3

11 4 1
                                    

Ben bu ireme hesabını sorarım.  O merak etmesin mal kız ya. İnsan bir özür diler. Sınıfa girdim tam sırama oturmuştum ki sıram da  gördüğüm notla şoka girdim. Notu açıp okumaya başladım:
"O adamdan uzak durmalısın yoksa sık bir şekilde canın yanacak. Bu sana ilk uyarım. İkinci uyarım da yazmakla kalmam canını yakarım

Bir dost  ......"

Bu ne şimdi ya. Off bu... ilkokukda bana aşık olan çocuk olmasın. Hayır canım çocuk o gün söylediklerini sinir ile söyledi.

(14 yıl önce)

"Anne ben bu gün okula gitmesem." Annem sinir ile odama girdi. "Anlamadım sen bir daha söylesene o kelimeni." İşte bu fırtına öncesi sessizlik. "Imm... ben bir şey demedim çabuk okula gidelim dedim." Annem zafer kazanmışçasına sırıtırken bende mağlubiyetime yanıyordum. Okulda annem beni bırakıp gitti. Bir çocuk yanıma geldi.  "Merhaba ben Oğuz ben seni galiba seviyorum" ona şaşkınlıkla bakıp "ama ben seni sevmiyorum." Bir anda çocuk kolumu sıkıp. "Sana soran olmadı." Gözlerimdeki yaşlar akmaya başladığın da bağırmaya başladım "imdat! Sapık var!" Bir öğretmen oğuzun kulağını çekip götürürken Oğuz "bu iş burada bitmeyecek benim dışında hiç bir erkek sana yaklaşamaz."

(Gümümüz)
Sırada oturmuş avak avak düşünüyordum.  Emre yanıma gelip kağıdı elimden çekti. Ayağa kalkıp almaya çalıştım ama o kadar sıkı tutuyorduki almamın imkânı yoktu. Sonunda pes ettim.

(Emre'nin anlatımıyla)
sınıfa girdiğimde Melis bir kağıda çok odaklanmıştı. Bir anda kağıdı elinden çekip aldım. O kadar almaya çalıştı ama sonunda pes etti. Notu okumaya başladım:
  "O adamdan uzak durmalısın yoksa sık bir şekilde canın yanacak. Bu sana ilk uyarım. İkinci uyarım da yazmakla kalmam canını yakarım

Bir dost  ......"
Bu ne şimdi bu kıza bunu kim yazar. Ona döndüğümde gözleri do doluydu. Yanına oturup "kimden şüphe duyuyorsun?" Bana önce uzun uzun baktı. Sonra ağzını açıp "bu seni ne alaka eder?" Buna yardım edende kabahat.

(Melisin anlatımıyla)

Bu şimdi bana yardım edecekti. Ve ben onu tersledim. Tekrar ağzımı açacakken yanımdan kalkıp gitti. Zaten bu öküzden medet umduğum sıkıntı.

(İremin anlatımıyla)

Sınıfa girdiğimde Oğuz yani şu melisi tehdit eden adam sırasına bir not koyuyordu. O sınıftan çıkar çıkmaz notu açıp okumaya başladım:

"O adamdan uzak durmalısın yoksa sık bir şekilde canın yanacak. Bu sana ilk uyarım. İkinci uyarım da yazmakla kalmam canını yakarım

Bir dost  ......"
Bu şimdi ap açık melisi tehdit etmişti. Tam sınıftan çıkacakken deniz ile tekrar çarpıştık allahtan bu sefer kendimi tuttum.

(Deniz'in anlatımıyla)
Tam sınıfa girecekken irem karşıma çıktı. Bu sefer dengesini sağladı. Ama biraz telaşlı dı yine bir şey demeden çıkıp gitti.

(Emre'nin anlatımıyla)

Aslında şeytan diyorki yardım etme melise. Ama ben o kadar cani değilim. Sınıfa girdiğimde denize olanları anlattım deniz müdürün yanına gidip okuldaki kişilerin ismini araştıracaktı. Bende o sırada bu Oğuz denen şerefsizi nasıl döveceğimi düşünecektim. Yalnız ben neden bu kıza karşı bu kadar korumacıyım. Oysa yıllar önce olanlardan önce bu kıza karşı böyle davranmam normal değil.

(2 yıl önce)

Sevgilim için kolye almıştım eminim hoşuna gidecektir.  Ben evlerinin önüne geldiğim zaman gördüğüm manzara ile şoka girdim. Melis resmen bir adamın elini tutmuş du

♡♡♡
Evet NASILSINIZ işte şimdi gizem başlıyor işte harika bir şey buldum nasıl güzel ilkokul anılarını getirdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UfaklıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin