lam chu hawi leh in Min lo nghak dawn nia i hria em,"

Rose chuan Jungkook zawh na chu Umm ti chuan alo bu nghauh2 a,,,mahse Tae in rose a en khan Thinrimna leh lungawi loh na hlir a hmu si,,Tae chu in thiam lo tak chuan a ding reng ringawt a..

jungkook chu in ha tha mawlh2 in..Rose lam ah chuan a phei a,,hawh ka thlah angche chhuk ila...rose chu a kai a,,room a tang chuan a chhuah pui a..kawngkhar bulah chuan tae chu a lo la ding reng bawk...

Jungkook chuan tae chu nuih suk in ka reilo ang aw tae,,lo thinrim tawh lo la,,ka thusawi kha Ka ti mai2 tih i hriat khaa,tiin Tae bulah chuan a sawi a,Rose hi ka va thlah nge aww,,Tichuan jungkook chu Rose nen chuan an chhuk...An hnung ah chuan Tae chu muang chang hian a kal bep2 a,,

jungkook in a tih dan avang khan Rose hma ah khan a zak em2 a,,Jungkook pawh a ngei,a chungah a lungawilo takzet ani,,Tae chuan A hmui chunglam chu hmuam in hnuai lam chu a ti kawh tar a,a khabe chuai nuang chuan,,,Steo ah chuan a kal thla ve beuh2 a,,,Jk leh rose khawngkhar a in zui chhuak lai chu a zu hmu hman..

Jungkooka nu Choka a tang a rawn chu tae chuan a hmu thut in a dingchawt a,,Chutah,,Tae chuan,,,tum bur chung leh tahchhuah hmelzet hian Nuteee a ti tuar a,,Mrs jeon lah chu a lo phu dawr a,,,

"Tae enge thleng a,,ti nge i au tuar,,min ti phu a lawmm,,"

"Nutee,,,Tinge room ah an awm tih i sawi loh,, ahhhhh Nuteeee"

"Minzawt miau hleinem,,kookie a awm em tih ringawt min zawt a,,"

"Naaaaa....Nute"

Mrs.Jeon chu lo nui hak2 in"tae tinge a,,room ah chuan enge an lo tih a"Mrs jeon chu a nui nasa tawh ngei mai...A fapa bialnu te zawng2 an hriat pui vek zel a,,,sawisel leh Ngeizawng te duhloh zawng tipawn an sawisel sak ngai lem lo an fapa Rangkachak kha animiau a,,,Chuvang chuan an fapa chetdan pawh an hre hle..

"Tae room ah chuan eng chiah maw an lo tih a,i han phawk ami" nuih in sum tak chuan a la rawnti hram...

"Nute sawi tawh suh,,ka zak ania"

"Awlee,,A va thlah chhungin Lehkhabu lo chhiar ila tae"

"awle nute lo nghak la"


*TAEHYUNG POV*

Nutei hian Lehkha chhiar a peih em2 a,,A nuam tih zawng tak pawh ani,,An in a ka len chuan Lehkhabu kan chhiar ziah a nuam kan tih ve2 vang leh lehkhabu kan ngainar dun em vang pawh hian kan in kawm thei em2 bawk...Vawi tamtak ka chhiar chhuah tawh,,"If Its not forever its not love"David Wilkerson(If its not 4ever its not love hi a story pawh ka la chhiar chuang lo a,a heading hi ka hawhsak lawk ania,chuan a ziak tu ang a ka sawi david hi a ziak tu tak2 anilo bawk a nia) a ziah chu la chhuak leh in ka chhiar tur in Ka dah a,,,Nutei chhiar tur chu a lehkhabu ngainat em2,,"The cross and the Switchblade" David wilkerson(Hei pawh hi ka chhiar chuanglo,,mahse David wilkerson a ziah tak2 a ni aw)a ziah tho chu ka ka laksak a,,Nutei nen hian David wilkerson hi kan ngaisang in a lehkhabh ziah te hi chhiar chuan kan ti thei em2 bawk,,

Lehkhabu kan chhiar lai.mek chuan jungkook chu rawn lut a,,"Tae kal ang"a rawn ti nghal hmuk,,A hmel ah chuan a a lawm tehchiam lo tih ka hria,,Keimah vang anihchuan lo kallo tur pawn ka ti reng a lawmm,a tum lui ve tlat anihkha duhleh thinrim mai2 tehse a..

__________________________________

serthlum phun tur chuan an chhuak a,Jungkook A hmelchu hmuh peihawm loh khawp in a rum..a bike zawn an thlen chuan Chuangvat rawh kal vat ang a ti leh hmuk chuan tae chu a ti lawmlo takzet tawh...

"Jungkook ka chuang dawn lo"

"Tae,engvang in maw,chuangvat rawh" a aw chu a vin mah2..

Tae chuan in seh ruh rum chungchuan"Ka chuanglo ang,,I duh leh nangmah in kal rawh"

"Kim taehyung i chuang dawn nge,Ka pawm lui dawn che"Jungkook chu A lungawi zek2 lo tih chu a hmel rum tak leh A mit meng senrum chuan a ti lang in a aw pawh a ring tha hle bawk..

Tae chuan Jungkook in a vin vang chuan a thin a rim zual em2 a,,Mittui tling pam chungchuan "Jungkook min kalpui tur in ka ti lui lo che,Joonie hyung pawh ka sawm thei,a ngailo i tih tlat vang anihkha,,Ka haw dawn,i duh leh nangmah in kal rawh"

"Tae tihtauh hun a nihloh hi va phun vat ang" a aw pawh tlem in a zawi deuh tawh..

"Aiii,,nang nen chuan phun  ka duh lo,i duh2 ai vin tur pawh ka nilo,,,i duh2 hun a i hauh a i thinrim khum tur pawh ka nilo"

Tae chuan jungkook mit ah tak chuan en in a ti ta aa,,Jungkook chuan Tae in chutia. atih chhan chu a ngaihtuah chuan a harh zawk a,,Tae chungah a lungawi loh na ti lang in Tae a hau tuh a in hriat chhuah meuh chuan Tae mittui chu a lo tla pur tawh...

"Ohh!!!! ka taetae,,ka tihpalh lutuk,,i chungah ka thinrim reng2 hleinem,,ka tihpalh aw,,"

Jungkook chu bike a tang a chhung in tae chy a va kuah a,chuveleh tae chuan pangchan loh chhuah in A ai ring in a rawn tap chhuak ta a,,Jungkook chuan tae chhip ah chuan fawo in Tae hnung ah chuan a chul hliau2 a,,,

"Jungkook i duh2 hun a i hauh tur ka nilo" Tap pur aw chhang triak chuan a rawn ti bui2 a,

"Aww ka tihpalh ka tihpalh Tae,,Ka naute taetae hi ka hau phal reng2 hleinem,,Ka vin pawh kha midang daih a lawm,ka taetae tahbelh te hi a bang tawh dawn em"

"Aiiii,,,"

Jungkook chu tae chhan na vang chuan a nui chhuak Hawk a,,Chuveleh tae chu rawn tap ring zual in,,Jungkook chuan a nui chu a tawp vat a,,nuih in sum tak chuan,,

jungkook chuan tae hnung chu chul sak oau chuan"Ka taetae hi a la tap duh a niang,,a duh chen2 tap rawh se"" jungkook chuan a ti ta ringawt a,,

Ni e...Chhungkaw 2 te naute duat Taehyung Innocent Em2,,,Fel thinchhe tahbelh em2 mai bawk si,,kehtheih dawm a an dawm chu enkawl dan pawh an thiam tawh hle ni...

Awi ka reh rei viau tih ka hria,,,,Readers te min lo hre thiam hram in,min lo chhiar sak leh hram2 rawh u aw,,,Ka buai thei lutuk a,,,😩😩tunah pawh ka rawn Conti hram,,Nizan dar 11 a tang khan ka la online miah lo ania😩ka buai zia hi😩

*No Proof reading*

Min lo hrethiam dawn nia🙏

enzawiii

Vote and comment pleasee

The Story of my life(Taekook)Where stories live. Discover now