Reggel van.Nagy nehezen kikeltem az ágyból.Helga néni már kitette a reggeleimet.
-Ma megyünk az Abszol útra beszerezni az iskolai felszerelésed-mosolygott.
-Rendben-válaszoltam fáradtan.
Reggeli után felöltöztem,aztán el is indultunk.Busszal és metróval utaztunk.A Foltozott üstön keresztül be is jutottunk.
Sok diák szaladgált minden felé.Minden felé nézelődtem.
-Először megvesszük a könyveidet-monda Helga neni aztán behúzott egy boltba.Meg vettük a sok könyvet,aztán a taláromat is.Még kaptam egy ólom üstöt.Azután pedig a pálcáshoz mentünk.
-Jónapot-köszöntem félénken.Egyszer csak egy bácsi jött elő a polcok mögül.Rám mosolygott,majd egy kis dobozt adott oda.
-Tíz hüvelyk,nyírfa és egyszarvú szőr.Azt hiszem,ez az ideális-mondta
Meg suhíntottam a pálcát,de kiesett a kezemből és ledöntöttem egy polcot.Sűrü bocsánatkérések közepette egy másik dobozt is kaptam.Azzal már sokkal óvatosabban bántam.
-10 és fél hüvelyk,hársfa és sárkányszívizomhúr.Próbáld ki ezt.
Óvatosan legyintettem egyet a pálcával és..nem vertem le semmit,sőt úgy érzetem egyesülök vele!Meg köszöntem,és kifizettem a pálcát.Kimentem Helga nénihez aki eközben kint várt
-Ha szeretnél,elnézhetünk az állatkereskedésbe-mosolygott rám,mire megráztam a fejem.
-De hát nekem ott van Vihar.Őt nagyon szeretem!-mondtam.Szegény Vihar,mit szólna ahoz,hogy lecseréltem!
-Igen,igen tudom.De ő már öregecske,és otthon kell maradnia.Csak gondoltam had legyen egy társad a Roxfortban..
-Oké,legyen-egyeztem bele.
Az állatkereskedésben nagyon sok aranyos állat volt.És nagyon sok gyerek akik állatot akartak.Nem szeretem a tömeget nagyon..
A macskáknál megláttam egy hófehér szépséget,aki álmosan feküdt egy ágyon.Rögtön rá mutattam,majd odamentem hozzá.
Sziaa-guggoltam le hozzá.A macska megszagolta a kezem,majd oda jött mellém-Haza akarsz jönni velem?-kérdeztem.Oda dörgölőzött az oldalamhoz,én pedig óvatosan felemeltem és az állatkereskedőnek adtam.Helga néni mosolyogva kifizette,aztán kiléptünk az ajtón.
-Mi lesz a neve?-kérdezte.
-Hmm.Harcos-mosolyodtam el.A macska rám nézett,mintha csak értené,hogy róla van szó.
Haza hopponáltunk,otthon pedig bepakoltam a ládámba.Vihar és Harcos hamar összeszokott,aminek nagyon örülök.
/HAMAROSAN ÚJ RÉSZ/
YOU ARE READING
Eltitkoltan (HP ff)
Teen FictionEz a történet Draco Malfoy és Hermione Granger gyerekéről szól.Miután a szüleinek el kellett válniuk,már kis korában örökbe lett fogadva,és álcsaládnevet adtak neki,hogy senki ne jöjjön rá ki is ő valójában.Mindig is ki akarta deríteni,hogy kik a va...