💞 1500 ျကိမ္ 💞
' omo သားေလး baek baekကေလး aigooျကည့္ပါဦးကိုေရ သားေလးကဗိုက္ကေလးနဲ့မွျကည့္လို့ေကာင္းေနသလိုပဲ က်မေတာ့ခ်စ္လိုက္တာေနာ္ '
' hee ommonim ကလည္း baek baekကိုရွက္ေအာင္လို့လုပ္ေနပီ '
' သားေလး ေနလိုထိုင္လို့အဆင္ေျပသယ္မလား '
' ေကာင္းပါသယ္ appanim မနက္ပိုင္းတခ်ိန္ေတာ္အန္ပီ ညဆိုရူးခဏခဏထေပါက္ရတာကလြဲရင္ေတာ့အဆင္ေျပပါသယ္ သူတို့ေလးေတြက 7လထဲေရာက္ေနပီဆိုေတာ့ တခါတေလအရမ္းကန္ရင္ေတာ့သားညဘက္အိပ္ေရပ်က္တာေတာ့ရွိတာေပါ့ my လင္ကလည္းအနားမွာေသခ်ာဂရုစိုက္ေပးေနေတာ့ သားေနရတာအဆင္ေျပပါသယ္ '
' aigoo ဘြားဘြားရဲ့ေျမးေလးေတြက appaကိုကန္ေနျကသယ္ေပါ့ ထြက္ျခင္ေနပီလား အသဲတုံးေလးေတြရဲ့ '
" tao ommaကbaekhyuneeဗိုက္ကေလးေပါ္လက္တင္ပီးကေလးေလးေတကိုစကားေျပာေနတာ "
' ကန္လိုက္သယ္...my လင္ yoebooကို သူတိုေလးေတြကန္လိုက္တယ္ ommonim ေျပာတာသေဘာျကလို့ထင္သယ္ '
' omo omo အသဲတုံးေလးေတြက ဘြားဘြားရဲ့အသည္းေတြကိုဗိုက္ထဲမွာထဲကေခ်ြေနပီလား ဟုလား အသဲတုံးေလးေတြ '
' ဒါနဲ့ baek baek သား ommaတို့ေကာလာေသးလား '
' ommaက တပတ္နွစ္ခါေလာက္ေတာ့လာသယ္ ေမြးခါနီးရင္ေတာ့လာေနေပမယ္ေျပာသယ္ '
' ေအးေအး ေကာင္းသယ္ ommaလည္းလာေနေပးမယ္ '
' ကယ္ ဒါဆိုappaတို့ျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္ baekhyunee တခုခုျဖစ္ရင္းဖုန္းဆက္ေနာ္ chanyeolကေကာ baekhyuneeကိုဂရုစိုက္ျကာလား ကေလးမ်က္နွာမညိုးေစနဲ့ ကယ္ ဒါဆိုappaတို့ျပန္ပီ က်န္းမာေရးကိုဂရုစိုက္ေနာ္ '
' ဟုတ္ကဲ့ပါ daddyရဲ့ သား babyကိုေသခ်ာဂရုစိုက္ပါသယ္ စိတ္ခ်တာသြားပါ '
" chanyeolလည္း သူမိဘေတြကို လိုက္ပို့ပီးတာနဲ့ အိမ္ထဲျပန္ဝင္လာတာနဲ့..."
' my လင္ babyဆီလာပါဦး '
' လာပါပီဗ် သခင္ေလးဘာျဖစ္လို့ပါလဲ '
' ကုတင္ေပါ္မွာလွဲျခင္သယ္ ခ်ီသြားေပးေနာ္...yoebooကိုခ်ီသြားေပး '
YOU ARE READING
💞 1500 ျကိမ္ 💞
Romance💞 သား သူ့ကိုယူမယ့္အစား သာသနာေဘာင္ထဲပဲဝင္လိုက္မယ္ 💞 💘 park chanyeol 💘 💞 သြားျခင္တဲ့ေနရာသာသြား baek baekက my လင္ေနာက္ကိုတေကာက္ေကာက္ဘိုက္ေနမွာ 💞 💘 byun baekhyun 💞