Reggel izgatottan keltem.Noah aki félig magyar származású,idejön hogy meglátogasson.No comment.Gyorsan felkaptam magamra egy ruhát.
Pont feltettem egy kis sminket,amikor csöngettek.Lefutottam a lépcsőn és konkrétan kitéptem az ajtót a helyéről.
-Noah!-üvöltöttem.Elkezdtem felé futni.
-Reni!-kiabálta és megöleltük egymást.
-Hogy vagy?-kérdezte.
-Jól-mondtam.
-Milyen volt a gólyatábor?-kérdezte mosolyogva megint.
-Jó,leszámítva hogy kórházba kerültem-mondtam nevetve.Betessékeltem és elmondtam az egészet.Még a Cortezes dolgokat is.
-Tehát,bele vagy esve egy srácba,Cortezbe.Valamint mérges vagy rá mert ,,megcsalt"?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Körülbelül-mondtam.
Pont ekkor ért le Bia majd Noah nyakába ugrott.Majd utána Lev és a szüleim.
Gyorsan csináltunk is egy képet Biával meg Noahval és feltettem instára.@rentai__reni új képet töltött fel:
@rentai__reni:welcome home @noah_schnapp_offical 🌼
Liked by @duffer_brothers and others
Ennék a képnél a kommentek levannak tiltva.
-Na gyerekek menjetek fel!Noah neked ma iskola!-mondta anya szigorúan.
Mi Noahval összenéztünk.Felmentünk és bepakoltam neki a fontos dolgokat.
-Figyu!-mondtam és felnéztem a pakolásból.
-Igen?-kérdezte.
-Van a suliban rengeteg fanod,úgyhogy vigyázz magadra.Valamint örülök,hogy itt vagy!-mondtam mosolyogva.
-Rendben vigyázok.És én is örülök-nézett bele a szememben.Lementünk és gördeszkával indultunk a suli felé.Lesuhantunk a dombon és a lépcső előtt álló társasághoz léptünk.Megöleltem és biztatóan rámosolyogtam.
-Sziasztok!-mondtuk egyszerre Noah-val.
-Úristen!-kiáltotta Virág.
-Noah Schnapp?-kérdezte Dave.
-Igen-mondta Noah félénken.
Kezet fogott mindenkivel.Csak Cortez nézett rá dühösen.Noah gyorsan visszakapta a kezét.
-Renáta,látom meggyógyultál!-kezdte Kinga,majd amikor Noah megfordult elkezdett dadogni.
-Szia!-köszönt Noah.
-Sz-i-a!-dadogta Kinga.
-A Ló ideges!Nézzétek!-mondta Zsolti és Kinga felé mutatott,aki épp most rohant be a suliba.
Noah kérdőn nézett rám.
-Stranger Things fan-legyintettem.
Sokat beszélgettünk,majd bementünk az aulába.A Jeanne d'Arc-szobor mellett egy magas középkorú nő állt egy vonalzóval a kezében.Azzal mutogatott a diákok felé.A nőt Máday Emíliának hívták és ő a suli igazgatóhelyettese.Az előttünk haladó lányt jól elkapta.
-Andrea!Mi ez a szoknya?Hova készülsz?Sajnálom,de ki kell hogy ábrándítsalak,mert ez borzalmasan áll.Sőt,eltér a házirendtől!-kiabálta le a lány fejét.Majd az órájára nézett.
-Kedvesem,vagy öt perc alatt hazaérsz,egy perc elég hogy átöltözz majd szintén öt perc hogy visszagyere-mondta az órájából fel sem nézve-Ez így világos?
A lány megszeppenve bólintott egyet majd megfordult és kifutott a suliból.Hát ez a tanár,nagyon nem szimpi.Majd jöttünk mi.
-Felmayer,tedd le a telefont.Matsuda,ügyvéd vagy hogy ennyi készülék van nálad?Nagy,ez egy iskola nem karám-mondta elképedve és Zsoltira nézett,aki csak szimplán egy tyúk levest evett reggel állva.Kanállal!
-De én úgy szeretem magát Máday néni!-mosolygott Zsolti.
-Nagy Zsolt,szállj le rólam!-mondta az említett Máday.
-Pósa,Tony Hawk nem halt még meg,hogy át vedd a helyét ezért rakd el a gördeszkát!Antai-Kelemen,koffeinfüggőnek készül?!Bencze,máskor vegyen fel rendes ruhát!Rentai,örülök hogy jól van!Schnapp!-kiáltott rá Noah-ra.
Örömömre mindenki oda fordult.Susogtak,mutogattak felénk.
-Üdvözlünk az iskolában!-mondta mosolyogva Máday.Szerintem vicsorgott,de mindegy.
Amikor beértünk az osztályteremben,leültem egy szimpatikus padba.Mellém Noah ült ideiglenesen.Épp Noah-val beszélgettem amikor az angol tanár benyitott.
-Hi guys!Please open the book!-kezdte Mr. O'realy,de megakadt a szeme Noah-n.
-Are you a new classmate?
-No.It just for some days-magyarázta ki magát Noah a helyzetből.A tanár csak bólintott egyet.Az egész nap laza volt.Mindenki jól kijött legjobb barátommal,csak Cortez volt olyan fura.Délután volt egy koncertem,amire Noah elkísért.Jól sikerült.Este Lev,Bia,Noah és én elkezdtük nézni a Stranger Thingset.Esü nagyon jó lett!Este sokáig gondolkodtam Cortez viselkedésén,de arra jutottam hogy nem érdekel.Hiszen én sem érdekeltem őt...Hali!
Itt is van az új rész.Hogy tetszik a könyv?Cortez nagyon furcsán viselkedik.Renit ez hidegen hagyja.Noah megtalálta a helyét a suliban.Vajon mi lesz a folytatásban?
Csoki:Panni🌻
ESTÁS LEYENDO
a szent johanna gimi | új kezdet
Novela Juvenilrentai renáta élete nem mondható átlagosnak. színészi és éneklési karrierjét eltitkolja barátaitól. valamint a távolság és az ismeretlen barátok is bejátszanak a lány szerelmi életébe. szjg ff. 8.#cortez:2020.07.18. 4.#szentjohannagimi:2021.08.08. 5...