След поредния ден в университета Джимин и най - добрият му приятел Джънгкук отидоха в близкото новооткрито кафене . Двамата се настаниха на една от най - задните маси до прозореца и Кук с нетърпение започна да обяснява на приятеля си за много сладкото и секси момче , което срещнал на лекцията си ( Ким Таехюнг ) . По - големия слушаше внимателно и развълнувано какво точно му говори момчето пред него , но все пак му беше и малко гадно . На скоро бе признал чувствата си на човека , когото обичаше ( Мин Юнги ) , но в отговор бе получил само , че е много сладък , но не може да бъде с него , защото не е гей .- Здравейте , какво ще обичате ? - попита учтиво и с усмивка сервитьорката .
- За мен един донът с шоколад и шоколадов шейк .
- Добре - записа поръчката на Джънгкук - А за вас ?
- Един ягодов донът и ягодов шейк благодаря .
- След малко ще ви донесат поръчката - каза мило момичето и отиде при колегата си подавайки му листа с поръчката преди да започне с почистването на масите .
След няколко минути Намджун носеше нещата на двете момчета , но реши да не казва нищо , защото не искаше да прекъсва Кук , който разказваше бързо и развълнувано на момчето пред него . Ким постави шоколадовата поничка и шек пред Джънгкук , но без да иска , когато оставяше нещата пред Джимин го заля с шейка .- Господи , съжалявам много а-аз - говореше притеснено сервитьора . Взе няколко салфетки и започна да бърше тениската на момчето , което бе залял .
Джимин от своя страна тръгна да казва нещо , но щом срещна погледа си с този на Джун бързо си обърна глава измърморвайки едно тихо " н-няма нищо мога и сам да се оправя " и взе салфетката от видимо по - голямото момче като започна да се забърсва . За щастие Джимин си бе свалил худито и докато сервитьора почистваше масата , брионета отиде до тоалетната и смени оцапаната и мокра черна тениска с бяло худи и се върна при приятеля си , които вече се бе накарал на сервитьора и направил забележка да бъде по - внимателен. След малко Намджун дойде с нов шейк .- Наистина съжалявам , не беше нарочно - постави този път внимателно напитката пред момчето - заведението черпи за всичко - каза тихо и наклони глава надолу .
- Няма нищо случват се и такива неща - каза с усмивка и подаде ръката си напред - Парк Джимин приятно ми е
- Непохватният Ким Намджун на мен също ми е приятно да се запознаем .
......
Край на ретроспекциятаДвамата влюбени се засмяха искрено , като си припомниха този така специален спомен за тях .
- Джуни , изобщо не ставаш за сервитьор .
- Напротив - нацупи устни Намджун и скръсти ръце .
- Скъпи заля ме още 4 пъти - каза Чим подсмихвайки се и постави бърза целувка на бузата на гаджето си започвайки да тича - Хвани ме , ако можеш и не се пребиеш до кафенето .
- Ооо ще видиш ти - и Ким започна да бяга след гаджето си .
Джимин мислеше за всички хубави моменти , които са имали на това място , и че едва ли трябва заради сигурно някаква незначителна ревност породена от сервитьора там да загърбват това .
ESTÁS LEYENDO
c̾o̾f̾f̾e̾e̾ a̾n̾d̾ l̾o̾v̾e̾
RomanceНамджун и Джимин сладка двойка , сладко запознанство , горчив край .