[-Figyu.Hogy lehetsz ennyire tehetséges?-kérdezte értetlenül.
-Adottság-mondtam nevetve.]Beértük a többieket.Mindenki jól elbeszélgetett.Pont be akartam szállni a beszélgetésbe amikor megérkeztünk.A rettegett óriáskerék.
-Rendben.Akkor Renáta te Cortezzel mész!Dave te Macuval!Zsolti...-mondta Kinga.De én csak idáig hallottam.Cortezzel megyek?!Mi???!!!Nem!Nem!NEM!!!Pont előtte égjek?Ne már.Ilyen gondolatok cikáztak a fejemben,amikor egy hangot hallottam meg.
-Rendben.Fiatal úr és kisasszony,abba a kabinba-jelentette ki a biztonsági őr.
Cortez megragadta a karom és behúzott.Leültem mellé.Majd elindult a kerék.Egyre feljebb és feljebb mentünk.Amikor a legtetejére értünk,akkor jól lehetett látni a naplementét.
-Mégsem rossz,hogy feljöttünk-mondtam,de mostmár megbántam.Mert hirtelen megállt a kerék és nem akart tovább menni.
-Jajj!-mondtam kétségbeesetten.Cortez magához húzott és átkarolt.
-Ne félj!-suttogta a fülembe.És nem.Már nem féltem.Mert ott volt Cortez.És ez épp elég volt ahhoz,hogy leküzdjem a félelmem.Csináltam egy képet a naplementéről.Majd gyorsan felhívtam Zsoltiékat.Egyszer csörgött ki a telefon és már el is indult a videochat.
-Mi van?-kérdezte.
-Tessék?!Itt vagyunk fent.Megállt a kerék!Lehet hogy leszakadunk.Meghalok.Vagy csak mozgássérült leszek egész életemben.Vagy csak órákra itt ragadok fent egy szűk,kicsi,nem biztonságos kabinban.Ahol bármi történhet!-üvöltöttem a telefonba.Zsolti és a többiek(mindenki lent maradt csak mi nem) hitetlenül néztek bele a kamerába.Először Kinga eszmélt fel.
-Renáta nyugodj le!Nem lesz semmi baj!Nem fogsz le esni,sem meghalni,de még tolószékes sem leszel-mondta nyugodtan ami kissé megnyugtatott.Kinga szava arany.Ezt tudni kell.
-Hallod Cortez,nyugtasd le az asszonyt!-mondta röhögve Zsolti.
-Nem vagyok asszony,te hímsoviniszta állat!-kiabáltam már megint.Zsoltinak meg csak rázkódott a válla a nevetéstől.Majd miután Kinga negyvenhetedszerre megnyugtatott elköszöntem és leraktam.Gondterhelten meredtem magam elé.
-Figyu.Énekelj.Akkor úgyis arra figyelsz-mondta Cortez.Igaza volt.Elkezdtem énekelni a Keresem a helyem-et.
-Az arc is más,de a szemem zöld
Ugyanaz a mély mély mély mély
Ha máskor látsz amúgy jobb fény
De most szívesebben el-tűn-nék.-énekeltem.Majd elindult az óriáskerék.Yes!!!Tovább énekeltem.Majd amikor kiszálltunk akkor is.És amikor már a társaságban álltunk akkor is.Majd egyszer csak abbahagytam.Mindenki engem figyelt.
-Vííí!-ugrándozott Virág.Majd a nyakamba ugrott.
-Akkor te-mondta Ricsi vigyorogva.
-Nem hiszem el,hogy a te zenéidre szoktam edzeni-mondta töprengve Zsolti.Ém meg csak mosolyogtam.Hát akkor előlük nincs mit titkolnom.
-Ismeritek a Stranger Thingset?-kérdeztem.
Mindenki csak bólogatott.
-Ki a kedvenc szereplőtök?-kérdeztem.
Egy kis idő után mindenki válaszolt.A fiúk Billy-t,a lányok pedig Maxet és Tizit mondták.
-Akkor...én játszom Tizit a sorozatban-mondtam.Virág sikított,Kinga meg csak ámult a döbbenettől és megölelt.
-Ez még nem minden.Maxet az én testvérem alakítja,valamint Billy-t a bátyám játsza-mondtam.Mindneki csak mosolygott.Majd egyszerre csak Banka hívott fel.
-Bocsi,telefon-mondtam.
-Ki az?-kérdezte nagy szemekkel Virág.
-A húgom.
-Mutasd!Beszélni akarok vele!-sikoltotta Virág és már fel is vette a telefont.
-Szia!-integetett a kamerába.
-Reni!!Ez itt kicsoda?-kérdezte a tesóm kétségbeesetten.
-Az egyik legjobb barátnőm,Virág.A másik pedig Kinga-mondtam vigyorogva.
-Tudják,mi?-kérdezte mosolyogva.
-Ja-mondtam és lehajtottam a fejem.
-Oké.Szia Virág!Szia Kinga!-köszöntötte a barátnőimet.
-Én beszélni akarok Billy-vel!-jelentette be hisztérikusan Dave.
-Én is-rikácsolt Zsolti.Erre mindannyian ezen kezdtek veszekedni.Én a szememmel Cortezt kerestem.Nem volt már velünk.Majd egyszer csak megpillantottam.Egy lánnyal.Akivel csókolózott.Nekem görcsbe rándult a gyomrom.A sírás kerülgetett.Kikaptam Zsolti kezéből a telefonom és leraktam szegény mit sem sejtő Biát.Elfutottam.A szállasig.Befutottam a szobámba.Összepakoltam.És elindultam.A partra.
-Reni!Te vagy az?-kérdezte kifulladva Dave.
-Igen-motyogtam.Leült mellém.
-Ne gyászold!-mondta.
-Tudod te,hogy ez milyen érzés?Éltél te már át valaha ilyet?-kérdeztem őszintén.
Dave meg csak hallgatott.Erre a többiek is beértek.
-Ren!
-Renáta!Nyugodj le!-mondta Kinga.
Nekem ebből az egészből elegem van.Felálltam.És a jéghideg Balatonba beleszaltóztam.Annyira emlékszem,hogy valaki kiabál.
-HÍVJÁTOK A MENTŐKET,DE AZONNAL!-üvöltötte Kinga.Majd minden elsötétül.Hali!
Mindenki tudja Reni titkát.Cortez meg mással csókolózik,ami szíven üti Renit.Így Reni bele ugrik a jéghideg Balatonba.Majd elájul.Ennek mi lesz a vége?
Csoki:Panni👸🏼
YOU ARE READING
a szent johanna gimi | új kezdet
Teen Fictionrentai renáta élete nem mondható átlagosnak. színészi és éneklési karrierjét eltitkolja barátaitól. valamint a távolság és az ismeretlen barátok is bejátszanak a lány szerelmi életébe. szjg ff. 8.#cortez:2020.07.18. 4.#szentjohannagimi:2021.08.08. 5...