𝐩𝐫𝐨𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞

240 17 43
                                    














𝑜𝓊𝓉𝓇𝓊𝓃𝓃𝒾𝓃𝑔 𝓀𝒶𝓇𝓂𝒶













•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.










𝒸𝒶𝓇𝓇𝓎 𝑜𝓃, 𝓂𝓎 𝓌𝒶𝓎𝓌𝒶𝓇𝒹 𝓈𝑜𝓃,

𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒'𝓁𝓁 𝒷𝑒 𝓅𝑒𝒶𝒸𝑒 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝒹𝑜𝓃𝑒.

𝓁𝒶𝓎 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓌𝑒𝒶𝓇𝓎 𝒽𝑒𝒶𝒹 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝓈𝓉,

𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝓇𝓎 𝓃𝑜 𝓂𝑜𝓇𝑒 . . .

(devam et, benim asi oğlum,
bitirdiğinde huzur bulacaksın.
yorgun başını dinlendir,
daha fazla ağlama . . .)








kürkü koyu bir turuncu, aynı ufuğa serdiği yatağına usulca uzanan akşam güneşi gibi adeta göz kamaştırıyor. öte yandan kalbinize inceden, nereden geldiğini anlayamadığınız türde bir hüzün de iliştiriyor sanki.

nefesleri kesik kesik ve oldukça sessiz. sanki okyanusun en dibinde boğuluyor, yardım çığlıkları boğuk ulaşıyor genç perinin kulaklarına.

gözlerinin rengi, genç kızın önceden gördüğü tilkilerinki gibi kehribar değil. aksine, zeytin gibi kapkara. tüylerine serpilmiş parıl parıl parlayan altın tozuna tezatlık oluşturur gibi, bir çift kömürü andırıyor. uzun uzun bakabilmek istiyor genç kız tilkinin gözlerine, fakat yorgunlukla gözlerini örten göz kapakları buna engel.

tilkinin tüylerinin arasına karışan yoğun kızıl rengi kolaylıkla seçebiliyor genç kız.

ancak bu kızıllıklar, açılmış kanayan yaralarından mı sızıyordu yoksa gerçekten tüylerinin rengi mi, genç kız bunu kestiremiyor.

keena, bunları düşünmeyi bir kenara bırakıyor hemen.

yalnızca kollarının arasında büzülmüş yardıma muhtaç, bitkin küçük tilkinin yaralarını sarıyor büyük bir titizlikle. acıyla inildeyen ancak korkudan gözlerini dahi açamayan hayvanın küçük bedenine büyük dalgalarla yayılan sızıları dindirebilirmiş gibi, tilkinin başına minik öpücükler konduruyor. "iyileşeceksin." diye fısıldıyor kulağına, sanki zavallım onu anlayabilirmiş gibi. "iyi edeceğim seni. pes etme. ne olur, inan bana."

tüm gece boyunca tilki ile ilgileniyor keena. onu iyi edebilmekten başka hiçbir şey düşünmüyor.

onu yeniden hayata döndürüyor.








yeniden.





. playlist .

alec benjamin OUTRUNNING KARMA
veer glider CARRY ON MY WAYWARD SON (ACOUSTIC)
lord huron THE NIGHT WE MET
aurora RUNAWAY
woodkid RUN BOY RUN
oneus COME BACK HOME
rammstein MUTTER
marina KARMA
florence + the machine HIDING
finneas LET'S FALL IN LOVE FOR THE NIGHT
kina, snøw GET YOU THE MOON
tamino INDIGO NIGHT
gabbie hanna DANDELION
exo 전야 前夜 (THE EVE)
bastille HANGIN'
marina TO BE HUMAN
billie eilish, khalid LOVELY
chord overstreet HOLD ON
tom odell CAN'T PRETEND
alex & sierra LITTLE DO YOU KNOW
mabel matiz SARMAŞIK
raleigh ritchie BLOODSPORT
oneus A SONG WRITTEN EASILY


OUTRUNNING KARMA
PINTEREST PANOSU
(burada 👇🏼)


tüm suçlu sensin kahpe yo-itsmaya senin yüzünden yine bir başka grubun batağına battık çıkamıyoruz sonumuz hayrolsun
(spoiler alert: sonumuz kesinlikle hayrolmadı)

bu, yaklaşık 10 bölüm olarak planını çıkardığım bir minnak fic. umuyorum ki tatlışlıktan ölmeyiz (jamie bir fic yazacak ve içinde fındık büyüklüğünde de olsa bir angst bulunmayacak? inanılır gibi değil. TABİİ Kİ DE bu ficte felix'in genel varlığı bir trajedi ama angst seviyesi öldürücü değil, çok telaş yapmayınız.)

oy verip yorum yapmayı ihmal etmeyin!! kendinize çok dikkat edin! X

[ ayrıca, beni twitter'da @/thatmadvirgo adıyla bulabilirsiniz!! herkesi beklerim 😌😌😌 ]

-jamie

outrunning karma • lee felixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin