💞 21 💞 final ♥ ♥

759 46 9
                                    

💞 1500 ျကိမ္ 💞

" က်ေတာ့သားနဲ့သမီးကိုေမြးေပးတဲ့babyဟာက်ေတာ့အတြက္ေတာ့တန္ဖိုးျဖတ္လို့မရတဲ့အဖိုးတန္ရတနာေလးတပါးပါက်ေတာ့ကေလးေလးကေတာ့က်ေတာ့ဘဝတြက္အထိန္လင္းဆုံးေတာက္ပေပးမဲ့ျကယ္ေလးေတြဆိုလည္းမမွားေပဘူးသူတို့ေလးေတြနဲ့ျဖတ္သန္းရတဲ့တေန့တာတိုင္းဟာက်ေတာ့အတြက္ေတာ့အေပ်ာ္ရြင္ရဆုံးေနရက္ေတြပါပဲ...တခါတေလbabyနဲ့ကေလးေလးေတြရဲ့တိုက္ပြဲေခါ္သံကလြဲရင္ေပါ့..."

' အဟမ္း...ဟမ္း...ဝါးးးးးးးးး ပါးးး ညို့...ညို့..'

' ေအာင္မေလး မမေလးရယ္ လူျကီးျဖစ္ေနပီေလကြာappaစီကနို့ေတာင္းတုန္လား ျကီးလာရင္ေတာ့ ဟာရီေလးက သြားျကိုးမေလးျဖစ္ေတာ့မယ္ထင္ပကြာ oppaေတာင္ မေတာင္းေတာ့ဘူးေလကြာ...'

' ရဘူး...ပါးးး ညို့ခ်ို့...မီး..ညို့ခ်ို့..'

' မစို့ရဘူးေလကြာ...လူျကီးေလ သမီးေလးကလူျကီးျဖစ္ေနပီေလ...ေဟ့..သ..သမီးေရ..မလွန့္ရဘူးေလ..ဟာparkမိ်ုးရိုးေတြဟာေလ...တကယ္ကိုမွအလွန္ေတာ္သူေတြဟာ..park ဟာရီ shi...ကိုကိုေရ ကိုကို့သမီးကိုလာဆြဲပါဦး '

" အခုဆက္လက္ရူစားရမယ္ဆိုရင္ျဖင့္ က်ေတာ့ေယာက်ာ္းေလး park baekhyun နဲ့က်ေတာ့ရဲ့သမီးေလး park ဟာရီဟ်ြန္း တို့ရဲ့တိုက္ပြဲသံစဥ္ေလးေတြပါ သမီးဟာbabyဗိုက္ထဲကအူဝဲဆိုပီးစထြက္ထဲကအခု3နွစ္သမီးေရာက္သည္အထိသူ့appaေလးရဲ့နို့ကိုလူလစ္ရင္လစ္သလို့က်ေတာ့သမီးပီသစြာအလစ္တိုက္တက္သူေလးပါ အာ့လိုအခ်ိန္babyကလည္းလုံးဝအလြတ္မေပးမရရေအာင္ေရွာင္ေနေရာ ဟိုကလည္းမရလို့ရွင္စိတ္ေကာက္ကာသူappaနားလုံးဝမကပ္ေတာ့အာ့တာဆိုဟိုကလည္းမေနနိုင္ေနာက္ဆုံးေတာ့သူသမီးကိုအရူံးေပးရစျမဲ သားျကီး park loey hyunကေတာ့သမီးငယ္နဲ့မတူစြာေအးလြန္သည္တခုခုလိုျခင္လ်ွင္ေတာင္မေျပာဘူးက်ေတာ္တို့ကဝယ္ေပးမွသာယူသည္5မိနစ္တာကြာေပးမဲ့သားျကီးဟာအကိုျကီးပီသေနတတ္သည္ သမီးကေတာ့အငယ္ppတအိမ္လုံးရဲ့အသည္းတုံးေလးေတြျဖစ္သည္အေလ်ွာက္သမီးငယ္ဟာဆိုးသည္ လိုျခင္တာကိုမရရေအာင္ယူတတ္သည္ အခုပဲျကည္သူေလးေတာင္တာမရေတာ့ ငိုေနပီမျဖစ္ေတာ့ေပက်ေတာ့ဝင္ပါမွျဖစ္ေတာ့မည္.."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

💞 1500 ျကိမ္ 💞Where stories live. Discover now