∆10

1K 83 76
                                    

Güzel yorumlarınızı bekliyorum 🐰
Oy vermeyi unutmayın~~🐯

-
Şımarık... Ne olacak...
Getirdiğim cheesecakein üstünde çilek var diye onu geri yollamak ne? Gerçekten mi?
Bunları çöpe attığımızdan haberleri var mı?

Tam üç kere, üç kere gitip geldim bu kız için... Resmen şerefsizlik bu...

"Jungkook patron çağırıyor"

Neden? Genelde çağırmazdı beni? Tek bir kere bile gittiğimi hatırlamıyorum?? Maaş alma dışında...

"Buyrun efendim"

"Sen... Hakkında çok şikayet geliyor... Eğer birtek şikayet olursa.. Burdan ayrılman gerekecek"

"Ama efendim.. "

"Konuşma. Neler yaptığını biliyorum "

"Ben ne yaptım? "

"Makarnasını beğenmeyen bir müşterinin makarnasına ketçap dökme, sıcak gelmesi gereken kahveyi soğuk getirme, üç kere aynı sipariş hatasını yapma, ve daha neler neler... "

"Peki siz bunları sordunuz soruşturdunuz mu? Kameralara bakıp aslının ne olduğuna baktınız mı? Dediğiniz hiçbir şeyi hatırlamıyorum ve hafızam iyidir "
...
"Bu arada... Ben istifa etmek istiyorum... Lütfen son maaşımı verin"

___

Korkarak merdivenlerden çıkıyordum. Çünkü babamın istediği "sigara ve alkolü"  almamıştım.

Zili çalmadan kendi anahtarımla içeri geçtim.

"EŞYALARIM NERDE? "

Oturduğu yerden bağırdığında sıçtığımı anlamıştım.

"Getiremedim Baba"

"NE DEMEK GETİREMEDİM? "

"Özür dilerim Baba... Param yoktu"

"SOYUN"

"Baba... "

Yüzüme inen tokat ile gömleğimi çıkarmaya başladım ve ona verdim.

"PANTOLON? "

Pantolonumu da çıkarıp verdiğim zaman pantolonumun da ceplerine baktı

"ÇANTAN NERDE? "

Çantamı da verdiğimde içindeki maaş olan zarfı aldı ve içine baktı.. Güldü ve bana baktı.

"Para yok demek ha? "

Yüzüme inen tokat sonrasında yere yıkılmıştım. Diğer tokadı ne zaman attığını bile bilmiyordum... Yüzüm yara bere içinde odama gittim..

Test kitabı alacağım tüm param da gitmişti şimdi...

"BUNDAN SONRA EVDEN ÇIKMAK YOK"

Salondan gelen ses ile oh çekmiştim... İyiki yanıma gelmiyordu.

-

Nasıldı? 👉👈😳🙈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıldı? 👉👈😳🙈

рsчсно | таекоокHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin