Chapter-Five

362 45 16
                                    

"Tae Muangchang khan eita che"

eitur hmuam trun chungchuan"I eitur kha ei mai2 rawh"ka ka khat lutuk vang chuan Thik pawh ka sawitha theilo,Ka ril tam zia ka ngaihtiah chuan ka in khawngaih zawk...

"Ka eipeih tawh lo,keichu i hak ange,,Eimuang laa,Tiang em2 a riltam in engtinnge i awm theih zawk a"

"ngawi mai2 teh i tawng peih" ka thil ei thian trun2 chuan ka lo ti hmak,,,Ka nel awm loh viau chuan ka hria,,Jungkook in midang thil ka eipui tihhi hria se,a thinrim awmm,,Tiang a k aawm chhan hi a mah vang vek ani sia,Amah vang hian thian dang pawh ka kawm theih loh phah,,,

Thil kan ei zawh chuan Counter ah chuan Eiman pe tur chuan ka phei a,Mahse a lo mghak tu Pitar chuan ka thutpui pa A tir khan a pe tawh tih a lo sawi a,Kut sil tur a a kal khan a nih ka ring,Mak ti deuh chuan a lam hawi chuan ka inher Mit ko lo san eu2 chuan a dar chu a chin ak2 a,,A la nui sei2 zui...a thut na lam chu ka pan phei a,,
.

"tinge i pek tawh chuan i sawi mai loh"

"Nidang ah min treat leh zawk la ka duh a"

"Nihtak chu,,khawi ka phone mi pe rawh,class ah ka kal angaitawh"

"Nidangah min eipui leh ang tih sawi phawt la"

"Awle khawi ka phone"

min pek Chuan ka ban vat a,Class lam pan chuan ka Phei hnak2 a,,Jungkook te hi khawnge an awm leee,tih ka ngaihtuah lai chuan Ka hmui chu an rawn hup thut a Volleyball court chhung ah chuan min pawt lut a,,,kawngkhar chu a khar det a,hlauthawn tak chuan tunge tiin a hmel ka en vat a,,Shitt Jeon jungkook lek,hepa  hi mawl leh lutul,,

"Jungkook i mawl ami,min ti hlau a lawm" In seh rh thun chuan ka sawi nak2..

"ka naute hi a thinchhe thei emai""

"Khatiang khan vawi 1 mah ti tawh suh,min tihlau lutuk a lawm"

"Ka tihpalh aw Taetae,,Chuan chhun ah khan enge i ei,Engmah ila eilo tih ka theihnghilh daih a"

"Rosei awm chuan min ngaihsak ve tak2 lo nihhi" titau deuh chuan ka ti bur a,,

"Teuhlo mai,ka taetae hi tuman an luah lan thei hleinem,Ka naute ani reng dawn lawm ka ngaihsak ber a ni reng dawn bawk a"

"Hmmm jungkook ka awi lo emai,,,Tak2 a chhun ah chuan Kha in basketball team mi niin ka hria Yoongi nen khan thil kan ei dun a"

"Nimaw,Jnin hria mi,Tae inin kar ah enge awm" Chengchawng hian a mengrum leh nghal tawh

"Engmah ka phone a chhar a,Lawmman ah thil min ei pui rawh a tia,jungkook i thinrim lo tiraw...Diktak chuan nang lo hi thian dang zawn a thianthar siam ka mamawh ani,I binu i hmuh chang in keimah chauh in ka lo awm ziah bik ten a fairlo...thian zawn ka ngai ani tiraw..

" Kim taehyung "a ring tha in a chiang kelhkalwh hle ni..

" Jungkook tinge"ENGVANG a au vak nge maw anih le..

"Keilo thian dang i duh amaw,Thian dang i mamawh maw,Tae keichuan Nanglo thian dang neih pawh ka duhlo asin,Min kawm a,min lo bja tihloh chu,Nanglo chu thian neih ka duh ngai miahlo" A thinrim hmel tak zet,Thiandang siam ka duh loh chhan 2 chiah a awm a,1 chu Jungkook hian thian dang neih hi a phallo a thil tawp hi nimai,adang 1 leh chu thildang vang daih ani thung...

"Jungkook rose nen inin hmuh chhung lek a kawm tur lawm ka sawi chu Nang ang athiantha hi ka nei tawh ngai dawn hleinem"

"Rose nen kan in hmuh lai pawn kan bulah i awm ve thei reng,Midang nen kan in ngaihzawn lai pawn i awm ziah kha"

"Mahse jungkook khatiang ngawt kha a diklo a lawm,Nuam ka tilo bawk" Hnuailam ka en daih..

"Taetae ka naute,Thiandang i mamawh ami,kei ai fel leh i bul a awm reng tur"

"kookie chutiang anilo,Vawiin ah pawh kalna tur ka hrelo a,kawm tur pawh ka neilo a hreawm ka ti deuh a"

"Ka tihpalh,ka bulah i aem char2 tawh ang,tha em"

"Mahse rose,Enge in an"

"hethil tak hi lawm hrilh tur che a,hetah ka hruai che"

"engchu sawi la,"

"rose nen khan kan ni a sin,pawi i ti em"

"Teuhlo mai kookie ka lawm pui ache,,Chu thian dnag zawn chu ka mamawh gei dawn nihhi" Nui suk pah chuan ka ti vel,Kookie mitmeng rum zet chu haha

"Tae rose nen kan bulah i awm thei thiandang ka mamawh tih vel kha sawitawh suh" aw chu a chang fak2  hle ni..

'Mahse rose ngaihdan anilo ang jungkook,in 2 a awm dun te pawh in mamawh a lawm"

"tae a ngaihdan anih dawn loh a,nang hi ka bul a i awm a rem tih loh chuan Ka then mai ang,Ka taetae hi ka tan ahlu ber,," a ban a phar uau a,tiang. a aphar uau tawh hi chuan kuah hi a phut tih na nia,,,Kan in kuah vang2 hnu chuan Class lam na pan ve ta ve2 aa...

Clss ka thlen chuan Rose chua hlim hmelzet hian min lo kuah chung2 a,Taetae Hei thu thar lawmawm hrilh tur che ka nei a nia Lo ti chung2,,,Ka hria tih a la hrelo ani ngei ang,,Chutia an nihthu a sawi lai chuan A lai ve lek2 zel,a chang leh thaw te an la leh huk thin a,jungkook a duhve takzet tih ka hriatchuan ka hlim ve hle ni...

_______________________________

Taetae......

"Awww Anuuuu engee"

"Taetae kookie nen Serthlum phur tur a triak in chah kha lo thleng a""ka hriat rual chuan Phur fahran in ka tho chhuak a,Kookie te in lam ka pan nghal..

" Nute,Kookie a awm em"

"Aw awm ee...mahs..."A sawi zawh hma2 chuan kookie room lam.chu ka pan nghal a,,Kawngkhar chu kick hmasa lo chuan Ka hawng ve ringawt a,Kookie kawngkhar hi ka kick hmasak ngailoh vang ani,,,Mahse hawngtawp lo in lo kick hmasa ila chuan tiang em2 hian ka zak lo tur...Kawngkhar kha hawnglo tur ka ni sin ka va han mawl tak...

Tobe conti....

Ka reh rei viau na in ka up sei theilo a,Min lo hrethiam dawn nia chuan min lo chhiar zak ula,min lo vote sak in min lo comment leh teuh dawn nia😇😇

The Story of my life(Taekook)Where stories live. Discover now