Unicode
Hello Sweeties...
Melodies of Months (bjyx fan ficition) မှာ ဝင်ပြိုင်ဖြစ်ခဲ့တဲ့ The Scarecrow လေးက ဒုတိယဆုလေး ရရှိခဲ့ပါတယ်...
Finalist 18 ယောက်ထဲမှာလဲ ပါခဲ့တာကြောင့် စာအုပ်ထုတ်တဲ့အထဲမှာပါခဲ့ပါတယ်..
ဆိုတော့ TS လေးကို စာအုပ်အဖြစ်မြင်ရတော့မှာပေါ့နော်.. စာအုပ်ရောင်းလို့ရတဲ့ အကျိုးအမြတ်မှန်သမျှကို လှူတဲ့အထဲ ထည့်မှာဆိုတော့စာအုပ်ဝယ်သိမ်းထားချင်တဲ့သူများကလဲ အလှူဒါနမြောက်ပီးသား ဖြစ်မှာပါ .. အသေးစိတ်ကိုတော့ Havenly yizhan fanfiticion review page မှာတင်ပေးသွားမှာမို့ page ကို ဆက်သွယ်ပြီး မှာယူလို့ရပါတယ်..
TS လေးကို မဖတ်ရသေးတဲ့သူတွေရှိရင်လဲ သွားဖတ်လို့ရပါတယ်နော်။
နောက်တစ်ခုက One Way Ticket လေးက Language of Colours fiction ပြိုင်ပွဲမှာ winner ဖြစ်ခဲ့တာကို သိကြမှာပါနော်.. (မသိလဲအခုသိလိုက်ကြနော်.. )
အခု One Way Ticket လေးကို လာဝယ်တဲ့Publisherရှိတာမို့ Oneway Ticket လေးကိုလဲ စာအုပ်အဖြစ်မြင်ရတော့မယ်ဆိုတဲ့အကြောင်းလေး သတင်းကောင်းပြောချင်တာပါ..
Publisher စိတ်ကြိုက် short story collection စာအုပ်ထဲမှာပါမှာမို့ အသေးစိတ်ကို ထပ်ပြီးကြေညာ ပေးပါ့မယ်..။
One Way Ticket လေးကို မဖတ်ရသေးတဲ့ TS ပရိတ်သတ်များကလဲ One Way Ticket လေးကို ဖတ်ကြည့်ကြပီး အားပေးကြပါဦးလို့..
အချုပ်ပြောရရင်တော့ .. ပိုက်ဆံတွေကြိုစုထားလို့ရပါပီနော် ..
-----------------------------------------------------------------------
Zawgyi
Hello Sweeties...
Melodies of Months (bjyx fan ficition) မွာ ၀င္ၿပိဳင္ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ The Scarecrow ေလးက ဒုတိယဆုေလး ရရွိခဲ႔ပါတယ္...
Finalist 18 ေယာက္ထဲမွာလဲ ပါခဲ႔တာေၾကာင့္ စာအုပ္ထုတ္တဲ႔အထဲမွာပါခဲ႔ပါတယ္..
ဆိုေတာ့ TS ေလးကို စာအုပ္အျဖစ္ျမင္ရေတာ့မွာေပါ့ေနာ္.. စာအုပ္ေရာင္းလို႔ရတဲ႔ အက်ိဳးအျမတ္မွန္သမွ်ကို လွဴတဲ႔အထဲ ထည့္မွာဆိုေတာ့စာအုပ္၀ယ္သိမ္းထားခ်င္တဲ႔သူမ်ားကလဲ အလွဴဒါနေျမာက္ပီးသား ျဖစ္မွာပါ .. အေသးစိတ္ကိုေတာ့ Havenly yizhan fanfiticion review page မွာတင္ေပးသြားမွာမို႔ page ကို ဆက္သြယ္ၿပီး မွာယူလို႔ရပါတယ္..
TS ေလးကို မဖတ္ရေသးတဲ႔သူေတြရွိရင္လဲ သြားဖတ္လို႔ရပါတယ္ေနာ္။
ေနာက္တစ္ခုက One Way Ticket ေလးက Language of Colours fiction ၿပိဳင္ပြဲမွာ winner ျဖစ္ခဲ႔တာကို သိၾကမွာပါေနာ္.. (မသိလဲအခုသိလိုက္ၾကေနာ္.. )
အခု One Way Ticket ေလးကို လာ၀ယ္တဲ႔Publisherရွိတာမို႔ Oneway Ticket ေလးကိုလဲ စာအုပ္အျဖစ္ျမင္ရေတာ့မယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္းေလး သတင္းေကာင္းေျပာခ်င္တာပါ..
Publisher စိတ္ႀကိဳက္ short story collection စာအုပ္ထဲမွာပါမွာမို႔ အေသးစိတ္ကို ထပ္ၿပီးေၾကညာ ေပးပါ့မယ္..။
One Way Ticket ေလးကို မဖတ္ရေသးတဲ႔ TS ပရိတ္သတ္မ်ားကလဲ One Way Ticket ေလးကို ဖတ္ၾကည့္ၾကပီး အားေပးၾကပါဦးလို႔..
အခ်ုပ္ေျပာရရင္ေတာ့ .. ပိုက္ဆံေတြႀကိဳစုထားလို႔ရပါပီေနာ္ ..
YOU ARE READING
One Way Ticket (Completed)
FanfictionIn this empty bed.. where i'm all alone, I've been such a mess, Need a one way ticket..