ZERO

232 12 6
                                    

"Yahh! Know Lee! Jisung! Beni bekleyin!"

LK: Know Lee'mi? Onu da nereden çıkarttın?

"Ne bileyim ya! Beklemiyorsunuz ki! Nefes nefese kalmaktan adını tam söyleyemedim!
Ne olur bekleseniz sanki!?"

J: Sana gelmeyeceksin demedik mi biz yah! Neden dinlemiyorsun bizi?

"Ne bu abilik taslamar ya? Hatırlatırım Han Jisung ; ikimiz de aynı yaştayız!"

J: Aman be! Ne halin varsa gör! İyi ki bir abilik yapayım dedim, hem zaten aramızda günler var, yani yine de senden büyüğüm!

"Abilik etmişmiş. Sen benden sadece 16 gün büyüksün! Ben de geliyorum!"

LK: Hayır gelmiyorsun!

"Evet geliyorum!"

LK: Gelmiyorsun!

"Geliyorum!"

BC: Bırak gelsin Minho. O bizi dinlemez, burada bıraksak bile takip eder.

Arkadan işittiğim ses ile arkama döndüm ve sevinçle el çırptım.

"Teşekkür ederim Chan Oppa"

BC: Hiç teşekkür etme! Geleceksin ama arabadan çıkmayacaksın! Tamam mı!?

"Off.. Peki peki! Hadi gidelim!"

Diyerek arabaya koşmaya başladım. Arka kapısını açarak içerisine yerleştim. Benim arkamdan da yanıma Jisung bindi. Şoför koltuğuna Chan Oppa yanına ise Lee Know bindi.

Sohbet başlatmak için tam ağzımı açacaktım ki Jisung eliyle ağzımı kapattı.

J: Konuşacağını biliyorum. Ama lütfen sus! Gidene kadar kestirmek istiyorum. Tak kulaklığını 'Get Cool' ya da 'Miroh' dinle. Amaan! Aç birşey dinle işte.. Ama yeter ki sus!

Şeklinde uzun bir konuşma yaptı ve elini çekti. Ben ise hemen konuşmaya başladım.

"Off.. Tamam beğ!"

J: Söylenme!

"Tamaaam!"

J: Bağırma!

"Tamaaam!"

J: Bak halâ bağırıyor! Taş yok mu taş?!

"Yok taş! Kalmadı!"

LK: Bırakın atışmayı da konuşmayı da bağrışmayı da!

İkimizde sessizce "Tamam" diye son kez konuştuk ve sustuk. Jisung gözlerini kapattı ve başını geriye doğru yatırarak uyku pozisyonuna geçti. Ben ise hemen kulaklıklarımı ve telefonumu pantolonumun cebinden çıkarttım ve Jisung 'un dediği ve kendi şarkıları olan Get Cool' u açtım.



İLK KURGU!

Umarım beğenirsiniz!

Aşağıya linkini bırakacağım hesapları da tkibe alırsanız sevinirim.. ❤️

Defsoul_Got_7Stay9

Ahgase_79_stay

bts_127_bangtan

_NATASHI_ ❤️ seviliyorsun bebekim <3 Natashi Tian~ Ben Zehra.. Sjdjjsj


Bol bol yorum yapın ve oy verin... Rica ediyorum..

Sizi seviyorum.. Hoşçakalın!

Stray Kids & Stray Girl 길 잃은 아이 와 길 잃은 소녀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin