7

55 4 62
                                    

Merhabalar ❤️

Buradan yazmak istedim çünkü bu sohbet köşesi de biraz başıboş kaldı. Hem de biraz konuşmak istedim.

Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir.

Bunu yazarken ben de kendimi son birkaç güne nazaran daha iyi hissediyorum.Ancak hâlâ çok iyi değilim, ne yaparsam yapayım tansiyonumu yükseltemiyoruz.

Bu sebeple önceden de söylediğim gibi depodan bölüm paylaşıyorum, bitince kısa bir ara vermiş olabilirim. Ya da belki ara vermeden daha da iyi hissedeceğim.

Emanet final olacak, 10-15 bölüm kaldı diye tahmin ediyorum. Yarısı kadar depoda var ancak kalanını ne zaman yazabilirim bilemiyorum.

Emanet'in finaliyle Tavan Arası Mektuplar'a devam etmek istiyorum, benim belki de en sevdiğim hikayelerden biriydi, çünkü o mektupları ve olay örgülerini oluşturmam uzun zaman almıştı. Özensiz devam etmek istemediğimden yavaş bir yol alacağım o hikayede.

Geçmişin Gölgesi devam ediyor ancak depo tükenmek üzere, en az bir bölüm bırakmadan depo tüketmek de bana göre değil, o sebeple araları açtım sadece. Günde üç-dört bölüm paylaştığım günleri ben de özledim 😭

Şimdi biraz soru...

- Şu sıralar sürekli dinlediğiniz şarkı nedir?

- Kaç dil biliyorsunuz? Öğrenmek istediğiniz bir dil var mı?

- En çok görmek istediğiniz ülke?

- İnternet üzerinden oynanan oyunlarla aranız nasıl?

- Telefonsuz kaç gün geçirebilirsiniz?

- Severek izlediğiniz bir Netflix dizisi önerebilir misiniz?

Sohbet KöşesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin