Първите слънчеви лъчи минаваха през малкия отвор на пердетата , огрявайки леко личицето на Джимин , който сега си беше опрял главата на гърдите на гаджето си . Брионета отвори бавно очи и се надигна леко , погледна спящият до него Намджун и постави нежна целувка на челото му .
След около 20 минути Чим вече се беше приготвил за предстоящия ден . Красива усмивка бе озарила лицето му . Той приготвяше от любимите американски палачинки с шоколад на гаджето си , мислейки си как точно би протекъл денят им , когато две ръце се обвиха около талията му и главата на Джун се облегна на рамото му .
- Ухае страхотно .
- Радвам се , че ти харесва хюнг . - каза тихо Чим , като усети как бузките му почервеняват .
Двете момчета закусиха заедно , оправиха кухнята и хола , където вечерта бяха гледали филм и обсъждаха плановете им за деня .
- Хюнг моля те знам , че си зает , но искам да прекараме малко време заедно . Постоянно работиш . Нека излезем някъде да се разходим . - помоли се вече за втори път по - малкото момче .
Ким се замисли за момент истината беше , че имаше други планове , в които за жалост не фигурираше гаджето му или по - точно за жалост на Чим .
- Добре , но аз избирам къде ще ходим и после отивам на работа !?
- Става ! - каза сладко и ентусиазирано Джимин , бързо отиде в спалнята на Намджун , за да може да се облече подходящо. Все пак не можеше да излезе по голямата бяла тениска и черни шорти , които Джун му бе дал . А през това време той седеше на дивана , чакайки по - малкия да се оправи . И си пишеше с някой .
Jin<3 : Хей Джуни 😘
Namjoon :
Извинявай мило, но ще дойда с Джимин 😫Jin<3 : 😒не можеш ли да му кажеш , че имаш проек в офиса си по който да работиш . Липсват ми нежните ти целувки....
- Хюнг идваш ли - каза брионета . Усмивката му беше помръкнала на лицето му . Седеше вече 5 минути пред любимия си , които дори не забеляза , че е там , но се усмихваше широко .
- Дда изглеждаш страхотно . - опита да замаже нещата Джун и хвана Джимин за ръка преплитайки пръстите си с неговите . Двамата излезнаха от апартамента заключвайки го и тръгнаха към мястото , където Ким щеше да заведе гаджето си .
- Скъпи , къде отиваме - опита се да попита с лека усмивка Чим .
- На любимото ни място
- Джуни , всяко място с теб ми е любимо - каза със сладко гласче брионета заставайки пред възлюбения си и обвивайки кръста му с малките си ръчички . Намджун целуна за кратко меките и пухкави устни на Джимин и отново го хвана за ръка продължавайки да вървят .
- Отиваме в кафенето .
Парк веднага се сети за кое кафене говори гаджето му . Намираше се на другия край на града почти , но пък наистина преди обичаше това място много .
Тъжна усмивка се бе формирала на лицето му , а в съзнанието му излизаха още въпроси и мисли . Беше притеснен напоследък Ким се държеше страннно с него все нямаше време , работеше много , а когато излизаха винаги искаше да ходят там . Обръщаше внимание на сервитьора повече от колкото на него , но Джимин сметна това за налудничево , и че сигурно отново ревнува , а те да са просто приятели .
Макар и след 20 минути през , които Чим мислеше какво точно може да става с гаджето му и с кой си пише толкова често и кой успява да кара неговият любим да се усмихва така . Джун най - после отдели поглед от телефона си и забеляза тъжно-замислената физиономия на момчето до него . Бързо застана пред брионета изкарвайки го от транса в който бе попаднал .- Мъник , какво има не си казал нищо от както ти казах къде отиваме ?
- А ам няма нищо Джуни , просто не съм много сигурен , че ми се ходи там повече.
- Защоо ?! Чим спомни си колко хубави моменти имаме там. На това място се и запознахме .
YOU ARE READING
c̾o̾f̾f̾e̾e̾ a̾n̾d̾ l̾o̾v̾e̾
RomanceНамджун и Джимин сладка двойка , сладко запознанство , горчив край .