BATMAN İN DÖNÜŞÜ

33 8 8
                                    

ben küçük bir çocuktum ailemle birlikte parkta oyun oynuyorduk ben kaydıraktan kayıyordum annem gilin olduğu tarafa baktım ama annemgil  yoktu korkmaya başlamıştım etrafa bakınırken birden karşımda bana gülümseyen birini gördüm korkuyla                                                                                -"Sende kimsin" diye sordum çok kötü güldü ve ardından ekledi                                                                 +"ben joker, annen seni çok seviyor" dedi. Hiçbirşey anlamamıştım ve birden çığlık atan bir ses duydum bu benim annem di hemen                                                                                                                        -"anneme ne yaptın"diye sordum.Çok kötü bir gülüşle cevap verdi                                                         +"merak etme şimdi sende annenin yanına gidiceksin" dedi.

Sonra tam üzerime atlıyordu ki o sırada yeşil dev geldi ve beni joker den kurtardı o sırada jokeri kaçarken gördüm.yeşil deve                                                                                                                                             -"bunu nasıl yaptın"diye sordum oda                                                                                                                       "ben hulk senin amcanım bunu süper güçlerimle yaptım"dedi çok şaşırmıştım sonra beni kucağına alıp çok yükseğe hopladık  gelirken bana çok önemli bir şey anlatacağını söyledi . 

Beni her tarafı siyah adını bilmediğim ,ilk defa gördüğüm eşyalar vardı . sonra                                        -"burası sana mı  ait" diye sordum oda                                                                                                                    +"evet bundan sonra ikimizin ama bu eşyalara şimdilik dokunamazsın .çünkü çok zararlı olabilir" dedi bende kabul ettim ve bana                                                                                                                   -"seni büyüyünce benim gibi bir süper kahraman yapıcam ve seni o zamana kadar joker den ben koruyacağım sende benim sözümden çıkmayacaksın" dedi. Bende tamam dedim   

batmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin